En daarom, beste heren, bekijk je broek voor je m aantrektquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Er zat stiksel aan de zijkant van mijn kontzak los en daarom was ik m'n cash verloren
That's nice sistahquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Het witte gaat wrsch nog grijs worden, maar hadden geen kwast meerMoest sowieso eerst in de grondverf
[ afbeelding ]
Behangetje ertegenaan
Best gezellig, al zeg ik het zelf
Ik wist er stiekum wel van hoor maar ik zat nog in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En daarom, beste heren, bekijk je broek voor je m aantrekt
Tsja, het begint altijd met ontkenning!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wist er stiekum wel van hoor maar ik zat nog in de ontkenningsfase
Werkt andersom ook niet...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tsja, het begint altijd met ontkenning!
'Nee, ik héb geen drank-probleem, echt niet!' En niemand die je gelooft
is dat een hint?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw MoBlo! Ziet er leuk uitIn het echt vast nog een heel stuk leukerder
Morgen slechte haardag?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef Leintjeuh het volgende:
WHAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte haardag petje terug gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
Thxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hij's echt tofen wat heb jij een lieflijke kussensloop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn favorieten opgeslagen! Morgen eens rustig lezen. Voor nu welterusten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Lein, geweldige foto
Moblo, prachtig behang
En voor Duderette: http://en.wikipedia.org/wiki/Clam_chowder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |