quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:04 schreef postmortum het volgende:
wel een Roemeense zonder snor dat wel
Ik heb het over écht donker haar.quote:
ik zie alleen gele kikkertquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:11 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik heb het over écht donker haar.
Mijn haar.. gewoon bruin enzo, niet zo heel donker. Zie pm.
en dan eis ik excusesof dat je naar de Hans Anders gaat.
pearlequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:16 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zie alleen gele kikkertimageshack
![]()
Maar je hebt inderdaad donkerbruin haar en nu ga ik naar de pearle
daar heb ik wel mijn ray bay bazenbril vanquote:
Nah, uni en supermarktbaantje :pquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar heb ik wel mijn ray bay bazenbril van![]()
Of wrk je soms bij Hans Anders ?
ray bay?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar heb ik wel mijn ray bay bazenbril van![]()
Of wrk je soms bij Hans Anders ?
Ik aan een armeen of het een turk wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:28 schreef TeenWolf het volgende:
Ik vroeg een keer aan een Japanner of hij Chinees was, hahaha ik heb het geweten
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik aan een armeen of het een turk was![]()
![]()
quote:
quote:
dat ging over Elfy , jij lijk meer op een Macedonischequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
wtf man toe maar nog een mogelijke nationaliteit erbij![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat ging over Elfy , jij lijk meer op een Macedonische
je moeder is een bazinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:28 schreef Elfy het volgende:
[..]
Nah, uni en supermarktbaantje :p
Maar ik ben wel redelijk gesteld geraakt op die mensen van Hans Anders met hun grote incasseringsvermogen. Mn moeder wilde mee toen ik ging meten voor het eerst/ eerste leesbril sinds een maandje. Die man vond dat bij zon eerste keer of ik niet naar de oogarts zou gaan?
Waarop mn moeder em een dodelijke blik gaf en bleef herhalen dat 'die opticien op de hoek altijd zo geweldig was'
shut the fuck up als je mijn posts niet wil lezen dan flikker je toch lekker opquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:37 schreef damsco het volgende:
Meid, jank niet zo. Alsof er wat mis is met Turkse dames, snol
Je hebt wel gelijk, ik zei al eerder ze lijken ook wel een beetje op elkaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:41 schreef Elfy het volgende:
[ afbeelding ]
Turkjuh
[ afbeelding ]
Griekjuhhh
Meh zo heel verschillend is het niet altijd. Dus de verwarring van die jongen lijkt me niet opmerkelijk.
Tenzij je er echt heel anti-turks uitziet ? Maar dat is niet af te leiden uit je fobotietpics.
Zelf heb ik wel als half-Javaan de algemene Hollandse verwarring meegemaakt, maar geheel onterecht. Ik ben vrij licht/ blank en heb toch de etiketjes Italiaans, Spaans en joods gehad.![]()
turksen hebben een snor , grieksen nietquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, ik zei al eerder ze lijken ook wel een beetje op elkaarMaar imho is er toch wel een wezenlijk verschil. En ik denk ook vaak dat mensen gewoon zomaar wat roepen, dát vind ik eerder ergelijk.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
turksen hebben een snor , grieksen niet
klopt toch ?quote:
Nou, ik heb er geenquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou, ik heb er geenen ik ken ook geen Griekse dames die het wel hebben
Maar ik moet zeggen ook niet veel Turksen die dat hebben, hoeft niet per definitie zo te zijn.
xcuuz mequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is hier klb![]()
je hoort hier zwart/wit te denken![]()
Grieken hebben trouwens ook lekkerder eten dan Turken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |