Allemaal 3de wereldlanden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
grieks, turks ... what's the difference?
Alleen als van Cyprus komt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:28 schreef tong_poh het volgende:
Als je grieks bent, dan kan ik begrijpen waarom je zo op je teentjes getrapt ben.
Onder de turken zitten niet alleen maar dikke pinguins hoor...ook hele mooi vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef griekjeee het volgende:
Loop ik in de supermarkt, parkeert een vrouw haar karretje dwars door het smalle gangpad dat de breedte heeft van precies de lengte van zo'n karretje.
TS: 'mevrouw, mag ik er even langs?'
Mevrouw is oostindisch doof.
jongen die aangelopen komt: 'Moeders laat dat mooie meisje er eens even langs' en hij haalt het karretje weg.
TS: 'Dankje'
Jongen (kijkt me aan): 'Ben je Turkse?'![]()
TS:![]()
Klacht: TS wordt aangezien voor Turk
Geef mij maar een griekse mokkelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef xminator het volgende:
BETER TURK DAN EEN griekje(griepje).
Buiten geloof en taal is er eigenlijk niet zo veel verschil neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
Verschil tussen een griek en een turk is toch niks.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:41 schreef Dodecahedron het volgende:
Een Griek!
Is dat feta op je penis of is je douche stuk?
owja échtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
verkapt ik wil meer foboviews hebben topic
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar we hebben nog geen antwoord op de vraag.
Dus TS, ben je Turkse of niet?
weleens van een fobo gehoordquote:
ja daarom is mijn username ook griekjeeequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar we hebben nog geen antwoord op de vraag.
Dus TS, ben je Turkse of niet?
Da's dan een niet erg slim gekozen username.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef griekjeee het volgende:
ja daarom is mijn username ook griekjeee
Ja, west-turken en grieken zijn nagenoeg hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:32 schreef JanusAnus het volgende:
Ja je bent toch Grieks. Grieken en Turken lijken nogal op elkaar, al geven ze dat liever niet toe. Bovendien zaten er in de oudheid al Grieken in Turkije en hebben de Turken later Griekenland veroverd, dus het is logisch dat Grieks en Turks bloed nogal met elkaar is gemend.
Bovendien vreten ze ook nog hetzelfde, bijvoorbeeld gyros is gewoon ongeveer hetzelfde als kebab.
Het zou zomaar eens kunnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's dan een niet erg slim gekozen username.
Mensen zouden je voor Grieks kunnen uitmaken.
Hey, dáár kan ik ook niks aan doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wel eens van fatsoenlijke foto's gehoord?![]()
![]()
Kan ik iedere dag wel een topic gaan openen...quote:
Niet echt.quote:
Jij bent de domste persoon ooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
Verschil tussen een griek en een turk is toch niks.
Ja, als je bruine lenzen in doet en ook al donker haar hebt dan kan je er op wachten dat mensen denken dat je buitenlands bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet echt.
Toen had ik bruine lenzen in normaal zijn mijn ogen blauw![]()
wtf?quote:
Uhuh.quote:
Genen en gezond levenquote:
Voornamelijk veel sporten maar vooral je genen bepalen dat IMHOquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat versta je onder gezond leven?
Gezond leven kan zo groot zijn
Is goed, maar zie je er echt uit als een Turksequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Voornamelijk veel sporten maar vooral je genen bepalen dat IMHO
maarruh zullen we weer ontopic gaan![]()
Neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Is goed, maar zie je er echt uit als een Turkse?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:55 schreef 1DIOOT het volgende:
ik wor altijd aangezien voor Golem uit lord of the rings
Neujh veel mensen hebben gewoon geen idee en lullen zomaar een eind raak, zouden zomaar fok!kers kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:16 schreef D-Flying het volgende:
Als je als griek aangezien wordt voor Egyptisch, Tunesisch, Syrisch dan zit er iets niet goed bij je.
Tieten? Ik heb zelfs mijn poesje in mijn fobo gezetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:28 schreef SuperAttie het volgende:
Tieten laten zien, of je bent gewoon een turk
niet eens geschorenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tieten? Ik heb zelfs mijn poesje in mijn fobo gezet
Het groeit gewoon snelquote:
woot, dat kun je wel zeggen danquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:52 schreef Het_hupt het volgende:
ik zou TS doen
en daarna samen lekker een turkse pizza souvlaki eten
En daar wil je mee zeggen? Ik rook niet dus vandaar de verwarring?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:36 schreef BlackRhino het volgende:
Grieken roken het meest van heel Europa.
Dat zal jij nooit weten honeyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:02 schreef muay-toy het volgende:
deze griek kun je niet op z'n russisch doen
Ja. Daar heb je inderdaa een punt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neujh veel mensen hebben gewoon geen idee en lullen zomaar een eind raak, zouden zomaar fok!kers kunnen zijn
Ik denk dat ze kilo's suiker kocht omdat het Suikerfeest net was geweest en ze het was vergeten...quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:44 schreef Fakkan het volgende:
Weet je wat grappig is? Al die Turken en Grieken die ruzie maken om te bepalen wie baklava heeft uitgevonden. Ik denk dat het de Turken waren.
quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:04 schreef postmortum het volgende:
wel een Roemeense zonder snor dat wel
Ik heb het over écht donker haar.quote:
ik zie alleen gele kikkertquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:11 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik heb het over écht donker haar.
Mijn haar.. gewoon bruin enzo, niet zo heel donker. Zie pm.
en dan eis ik excusesof dat je naar de Hans Anders gaat.
pearlequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zie alleen gele kikkertimageshack
![]()
Maar je hebt inderdaad donkerbruin haar en nu ga ik naar de pearle
daar heb ik wel mijn ray bay bazenbril vanquote:
Nah, uni en supermarktbaantje :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar heb ik wel mijn ray bay bazenbril van![]()
Of wrk je soms bij Hans Anders ?
ray bay?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar heb ik wel mijn ray bay bazenbril van![]()
Of wrk je soms bij Hans Anders ?
Ik aan een armeen of het een turk wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:28 schreef TeenWolf het volgende:
Ik vroeg een keer aan een Japanner of hij Chinees was, hahaha ik heb het geweten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik aan een armeen of het een turk was![]()
![]()
quote:
quote:
dat ging over Elfy , jij lijk meer op een Macedonischequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
wtf man toe maar nog een mogelijke nationaliteit erbij![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat ging over Elfy , jij lijk meer op een Macedonische
je moeder is een bazinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:28 schreef Elfy het volgende:
[..]
Nah, uni en supermarktbaantje :p
Maar ik ben wel redelijk gesteld geraakt op die mensen van Hans Anders met hun grote incasseringsvermogen. Mn moeder wilde mee toen ik ging meten voor het eerst/ eerste leesbril sinds een maandje. Die man vond dat bij zon eerste keer of ik niet naar de oogarts zou gaan?
Waarop mn moeder em een dodelijke blik gaf en bleef herhalen dat 'die opticien op de hoek altijd zo geweldig was'
shut the fuck up als je mijn posts niet wil lezen dan flikker je toch lekker opquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:37 schreef damsco het volgende:
Meid, jank niet zo. Alsof er wat mis is met Turkse dames, snol
Je hebt wel gelijk, ik zei al eerder ze lijken ook wel een beetje op elkaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:41 schreef Elfy het volgende:
[ afbeelding ]
Turkjuh
[ afbeelding ]
Griekjuhhh
Meh zo heel verschillend is het niet altijd. Dus de verwarring van die jongen lijkt me niet opmerkelijk.
Tenzij je er echt heel anti-turks uitziet ? Maar dat is niet af te leiden uit je fobotietpics.
Zelf heb ik wel als half-Javaan de algemene Hollandse verwarring meegemaakt, maar geheel onterecht. Ik ben vrij licht/ blank en heb toch de etiketjes Italiaans, Spaans en joods gehad.![]()
turksen hebben een snor , grieksen nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik zei al eerder ze lijken ook wel een beetje op elkaarMaar imho is er toch wel een wezenlijk verschil. En ik denk ook vaak dat mensen gewoon zomaar wat roepen, dát vind ik eerder ergelijk.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
turksen hebben een snor , grieksen niet
klopt toch ?quote:
Nou, ik heb er geenquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou, ik heb er geenen ik ken ook geen Griekse dames die het wel hebben
Maar ik moet zeggen ook niet veel Turksen die dat hebben, hoeft niet per definitie zo te zijn.
xcuuz mequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is hier klb![]()
je hoort hier zwart/wit te denken![]()
Grieken hebben trouwens ook lekkerder eten dan Turken
xcuuz acceptedquote:
Gelukkig, kan ook ík slapen vanachtquote:
mensen die op zaterdagnacht slapenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ook ík slapen vanacht
Mensen die denken dat ze automatisch een leven hebben door dat ze dat zeggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen die op zaterdagnacht slapen
opzouten niks tegen Polenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:20 schreef msnk het volgende:
Werd laatst aangezien voor een pool. EEN POOL.
Ben trouwens Turks
ik heb imsomniaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze automatisch een leven hebben door dat ze dat zeggen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:20 schreef msnk het volgende:
Werd laatst aangezien voor een pool. EEN POOL.
Ben trouwens Turks
niet doen tis een Afgaanquote:
okéquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:26 schreef postmortum het volgende:
touwees Griekjeee in de KLB SC is het ook altijd gezellig
moet je wel wachten tot BT ( Breathtaking) terug is, anders ben je de enige vrouw daar en wordt je besprongen door de bazen daarquote:
quote:
Dat kan, maar het zette me wel aan het denken.quote:
nee hoor , ik ben een kansenjongerequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:40 schreef Sala-adin het volgende:
Tering, postmortum jij bent echt kansloos
Wie vroeg hier ook alweer om mijn msn?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:40 schreef Sala-adin het volgende:
Tering, postmortum jij bent echt kansloos
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg laat jij ff deze bazin met rust en ga ff op de wallen op zoek naar je vriendinnetje
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wie vroeg hier ook alweer om mijn msn?
Als ik het echt had gemeend zou ik dat wel via pm doen ofzoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wie vroeg hier ook alweer om mijn msn?
Stiekem zit ze nu met haar vinger over haar clitje te wrifen, 2 keer in korte tijd een "compliment". wat een kansloos figuur ben je ook griekjequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als ik het echt had gemeend zou ik dat wel via pm doen ofzo
Maar zo te lezen zit die pool met het puntje van zijn tong tegen je anus aan
i knowquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als ik het echt had gemeend zou ik dat wel via pm doen ofzo
Maar zo te lezen zit die pool met het puntje van zijn tong tegen je anus aan
Zeg dat even recht in het gezicht van een Cyprioot.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
grieks, turks ... what's the difference?
Idd lekker op zen grieks mwehehehequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
i know![]()
Je weet he Grieken houden daarvan![]()
Nou vertel die verschillen danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:55 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Zeg dat even recht in het gezicht van een Cyprioot.
Ik hoop voor je dat je een goede tandarts hebt dan.
Jij kent weet niet wat het verschil is tussen verschillen en A. Eer en B. geschiedenis?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
U is niet op de hoogte van het decennia lange conflict op Cyprus?
Deze quote ik evenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij kent weet niet wat het verschil is tussen verschillen en A. Eer en B. geschiedenis?
Ik ging even broodje etenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:31 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Deze quote ik even![]()
Nu nog een keer en dan in begrijpelijk Nederlands graag.
Neequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:41 schreef msnk het volgende:
* is niet trots op Turkije
Ben ik nu een klotzaak?
Het was een verkapte "Ik-vraag-me-af-wat-Devrim-hier-van-vind" post.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
"Kijk mij eens niet trots zijn op Turkije.
Kom maar op met je reacties"
Het kan mij niet schelen wat anderen(jij) vinden van Turkije maar dan moet je ook niet komen uithuilen bij Turken/Turkije als je hier ongewenst (Nederlanders/Nederlanders) ongewenst bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Het was een verkapte "Ik-vraag-me-af-wat-Devrim-hier-van-vind" post.
Om erachter te komen, wat jij ervan vond als iemand niet trots is op zijn of haar Turkse heritage. Maar ben nu nog niet veel wijzer geworden.
En nu inhoudelijk reageren please.
En dat zal waarschijnlijk ook nooit veranderen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ging even broodje eten
Iig
Het punt is dat:
Turken en Grieken verschillen buiten het geloof en taal niet veel van elkaar.
Nu komt waarschijnlijk dan de vraag waarom het dan niet leuk is:
Punt A: Eer
Iets wat vele Nederlanders niet kennen is eer(gevoel).
Eer is o.a. het trots zijn en houden van je land.
Dit is een punt waarop voornamelijk kaalkopjes in Nederland goed scoren.
Mensen in NL geven vaak geen reet om hun vlag, land of koningin. Nederlanders denken veel liever aan zichzelf.
Punt B: Geschiedenis.
Turkije en Griekenland hebben een lange geschiedenis samen van oorlog maar ook een geschiedenis van vrede.
Terwijl Nederlanders en Duitsers alweer vrolijk hand in hand lopen is het bij Grieken en Turken nog steeds vrij gespannen.
Dan vind ik het toch vreemd dat je reageert op meningen en/of statements van anderenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen wat anderen(jij) vinden van Turkije maar dan moet je ook niet komen uithuilen bij Turken/Turkije als je hier ongewenst (Nederlanders/Nederlanders) ongewenst bent.
Ergens op reageren en je er iets van aantrekken zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch vreemd dat je reageert op meningen en/of statements van anderen
Dan zal ik jou fijn vertellen dat wij Nederlanders dat wel degelijk hebben. Het verschil is dat jij, gezien je ver van Turkije bent, meer waarde daar aan hecht. Toen ik in Turkije was, zag ik ook niet overal vlaggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ging even broodje eten
Iig
Het punt is dat:
Turken en Grieken verschillen buiten het geloof en taal niet veel van elkaar.
Nu komt waarschijnlijk dan de vraag waarom het dan niet leuk is:
Punt A: Eer
Iets wat vele Nederlanders niet kennen is eer(gevoel).
Eer is o.a. het trots zijn en houden van je land.
Dit is een punt waarop voornamelijk kaalkopjes in Nederland goed scoren.
Mensen in NL geven vaak geen reet om hun vlag, land of koningin. Nederlanders denken veel liever aan zichzelf.
Punt B: Geschiedenis.
Turkije en Griekenland hebben een lange geschiedenis samen van oorlog maar ook een geschiedenis van vrede.
Terwijl Nederlanders en Duitsers alweer vrolijk hand in hand lopen is het bij Grieken en Turken nog steeds vrij gespannen.
Dat is waar, maar ik denk toch dat je je er wel wat van aantrekt anders zou je toch de moeite niet nemen om te reagerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ergens op reageren en je er iets van aantrekken zijn 2 verschillende dingen.
Kijk maar eens op Koningendag in Nederland rond en kijk eens op een feestdag in Turkije rond (maakt niet uit welke) en vertel dan maar eens het verschil aan mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Dan zal ik jou fijn vertellen dat wij Nederlanders dat wel degelijk hebben. Het verschil is dat jij, gezien je ver van Turkije bent, meer waarde daar aan hecht. Toen ik in Turkije was, zag ik ook niet overal vlaggenNet als op vakantie, als ik in het buitenland ben, voel ik mij meer aangetrokken tot de Nederlandse en dat uit je dan ook. Ik hoop dat je het snapt, maar zeggen dat Nederlanders niet een eergevoel hebben vind ik regelrechte bullshit
Ik FOK! dan ook in m'n vrijetijd en voor de fun (voornamelijk)quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk toch dat je je er wel wat van antrekt anders zou je toch de moeite niet nemen om te reageren
We dwalen wel erg af van het onderwerp van deze thread
Oké omdat jij het zegtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:06 schreef damsco het volgende:
De orginele thread is ook totaal niet boeiend, dus gaat lekker door heren :p
Geen eer is misschien erg vlak, maar minder overhebben voor vaderland toch zeker wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:03 schreef damsco het volgende:
[..]
Dan zal ik jou fijn vertellen dat wij Nederlanders dat wel degelijk hebben. Het verschil is dat jij, gezien je ver van Turkije bent, meer waarde daar aan hecht. Toen ik in Turkije was, zag ik ook niet overal vlaggenNet als op vakantie, als ik in het buitenland ben, voel ik mij meer aangetrokken tot de Nederlandse en dat uit je dan ook. Ik hoop dat je het snapt, maar zeggen dat Nederlanders niet een eergevoel hebben vind ik regelrechte bullshit
Wat is er mis met Koninginnedag? Hoeveel meer wil je het nog hebben? Wil jij zeggen dat op Koninginnedag wij niet trots zijn op ons land?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Koningendag in Nederland rond en kijk eens op een feestdag in Turkije rond (maakt niet uit welke) en vertel dan maar eens het verschil aan mij.
Natuurlijk heeft men niet elke dag een vlag voor de deur maar op speciale dagen of bij politieke evenementen en je zult een gigantisch verschil zien en "voelen"
Zie het anders, zou jij JOU leven geven voor Bush of Balkenende? Ik niet, nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Oké omdat jij het zegtEn anders baggert Biogarde onze posts er wel uit. Hij is lekker actief bezig vandaag
![]()
[..]
Geen eer is misschien erg vlak, maar minder overhebben voor vaderland toch zeker wel.
Stel je een oorlog scenario voor. Als je het bekijkt in percentages, zullen er veel meer Turken zijn die ook daadwerkelijk hun leven zouden willen geven voor hun land, dan Nederlanders.
Die vinden het vaak best om gewoon ergens anders te gaan wonen, waar er geen oorlog heerst.
Onderzoek waardig?
Wil je nu gaan beweren dat Nederlanders het vieren vanwege de koningin of vanwege het Bier (lekker stoerrrr je weet toch) dat men dan kan gaan drinken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:11 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat is er mis met Koninginnedag? Hoeveel meer wil je het nog hebben? Wil jij zeggen dat op Koninginnedag wij niet trots zijn op ons land?
Nee, maar wel om het land (het land is meer dan enkel de koningin). Ik hou van Nederland, het landschap, de cultuur. Niet zozeer van de koningin.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wil je nu gaan beweren dat Nederlanders het vieren vanwege de koningin of vanwege het Bier (lekker stoerrrr je weet toch) dat men dan kan gaan drinken.
Om bier te drinken heb ik geen koninginnedag nodig hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:13 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wil je nu gaan beweren dat Nederlanders het vieren vanwege de koningin of vanwege het Bier (lekker stoerrrr je weet toch) dat men dan kan gaan drinken.
Ik zeg ook niet dat jij niet trots bent op je land maar om te zeggen dat een heel groot deel van de Nederlanders van hun land houden?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:14 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, maar wel om het land (het land is meer dan enkel de koningin). Ik hou van Nederland, het landschap, de cultuur. Niet zozeer van de koningin.
Wel om op straat met bier in je handen als een debiel te gedragen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:16 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Om bier te drinken heb ik geen koninginnedag nodig hoor.
Ik heb dit soort gesprekken vaak genoeg gehad met mijn familie, gezien het een toekomstige scenario zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Zie het anders, zou jij JOU leven geven voor Bush of Balkenende? Ik niet, nee.
Je wil zeggen dat Turken nooit ergens anders gaan wonen dan in hun vaderland? Whehehequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Die vinden het vaak best om gewoon ergens anders te gaan wonen, waar er geen oorlog heerst.
Hij bedoelt dat Turken niet naar Canada verhuizen als ze in oorlog zijn met Duitslandquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat Turken nooit ergens anders gaan wonen dan in hun vaderland? Whehehe
Sowieso vind ik het onzinnig om te sterven voor een land. Sterven voor je idealen, dat is mooi. Niet voor een land. Aan de andere kant is het samenhorigheid gevoel ook wel mooi, maar helaas dat dat in Nederland alleen op vakantie en met het voetbal is. Maar nu ik er kritisch over nadenk, kun je ook wel eens gelijk hebben. Hoevaak hoor je niet mensen zeggen dat ze vertrekken uit Nederland, anderzijds hebben de Turken dat ook massaal gedaan in de jaren 60.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb dit soort gesprekken vaak genoeg gehad met mijn familie, gezien het een toekomstige scenario zou kunnen worden.
Ik kwam zelf tot de conclusie dat ik waarschijnlijk niet voor NL of Turkije zou willen sterven, velen anderen wel.
En dat is mijn punt, dat in vergelijking tot Nederlanders, Turken veel meer hart hebben voor het land. In Nederland heb je ook wel veel patriottische mensen hoor daar niet van, maar in veel minder getallen.
Ik bestempel het nu als een feit, zonder een wetenschappelijke bron, maar dat geloof ik echt vandaar
Grappig, maar nee. Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat Turken nooit ergens anders gaan wonen dan in hun vaderland? Whehehe
Inderdaad, in ieder geval in mindere mate. Vb; ik, zou het waarschijnlijk wel doen. En Devrim denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:20 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat Turken niet naar Canada verhuizen als ze in oorlog zijn met Duitsland
Nederlanders vertrekken vaak omdat ze het hier beu zijn. Ze willen iets nieuws, iets avontuurlijks. Of weg van alle Turken en Marokkanen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het onzinnig om te sterven voor een land. Sterven voor je idealen, dat is mooi. Niet voor een land. Aan de andere kant is het samenhorigheid gevoel ook wel mooi, maar helaas dat dat in Nederland alleen op vakantie en met het voetbal is. Maar nu ik er kritisch over nadenk, kun je ook wel eens gelijk hebben. Hoevaak hoor je niet mensen zeggen dat ze vertrekken uit Nederland, anderzijds hebben de Turken dat ook massaal gedaan in de jaren 60.
Trots zijn op je land hoef je niet te uiten door middel van extreem nationalistisch gedrag hoor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Koningendag in Nederland rond en kijk eens op een feestdag in Turkije rond (maakt niet uit welke) en vertel dan maar eens het verschil aan mij.
Natuurlijk heeft men niet elke dag een vlag voor de deur maar op speciale dagen of bij politieke evenementen en je zult een gigantisch verschil zien en "voelen"
Zoals ik al eerder aangaf, ik zou dan wel dagelijks een topic openen honeyquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:03 schreef Smart_ass het volgende:
Verkapt jongen-zegt-dat-ik-mooi-ben-topic.
Wow...die argumenten van jou...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Trots zijn op je land hoef je niet te uiten door middel van extreem nationalistisch gedrag hoor.Je kunt ook trots zijn op je land zonder dat je dat overduidelijk aan iedereen laat merken dmv overal vlaggen op te hangen etc.
ik ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, ik zou dan wel dagelijks een topic openen honey
Alsjeblieft zeg. Kan het iets minder, jij arrogantequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zelfkennisquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Kan het iets minder, jij arrogante
Yvonnequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geil jij niet op volslanke vrouwen met vlotte, rode kapsels?
Turken zijn meestal nationalistische ingesteld. Kijk maar naar het welke rijken ze hebben gesticht (Ottomaanse rijk).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb dit soort gesprekken vaak genoeg gehad met mijn familie, gezien het een toekomstige scenario zou kunnen worden.
Ik kwam zelf tot de conclusie dat ik waarschijnlijk niet voor NL of Turkije zou willen sterven, velen anderen wel.
En dat is mijn punt, dat in vergelijking tot Nederlanders, Turken veel meer hart hebben voor het land. In Nederland heb je ook wel veel patriottische mensen hoor daar niet van, maar in veel minder getallen.
Ik bestempel het nu als een feit, zonder een wetenschappelijke bron, maar dat geloof ik echt vandaar
Bewijs voor wat ik vandaag heb geschrevenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef TeenWolf het volgende:
Jezus christus waar maken we ons toch weer druk over.
Iemand die uit land A komt wat grenst aan land B en waarvan sommige mensen dachten dat diegene uit land B kwam. Oh my fucking god zeg. Krijg een leven ofzo .
Dus had je je de moeite kunnen besparen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bewijs voor wat ik vandaag heb geschreven
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef TeenWolf het volgende:
Iemand die uit land A komt wat grenst aan land B en waarvan sommige mensen dachten dat diegene uit land B kwam. Oh my fucking god zeg. Krijg een leven ofzo .
Ik denk dat jij je meer druk heb gemaakt om dit topic dan ik in de supermarkt hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef TeenWolf het volgende:
Ja maar.. Ja maar.. JA NU VERPEST JE HETquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef TeenWolf het volgende:
Blijkbaar toch druk genoeg om dit topic te openen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je meer druk heb gemaakt om dit topic dan ik in de supermarkt hoor
Ok, je bent dus echt een hoer? Blijkbaar open je topics om de aandacht.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je meer druk heb gemaakt om dit topic dan ik in de supermarkt hoor
Neujh. Daarvoor hoef iets me niet te raken hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar toch druk genoeg om dit topic te openen.
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ok, je bent dus echt een hoer? Blijkbaar open je topics om de aandacht.
Aandachtshoer.
Ah, het woord is dus eindelijk uit.quote:
Ik hou je niet tegen als je 7 pagina's met aandacht wilt, gaat uw gangquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah, het woord is dus eindelijk uit.
Fleur de topic 's een beetje op met naakt foto's, staat garant voor 7 pagina's vol met aandacht.
Wat wil je dan horen? Dat mensen o zó dom zijn om je als Turk aan te zien?quote:
Zeg ik dat? Even voor de duidelijkheid: als je al mijn posts hebt gelezen weetje dat ik me er niet zozeer aan erger dat ik daarvoor aangezien word, ik erger me er meer aan dat de meerderheid van de mensen zomaar een eind weg blaat zonder dat ze enig idee hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat mensen o zó dom zijn om je als Turk aan te zien?
Jij mist de duidelijkheid. Je opent een topic waarvan de rode draad zijn einde zoek is. Vervolgens distantieer jij jezelf van het verhaal door een topicwending.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Even voor de duidelijkheid: als je al mijn posts hebt gelezen weetje dat ik me er niet zozeer aan erger dat ik daarvoor aangezien word, ik erger me er meer aan dat de meerderheid van de mensen zomaar een eind weg blaat zonder dat ze enig idee hebben.
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet reageren als je het niet eens bent met een topic of de wijze waarop ik mezelf formuleerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:52 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Jij mist de duidelijkheid. Je opent een topic waarvan de rode draad zijn einde zoek is. Vervolgens distantieer jij jezelf van het verhaal door een topicwending.
Als je daadwerkelijk andere klachten hebt, open je een ander topic.
Ok, wat blaat men dan zoal zonder een idee te hebben?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet reageren als je het niet eens bent met een topic of de wijze waarop ik mezelf formuleer![]()
Natuurlijk was dat de hoofdergernis, hallo ik noem het niet voor niets zo...Maar de achterliggende gedachte is wel dat mensen teveel blaten zonder een idee te hebben. En nee, ik ga daar nbiet apart een topic voor openen
Ik zou zeggen lees het topic nog een keer door als je het echt wilt wetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ok, wat blaat men dan zoal zonder een idee te hebben?
Nee, ik ben toch al bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het topic nog een keer door als je het echt wilt weten
Ik heb nergens gevraagd of iemand wilde beoordelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:29 schreef Hymen_Copter het volgende:
Waarom zie ik alleen maar foto's van der 'lichaam'. Als je zo zit te zeuren over dat je wordt aangesporken als turkse moeten wij wel beoordelen
Tenzij ik scheel ben, dan heb ik niets gezegd
"Bezet houden". Het doet je tussenhaakjes teniet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:54 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Zolang de Turken het Noordelijke deel van het eiland (wel of niet terecht is een andere discussie) bezet houden is er naast het geloof en de taal nog een fundamenteel verschil.
Als de "normale" mensen hem/haar al aanzien voor turk, dan doet de politie dat ook. Dat is niet de bedoeling, helaas komt dat ook in de praktijk voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef TeenWolf het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
dus datquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ok, je bent dus echt een hoer? Blijkbaar open je topics om de aandacht.
Aandachtshoer.
Typisch gevalletje plork waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:29 schreef Hymen_Copter het volgende:
Waarom zie ik alleen maar foto's van der 'lichaam'. Als je zo zit te zeuren over dat je wordt aangesporken als turkse moeten wij wel beoordelen
Tenzij ik scheel ben, dan heb ik niets gezegd
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Bezet houden". Het doet je tussenhaakjes teniet.
Dus Griekenland houdt Cyprus ook bezet?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:00 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Klopt.
Doordat ik "bezet houden" schrijf kies ik voor de kant van Cyprus. Ik wou alleen die discussie niet aanzwengelen en wist zo snel niet een andere omschrijving/woord te bedenken voor "bezet houden".
Jij bent gewoon te dom om te begrijpen wat ik bedoelquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:41 schreef classpc het volgende:
TS=kansloos omdat ze d'r mening heeft aangepast aan de posts in het topic, waardoor nu eigenlijk het einde zoek is.
En dan nog een keer vage reacties geven op anderen die in het topic reageren waardoor de discussie nogal dood loopt. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Typisch gevalletje plork waarschijnlijk.
Hoihoiquote:
Waar schrijf ik datquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dus Griekenland houdt Cyprus ook bezet?
Scherp.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:32 schreef Fides het volgende:
Rukkers die gefrustreerd raken omdat een dame haar gezicht niet post op het web
Je zegt dat Turken een deel van Cyprus bezet houden. Je bent wel zo consequent om over Cyprus te spreken. Dan impliceer je dus ook dat het zuidelijke deel door Griekenland bezet wordt gehouden?quote:
Ja en daarom vragen ze waar je vandaan komt.. dat is gewoon een manier om een gesprek aan te knopen. Daar ga je niet over zeiken, of althans niet hier - val dan lekker uit tegen die domme blaataap die het niet goed ziet. Als je het echt zo storend vindt, kleed je je voortaan vreselijk zodat niemand je meer ziet staan of ga je in Griekenland wonen waar niemand zal vragen of je Turks bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
En als je even nadenkt dan weet je dat dit gewoon voor elke vrouw op gaat hoor, is geen arrogantie. Mannen laat het nou eenmaal snel weten als ze iemand wel zien zitten
Lees anders even heel het topicquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja en daarom vragen ze waar je vandaan komt.. dat is gewoon een manier om een gesprek aan te knopen. Daar ga je niet over zeiken, of althans niet hier - val dan lekker uit tegen die domme blaataap die het niet goed ziet. Als je het echt zo storend vindt, kleed je je voortaan vreselijk zodat niemand je meer ziet staan of ga je in Griekenland wonen waar niemand zal vragen of je Turks bent.
Zet even in je openingspost dat iedereen het hele topic moet lezen omdat de openingspost geen informatie bevat over de klachtquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lees anders even heel het topicdoor ik ga niet blijven herhalen hoe ik erover denk
Nope.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zet even in je openingspost dat iedereen het hele topic moet lezen omdat de openingspost geen informatie bevat over de klacht
Dat laatste is een aanname van jou waarbij je door dit zo te stellen zaken flink uit het verband trekt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je zegt dat Turken een deel van Cyprus bezet houden. Je bent wel zo consequent om over Cyprus te spreken. Dan impliceer je dus ook dat het zuidelijke deel door Griekenland bezet wordt gehouden?
Mischien was het geen turks maar fins en probeerden ze met een mede gothic te communiceren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:51 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik werd ook een paar keer in het Turks aangesproken door Turkse jongens, echt vreemd
Oftewel, je bent kansloosquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien was het geen turks maar fins en probeerden ze met een mede gothic te communiceren.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:51 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik werd ook een paar keer in het Turks aangesproken door Turkse jongens, echt vreemd
Nee jij bent kansloos, jij gaat om iets zeiken dat er al staatquote:
Houd dan je muil met zo'n nutteloze klacht, Zelfde als ik nu een klachttopic open over de super erge gebeurtenis van vandaag, maar niet inzet wtf er nou gebeurd isquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, niet iedereen houd ervan herkenbaar op het internet te staan.
klopt ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:00 schreef D-Flying het volgende:
Je hebt veel variaties onder turken, je hebt blonde turken (weliswaar slavische blond) tot complete aziaten.
Ik kan me voorstellen dat TS op een turk lijkt, aangezien de turken de hele wereld rond zijn gegaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |