* Den_Haag eens naar DE rijdtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:43 schreef DarkElf het volgende:
mk moet lekker aan zichzelf denken en , terwijl ze op de bank ligt met een dekentje, verse kippensoep krijgen.
dus.
ik ga eens een glas rioja inschenken
ooh zo drinken we nooit eens samen een borrelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
* Den_Haag eens naar DE rijdt
oh nee, moet nog hockeyen straks
Geniet ze DEquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ooh zo drinken we nooit eens samen een borrel
Nou ja, de mr schenkt net in dus ik vlij me naast hem
Het gaat shaky vandaag. Ik heb van hem gehoord sinds die sms: 1 sms terug met de weloverwogen tekst 'Ok...' Net of t m geen hol kan schelen ofzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:59 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Hoe gaat het met jou vandaag na je sms van gisteren? Niks meer van hem gehoord?
probeer je er tot toe te zetten dat het jou ook geen hol kan schelen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het gaat shaky vandaag. Ik heb van hem gehoord sinds die sms: 1 sms terug met de weloverwogen tekst 'Ok...' Net of t m geen hol kan schelen ofzo?
Isa, dat heb je volgens mij wel eens eerder gezegd, maar ik ben vergeten wat het ook al weer was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Dude, je moet echt in de havens de Clamchowder bestellen (de 'witte')Ik zou het zo graag eens in Nederland eten
gewoon ff je ouwelullendutje na het eten doen Golfer, dan bende gij weer helemaal ut mennekequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:25 schreef golfer het volgende:
Zo, de eerste werkdag zit er weer op.
213 mailtjes in mijn inbox van het werk afgehandeld.
Om 5 uur stortte ik helemaal in en ben ik maar richting huis gereden.
Gelukkig morgen weer een dagje vrij om bij te komen.
SOLquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gewoon ff je ouwelullendutje na het eten doen Golfer, dan bende gij weer helemaal ut menneke![]()
*SOL nu koken gaat, kreeg net een verontrustend berichtje dat CNK met het eten gewoon thuis is, daar had ik dan weer niet op gerekend
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ooh zo drinken we nooit eens samen een borrel
Nou ja, de mr schenkt net in dus ik vlij me naast hem
Hij lijkt inderdaad best een zak hooi nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:46 schreef Den_Haag het volgende:
@Lein, zo raak ik steeds meer overtuigd van mijn mening over hem. wat een
Ik was toch al van plan om te koken, hij zou een Mac oid eten, en pas laat thuis zijn. En ik dacht van: mooi dan heeft hij vanaaf trek en dan heb ik nog een restje voor hem overquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SOLDan laat je hem zelf toch even snel wat koken? Jij bent ziek mens!
![]()
Arty zou me werkelijk mijn nest in sláán als ik in zo'n geval voor hem zou gaan staan koken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij lijkt inderdaad best een zak hooi nuMaar eigenlijk is het een hele lieve jongen die een domme keus gemaakt heeft.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik was toch al van plan om te koken, hij zou een Mac oid eten, en pas laat thuis zijn. En ik dacht van: mooi dan heeft hij vanaaf trek en dan heb ik nog een restje voor hem over![]()
Ik ben zo blij als ik morgen thuis ben...kan ik zonder schuldgevoel lekker niks doen en lekker uitzieken
amenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen
Ook broeken slijtenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Er zat stiksel aan de zijkant van mijn kontzak los en daarom was ik m'n cash verloren
Ja ik koop maar een nieuwe, ik naai m iig nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ook broeken slijten
En de broek al genaaid![]()
Blijft balen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |