Jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een superlekkere Prosecco, echt heel fruitig en een beetje droog, hebben gulder tip om daar iets bij te eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was een serieuze vraag hoor!
![]()
Dedees is het![]()
Ja onder kenners welquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:12 schreef MissHobje het volgende:bekende fles of nie
Pasta kan met alles dus met dit ook
Ik zal vragen aan de directeur van de wijnhandel, master wine taster en tevens mijn papa of het inderdaad zo'n bekende naam is!quote:
oeiquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zal vragen aan de directeur van de wijnhandel, master wine taster en tevens mijn papa of het inderdaad zo'n bekende naam is!
Heb je nog niet gegeten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
oeiik lul ook maar wat hoor, maarre nog iemand eettip?
Stukje kalfsvlees met wat geroerbakte peultjes en sugarsnaps en lente uitje.. en aardappeltjes met tijm en knoflook uit de ovenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oeiik lul ook maar wat hoor, maarre nog iemand eettip?
Hmmmm ik dacht meer aan zoiets als een salade du chevre chaud ofzoquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Stukje kalfsvlees met wat geroerbakte peultjes en sugarsnaps en lente uitje.. en aardappeltjes met tijm en knoflook uit de oven
Jij vroeg om ideen.. so that was minequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmmm ik dacht meer aan zoiets als een salade du chevre chaud ofzo
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, ik lees het nu pas. Wat sterk van je, hoe zwaar ook.
*trots is op je
Thanks anywayquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij vroeg om ideen.. so that was mine
ah, jij leest nooit....quote:
Dudequote:Op maandag 13 oktober 2008 22:28 schreef MrKawada het volgende:
[..]
ah, jij leest nooit....ja dan valt dat wel op ja
ga eens naar een bibliotheek![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dude!
bedoelde het anders maargoed.. dat is het lastige van internet he zullen we maar typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |