Neujh. Daarvoor hoef iets me niet te raken hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar toch druk genoeg om dit topic te openen.
Wat jij wiltquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ok, je bent dus echt een hoer? Blijkbaar open je topics om de aandacht.
Aandachtshoer.
Ah, het woord is dus eindelijk uit.quote:
Ik hou je niet tegen als je 7 pagina's met aandacht wilt, gaat uw gangquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah, het woord is dus eindelijk uit.
Fleur de topic 's een beetje op met naakt foto's, staat garant voor 7 pagina's vol met aandacht.
Wat wil je dan horen? Dat mensen o zó dom zijn om je als Turk aan te zien?quote:
Zeg ik dat? Even voor de duidelijkheid: als je al mijn posts hebt gelezen weetje dat ik me er niet zozeer aan erger dat ik daarvoor aangezien word, ik erger me er meer aan dat de meerderheid van de mensen zomaar een eind weg blaat zonder dat ze enig idee hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:43 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wat wil je dan horen? Dat mensen o zó dom zijn om je als Turk aan te zien?
Jij mist de duidelijkheid. Je opent een topic waarvan de rode draad zijn einde zoek is. Vervolgens distantieer jij jezelf van het verhaal door een topicwending.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Even voor de duidelijkheid: als je al mijn posts hebt gelezen weetje dat ik me er niet zozeer aan erger dat ik daarvoor aangezien word, ik erger me er meer aan dat de meerderheid van de mensen zomaar een eind weg blaat zonder dat ze enig idee hebben.
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet reageren als je het niet eens bent met een topic of de wijze waarop ik mezelf formuleerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:52 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Jij mist de duidelijkheid. Je opent een topic waarvan de rode draad zijn einde zoek is. Vervolgens distantieer jij jezelf van het verhaal door een topicwending.
Als je daadwerkelijk andere klachten hebt, open je een ander topic.
Ok, wat blaat men dan zoal zonder een idee te hebben?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon niet reageren als je het niet eens bent met een topic of de wijze waarop ik mezelf formuleer![]()
Natuurlijk was dat de hoofdergernis, hallo ik noem het niet voor niets zo...Maar de achterliggende gedachte is wel dat mensen teveel blaten zonder een idee te hebben. En nee, ik ga daar nbiet apart een topic voor openen
Ik zou zeggen lees het topic nog een keer door als je het echt wilt wetenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:57 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ok, wat blaat men dan zoal zonder een idee te hebben?
Nee, ik ben toch al bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees het topic nog een keer door als je het echt wilt weten
Ik heb nergens gevraagd of iemand wilde beoordelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:29 schreef Hymen_Copter het volgende:
Waarom zie ik alleen maar foto's van der 'lichaam'. Als je zo zit te zeuren over dat je wordt aangesporken als turkse moeten wij wel beoordelen
Tenzij ik scheel ben, dan heb ik niets gezegd
"Bezet houden". Het doet je tussenhaakjes teniet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:54 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Zolang de Turken het Noordelijke deel van het eiland (wel of niet terecht is een andere discussie) bezet houden is er naast het geloof en de taal nog een fundamenteel verschil.
Als de "normale" mensen hem/haar al aanzien voor turk, dan doet de politie dat ook. Dat is niet de bedoeling, helaas komt dat ook in de praktijk voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef TeenWolf het volgende:
Jezus christus waar maken we ons toch weer druk over.
Iemand die uit land A komt wat grenst aan land B en waarvan sommige mensen dachten dat diegene uit land B kwam. Oh my fucking god zeg. Krijg een leven ofzo .
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf, ik zou dan wel dagelijks een topic openen honey
dus datquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ok, je bent dus echt een hoer? Blijkbaar open je topics om de aandacht.
Aandachtshoer.
Typisch gevalletje plork waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:29 schreef Hymen_Copter het volgende:
Waarom zie ik alleen maar foto's van der 'lichaam'. Als je zo zit te zeuren over dat je wordt aangesporken als turkse moeten wij wel beoordelen
Tenzij ik scheel ben, dan heb ik niets gezegd
Klopt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Bezet houden". Het doet je tussenhaakjes teniet.
Dus Griekenland houdt Cyprus ook bezet?quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:00 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Klopt.
Doordat ik "bezet houden" schrijf kies ik voor de kant van Cyprus. Ik wou alleen die discussie niet aanzwengelen en wist zo snel niet een andere omschrijving/woord te bedenken voor "bezet houden".
Jij bent gewoon te dom om te begrijpen wat ik bedoelquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:41 schreef classpc het volgende:
TS=kansloos omdat ze d'r mening heeft aangepast aan de posts in het topic, waardoor nu eigenlijk het einde zoek is.
En dan nog een keer vage reacties geven op anderen die in het topic reageren waardoor de discussie nogal dood loopt. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Typisch gevalletje plork waarschijnlijk.
Hoihoiquote:
Waar schrijf ik datquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dus Griekenland houdt Cyprus ook bezet?
Scherp.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:32 schreef Fides het volgende:
Rukkers die gefrustreerd raken omdat een dame haar gezicht niet post op het web
Je zegt dat Turken een deel van Cyprus bezet houden. Je bent wel zo consequent om over Cyprus te spreken. Dan impliceer je dus ook dat het zuidelijke deel door Griekenland bezet wordt gehouden?quote:
Ja en daarom vragen ze waar je vandaan komt.. dat is gewoon een manier om een gesprek aan te knopen. Daar ga je niet over zeiken, of althans niet hier - val dan lekker uit tegen die domme blaataap die het niet goed ziet. Als je het echt zo storend vindt, kleed je je voortaan vreselijk zodat niemand je meer ziet staan of ga je in Griekenland wonen waar niemand zal vragen of je Turks bent.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zelfkennis![]()
En als je even nadenkt dan weet je dat dit gewoon voor elke vrouw op gaat hoor, is geen arrogantie. Mannen laat het nou eenmaal snel weten als ze iemand wel zien zitten
Lees anders even heel het topicquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja en daarom vragen ze waar je vandaan komt.. dat is gewoon een manier om een gesprek aan te knopen. Daar ga je niet over zeiken, of althans niet hier - val dan lekker uit tegen die domme blaataap die het niet goed ziet. Als je het echt zo storend vindt, kleed je je voortaan vreselijk zodat niemand je meer ziet staan of ga je in Griekenland wonen waar niemand zal vragen of je Turks bent.
Zet even in je openingspost dat iedereen het hele topic moet lezen omdat de openingspost geen informatie bevat over de klachtquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lees anders even heel het topicdoor ik ga niet blijven herhalen hoe ik erover denk
Nope.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:43 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zet even in je openingspost dat iedereen het hele topic moet lezen omdat de openingspost geen informatie bevat over de klacht
Dat laatste is een aanname van jou waarbij je door dit zo te stellen zaken flink uit het verband trekt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Je zegt dat Turken een deel van Cyprus bezet houden. Je bent wel zo consequent om over Cyprus te spreken. Dan impliceer je dus ook dat het zuidelijke deel door Griekenland bezet wordt gehouden?
Mischien was het geen turks maar fins en probeerden ze met een mede gothic te communiceren.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:51 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik werd ook een paar keer in het Turks aangesproken door Turkse jongens, echt vreemd
Oftewel, je bent kansloosquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien was het geen turks maar fins en probeerden ze met een mede gothic te communiceren.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:51 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik werd ook een paar keer in het Turks aangesproken door Turkse jongens, echt vreemd
Nee jij bent kansloos, jij gaat om iets zeiken dat er al staatquote:
Houd dan je muil met zo'n nutteloze klacht, Zelfde als ik nu een klachttopic open over de super erge gebeurtenis van vandaag, maar niet inzet wtf er nou gebeurd isquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Denk wat je wilt, niet iedereen houd ervan herkenbaar op het internet te staan.
klopt ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:00 schreef D-Flying het volgende:
Je hebt veel variaties onder turken, je hebt blonde turken (weliswaar slavische blond) tot complete aziaten.
Ik kan me voorstellen dat TS op een turk lijkt, aangezien de turken de hele wereld rond zijn gegaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |