* herkenbaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik irriteer mijzelf regelmatig anders
twee jaar terug waren er wat afwijkende cellen gevonden via een uitstrijkje en die zijn toen verwijderd via een hele leukequote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mooi.
Maar ik weet niet wat de ingreep 2 jaar geleden was precies.![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:01 schreef DarkElf het volgende:
zo en wat schaft de pot vanavond bij jullie?
de mr kookt vanavond broccoliroosjes en bakt daarbij daarbij biefstukreepjes met dunne uiringen en gesneden champignons kort gebakken en een lekkere sheut sherry erbij
oh en appel/bessen/port crumble![]()
Gooi een currytopic open ofzo? Ik heb er ook weinig ervaring mee maar wil wel graag leren want ik vin curry echtquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
heb even een vraagje.
Mag graag rijst met rode currypasta maken met wat groentes en kip, maar de laatste tijd, ik weet niet waar het aan ligt, is de smaak wat vlakjes.
Waar kan dat aan liggen?
Teveel kokosmelk? Te weinig currypasta? Te veel kan ik er niet in doen, want dan kan ik het niet meer etenmaar is er een manier om wat meer smaak toe te voegen? Wat kruiden? Of vissaus?
bijvoorbeeld? Misschien wat sambal? Iemand ttopis?
jij vuile lurkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
Post dan eens die laars mét jouw been erin.
Het grote curry(pasta) topic!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gooi een currytopic open ofzo? Ik heb er ook weinig ervaring mee maar wil wel graag leren want ik vin curry echt![]()
![]()
Nu slapen ze, de rottige uitzuigersquote:
als je jezelf ruikt past je luchhie niet bij je is me wel eens verteldquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben heel schoon en ik ruik verdomde lekker.
wat? dat zei zo'n parumtuthola ooit tegen mij toen ik klaagde dat ik mezelf zelden ruik...quote:
Ik snuffel regelmatig aan mezelf.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je jezelf ruikt past je luchhie niet bij je is me wel eens verteld
Heel erg Claudia (behalve de soep, toch?). Die pistache-taart, ook van haar? Zo niet, recept?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:58 schreef DarkElf het volgende:
nou reageren jullie gewoon niet op mijn "we gaan eten maken voor mensen" post?![]()
ik wil aandacht!![]()
ja ik doe niet aan subtiele verwijzingen ofzo, ik wil het gewoon hebben dus ...
zeg niksquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat? dat zei zo'n parumtuthola ooit tegen mij toen ik klaagde dat ik mezelf zelden ruik...
Heel erg Claudia. Zusje en moeders kende die keukens niet dus waren erg nieuwsgierig ernaarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heel erg Claudia (behalve de soep, toch?). Die pistache-taart, ook van haar? Zo niet, recept?
En mag ik ook komen eten?
ja.quote:
Ga je vrijdag vast het aubergine-tomaatsmeerseltje maken, en de couscous? Of echt alles op zaterdag?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heel erg Claudia. Zusje en moeders kende die keukens niet dus waren erg nieuwsgierig ernaar
De soep is van een fokker... laatst gemaakt en is heerlijk!
De pistachetaart staat op pag 237 van Duizend en een smaken
Ik denk dat we genoeg maken dus aanschuiven kan(zullen wel veeeeeeeeeel te veel hebben)
Zo'n parfumtuthola stond ooit met droge ogen te beweren dat, als je je polsen wrijft na het sprayen, je de geuratomen kapotwrijftquote:
Vrijdag zoveel mogelijkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je vrijdag vast het aubergine-tomaatsmeerseltje maken, en de couscous? Of echt alles op zaterdag?
geuratomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n parfumtuthola stond ooit met droge ogen te beweren dat, als je je polsen wrijft na het sprayen, je de geuratomen kapotwrijft
Geuratomen?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Zo'n parfumtuthola stond ooit met droge ogen te beweren dat, als je je polsen wrijft na het sprayen, je de geuratomen kapotwrijft
Zonder te ruiken: vrij licht en een people pleaser. Zal het commercieel gezien wel erg goed doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:53 schreef MissHobje het volgende:
Hey Steerwat vind je van het nieuwe armani luchtje voor vrouwen
!
Ja, dat moeten natuurlijk geurmoleculen zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar eens gaan ruiken.. best zwaARquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder te ruiken: vrij licht en een people pleaser. Zal het commercieel gezien wel erg goed doen.
Volgens mij had Octo die op haar trouwdagquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar eens gaan ruiken.. best zwaAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |