Ik zeg : bloggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog een dagje vrij en dan drie daagjes werken. En dan naar NY. Beat that mates!
Tnx ook @ MoBloquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:45 schreef Bluezz het volgende:
Beterschappie voor klodders
* Bluezz heeft zichzelf getrakteerd op super-mooie laarzen
nog beterquote:
Maarruh...hoe was het bij de dokterquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:13 schreef kaasplankje het volgende:
Argl,was vanmorgen mijn portefeuille verloren met alles erin
incl creditcard bankpassen
id kaart rijbewijs en cash geld
moest ff naar de dok en k was een beetje vroeg en ff aan het rondbanjeren in een park ernaast. Kom ik op m'n werk: beurs kwijt
![]()
![]()
oooveral gezocht: tas auto, thuis, in het park, bij de dok, enz.
wéér thuis gezocht en uiteindelijk bank en credit card geblocked.
Tóch nog een keer in het park gaan muizen en ja hoor
lag ie ergens achterin dat park tussen de klimop enzo
![]()
Aaaaaaaaaaah
![]()
Ja heb ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:12 schreef DarkElf het volgende:
heeft iemand het kruidenhakmes en bijbehorende houtensnijplankje van de ikea?geen idee of het werkt maar t zag er zo cute uit dat ik het maar meegenomen heb
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja heb ik.
Was in een "oh, waarom kan ik sommige dingen van de Ikea niet gewoon laten liggen-moment"
Het werkt.
Een beetje
Kijkuh!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:15 schreef DarkElf het volgende:
mooie laarzen Bluezz, bijna zo mooi als de mijne....
das best handigquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zon is hier heerlijk
net bij de praxis geweest en de laatste dingies gehaald, kunnen nu het huis écht afmaken
behang voor op de bar (aan de kamerkant)
grondverf voor op de barplaat (MDF, dus moet eerst geverfd worden voor we kunnen behangen)
lampje voor onder de bar, zodat je ook ziet wat je snijdt
Donderdag weer als ik de stad in moét om ff te kijken voor wat nieuwe klerenquote:
Is dat niet van de Belgische biertjes?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zag mooie laarzen voorbijkomen, tof, Bloes
Ik heb lekker de hele dag gemeten. Op zich doodsaai, voornamelijk wachten, maar oh wat was het heerlijk buiten in het vlaamse herfstzonnetjeNu heb ik rode wangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |