Allemaal 3de wereldlanden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
grieks, turks ... what's the difference?
Alleen als van Cyprus komt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:28 schreef tong_poh het volgende:
Als je grieks bent, dan kan ik begrijpen waarom je zo op je teentjes getrapt ben.
Onder de turken zitten niet alleen maar dikke pinguins hoor...ook hele mooi vrouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef griekjeee het volgende:
Loop ik in de supermarkt, parkeert een vrouw haar karretje dwars door het smalle gangpad dat de breedte heeft van precies de lengte van zo'n karretje.
TS: 'mevrouw, mag ik er even langs?'
Mevrouw is oostindisch doof.
jongen die aangelopen komt: 'Moeders laat dat mooie meisje er eens even langs' en hij haalt het karretje weg.
TS: 'Dankje'
Jongen (kijkt me aan): 'Ben je Turkse?'![]()
TS:![]()
Klacht: TS wordt aangezien voor Turk
Geef mij maar een griekse mokkelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef xminator het volgende:
BETER TURK DAN EEN griekje(griepje).
Buiten geloof en taal is er eigenlijk niet zo veel verschil neequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
Verschil tussen een griek en een turk is toch niks.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:41 schreef Dodecahedron het volgende:
Een Griek!
Is dat feta op je penis of is je douche stuk?
owja échtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:28 schreef swarmahoer het volgende:
verkapt ik wil meer foboviews hebben topic
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar we hebben nog geen antwoord op de vraag.
Dus TS, ben je Turkse of niet?
weleens van een fobo gehoordquote:
ja daarom is mijn username ook griekjeeequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Maar we hebben nog geen antwoord op de vraag.
Dus TS, ben je Turkse of niet?
Da's dan een niet erg slim gekozen username.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef griekjeee het volgende:
ja daarom is mijn username ook griekjeee
Ja, west-turken en grieken zijn nagenoeg hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:32 schreef JanusAnus het volgende:
Ja je bent toch Grieks. Grieken en Turken lijken nogal op elkaar, al geven ze dat liever niet toe. Bovendien zaten er in de oudheid al Grieken in Turkije en hebben de Turken later Griekenland veroverd, dus het is logisch dat Grieks en Turks bloed nogal met elkaar is gemend.
Bovendien vreten ze ook nog hetzelfde, bijvoorbeeld gyros is gewoon ongeveer hetzelfde als kebab.
Het zou zomaar eens kunnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's dan een niet erg slim gekozen username.
Mensen zouden je voor Grieks kunnen uitmaken.
Hey, dáár kan ik ook niks aan doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:55 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wel eens van fatsoenlijke foto's gehoord?![]()
![]()
Kan ik iedere dag wel een topic gaan openen...quote:
Niet echt.quote:
Jij bent de domste persoon ooit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
Verschil tussen een griek en een turk is toch niks.
Ja, als je bruine lenzen in doet en ook al donker haar hebt dan kan je er op wachten dat mensen denken dat je buitenlands bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niet echt.
Toen had ik bruine lenzen in normaal zijn mijn ogen blauw![]()
wtf?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |