Dat is behoorlijk kut. Ken je meer mensen die daar last van hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:02 schreef Jasza het volgende:
Volgens mij hoort het niet dat je PS3 de cd van Fifa nonstop blijft lezen, gister de cd er is uitgehaald en er zat een zieke kras op, ik heb hem er 1x ingedaan zonder kras en nu kwam hij eruit met een kras.
Lekker ding die PS3 zeg, het spel doet het nog wel maar bij on-line matches vliegt hij er soms uit terwijl ik zker weet dat het niet aan me i-net ligt, zelfs bij on-line spelen hoor ik hem die cd nog de hele tijd lezen
Er is een Fok/GoT team.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef taart het volgende:
Ik wil ook wel graag bij de 10vs10 groep van Fok! als die er is, wie gaat daar over?
Ik ook svpquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:00 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zitten we al op 4:
MaxC - Max Crater
taart - RadicalNL
dronkeykong - SHIFTY AFCA
Voltreffer - Voltreffer
Dat hoor je om de wedstrijd ofzo. Zo goed is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:40 schreef BB-boy het volgende:
Het commentaar is erg goed gedaan dit jaar (het Engelse dan, niet Zevert en Youri).
Net een partijtje gespeeld waarin psv met 2-0 achterstond en er een verdediger in gooide waarop de commentatoren verontwaardigd reageerden. Heel tof.
Heuh, u vergeet mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zitten we al op 6:
MaxC - Max Crater
taart - RadicalNL
dronkeykong - SHIFTY AFCA
Voltreffer - Voltreffer
Leonos - ?
Wessiej - Wessiej
Speel je op wereldklasse?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht dat ik in de Serie A, wel wat meer tegenstand zou krijgen in de Pro-modus... maar ik leg ze erachter elkaar in...![]()
Helemaal met je eens maar aan die minpuntjes kunnnen de makers ook weinig doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:43 schreef NumberNine het volgende:
Ik heb het spel een aantal dagen geleden gekocht en ik ben helemaal verslaafd, vooral aan lekker online gewone potjes spelen. De enige minpunten zijn dat van elke twee mensen die je tegenkomt, er één met Man Utd wil spelen, en dat ik vandaag al drie mensen ben tegengekomen die hun Xbox uitzetten op het moment dat ik de beslissende goal maak. Voor de rest is het helemaal top. Ik ga ook met rasse schreden vooruit, gisteren wilde het echt niet vlotten, maar vandaag heb ik meer dan driekwart van mijn wedstrijden gewonnen.
Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:41 schreef Leonos het volgende:
Ik kan Man U gewoon aan hoor. Beetje oefenen
O, en ik ben dus niet de leider! Heb alleen even een lijstje gemaakt voor het overzicht!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is een Fok/GoT team.
Ik stuur degenen die hun tag hebben achter gelaten wel een invite vanavond.
Gewoon een nieuwe match zoeken totdat je geen Man U. of Barca hebt. Er zijn genoeg die met andere clubs spelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.
Ik vind wedstrijden als Fiorentina - Sevilla leuk, niet Man U - Inter/Chelsea.
Niet tijdens het spel zelf, maar wel regelmatig als ik via Quick Match wil spelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb vandaag wel heel veel last van timed out connections
Meer mensen daar last van, of moet ik m'n verbinding (waar volgens mij niks mis mee is) nakijken?
Als de poorten open staan, dan komen er teveel mensen kijken = stadion te vol. Poorten dicht doen tijdens het spelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Nu gaat ie weer 3x ineens na 6 minuten teruit tegen iemand, echt te vaag allemaal, en de wedstrijd loopt wel gewoon soepel etc.
Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Mijn poorten staan wel open namelijk.
Was alleen buitenspel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:
Had net een leuk doelpunt met van Persie
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1486151
Huh, valt mij nu inderdaad pas op terwijl hij ingame wel gewoon teldequote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.
Ik vind wedstrijden als Fiorentina - Sevilla leuk, niet Man U - Inter/Chelsea.
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Vraagje aan de Ajacieden hier. Vinden jullie Suárez en Sulejmani ook dramatisch in Fifa?
Huntelaar
Jupquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Vraagje aan de Ajacieden hier. Vinden jullie Suárez en Sulejmani ook dramatisch in Fifa?
Huntelaar
Ik heb altijd de neiging om jou neer te schoppen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef FJD het volgende:
Ik heb altijd de neiging om Suarez keihard neer te schoppen
Ik fiets harderquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik heb altijd de neiging om jou neer te schoppen.
Zo net iedereen een uitnodiging gestuurd maar jou kan ik niet vinden OmeCornquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:56 schreef OmeCorn het volgende:
[..]
Heuh, u vergeet mij.Ook 360, jeweet.
Heb nu toch al ruim 50 online potjes gedaan en ben echt nog heel weinig van dat soort bugs tegengekomenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Fifa online is ook slecht hoor... Vandaag nu al 2 keer gehad dat ik en mijn tegenstander beide wisselen en meteen x drukken en het spel vastslaat.... camera draait een beetje door het stadium en degene die het eerst weggaat heeft verloren.
Goed dat ik mijn hond nog moet uitlaten
edit. Gewonnen![]()
Niet? Vaag... ik kijk zo even.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo net iedereen een uitnodiging gestuurd maar jou kan ik niet vinden OmeCorn
En toegevoegdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef OmeCorn het volgende:
[..]
Niet? Vaag... ik kijk zo even.
Edit: Oh, sorry, ik zie het al. Het is Ome Corn, met een spatie.![]()
Dan speelde je wel tegen een drama gast zkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Net 4-2 gewonnen online met AFCA. 4x Huntelaar
Ik zit online op de ps3 maar nu nog midden in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:43 schreef Mindstate het volgende:
Sulejmani - 71
Snap je gewoon niet
Iemand nog zin om een potje te spelen op PS3? Ben echt drama dus goed voor je stats enzulks
Voor Xbox360?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:53 schreef Jasza het volgende:
Het is zo irritant als je zelfs met poorten open niet normaal on-line fifa kan doen
Heb je al 3 dagen geleden een invite gestuurdquote:
Ik wil jou wel een keer van de mat tikkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heb je al 3 dagen geleden een invite gestuurd![]()
Meer mensen die nog bij FC Bal op 't dak willen voetballen?
1:MaximusFR
2:KREUKNEUS
3:sjimz?
Heb me nog niet echt verdiept in die mode, wat is het precies?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:57 schreef MaxC het volgende:
Online werkt niet helemaal 100% maar het staat natuurlijk 10x beter als PES.
Wat is clubs toch ongelofelijk gaafEcht niet te beschrijven
Gewoon nog steeds heb hem al 3 keer uitgezet, begrijp er echt geen reet van.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:59 schreef Henk-B het volgende:
Ik maak nu echt iets raars mee met FIFA 2009 op XBOX360.
Wanneer ik een 2 player match wil starten gaat het goed totdat ik in de match zit, als ik dan met de joypad van player 1 beweeg is er niks aan de hand gaat de 2de speler met de joypad(linker stick) bewegen loopt de xbox360 helemaal vast.
Joypads al omgedraaid , probleem blijft.
Zodra ik dus de linker stick beweegt van de 2de player.
Meer mensen met het probleem zo te zien!quote:I'm unable to play 2 player at the Olimpik stadium. Every time I set it up I get all the way to kick off but as soon as player 2 touches the pad the whole game freezes and I have to turn the console on and off. The most annoying thing is that thats the only stadium that i've seen snow. . It's on the 360. I thought it might be the disk so I changed it for a new one but I still get the problem. Has anyone else had this?
Je kan je eigen selectie maken voor het Nederlands elftal en die opslaan. Is alleen niet online te gebruiken.quote:
Jaszaafca, voeg me ff toequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand zin in een potje. (PS3)?
Donequote:
Ik zou je graag inmaken met Feyenoord maar daar is Fifa te realistisch voor gewordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:00 schreef Leonos het volgende:
Mijn favoriete team is uiteraard Ajax () en hier win ik ook gewoon mee online.
Geen moeite mee hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou je graag inmaken met Feyenoord maar daar is Fifa te realistisch voor geworden
R2(sprinten PESstylequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef Lyzio het volgende:
Die trucjes zijn echt vernaggeldMoet je nou in sprint zijn om een trucje te kunnen maken of niet? En moet je nou die rechterstick indrukken of niet
Snap er geen barst van. Dan lukt het, en dan niet.
Linkertrigger indrukken en dan met de rechterstick bewegingen maken. Moet je maar proberen in de arena, je kunt wel leuke dingen doen na enige oefening.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef Lyzio het volgende:
Die trucjes zijn echt vernaggeldMoet je nou in sprint zijn om een trucje te kunnen maken of niet? En moet je nou die rechterstick indrukken of niet
Snap er geen barst van. Dan lukt het, en dan niet.
Je kunt het gewoon selecteren als de game opstart. Engels, Nederlands, Deens... you name it.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het Engelse commentaar is terug in de NL versie voor de 360? Dat zou uber zijn
ja dat heb ik dus ook, tegen de computer op pro mode gaat aardig maar online zijn de echte nerds met hogere skills dan een computer whehehehquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:24 schreef mie_at_work het volgende:
iemand al de 10v10 gespeeld online? lijkt me erg leuk, maar ik moet eerst nog even offline oefenen alvorens ik me online durf te vertonen![]()
Ik scoor regelmatig uit corners (weliswaar tegen tegenstanders van niet zo'n heel hoog niveau). Ik probeer de bal altijd een tikkie verder van de goal te richten dan waar hij standaard naar toe gaat, en dan de krachtmeter op ongeveer tweederde. Als het goed is, komt de bal recht voor de goal bij een teammaat terecht. Als je daar dan een redelijke kopper hebt staan, kan je het kopduel winnen en de bal zo in de verre hoek leggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
enige waar ik nog mooite mee heb is het scoren vanuit een corner vandaan. ballen worden altijd weggewerkt door de verdediging.
vandaag scoorde ik wel een hakje ohhh wat is fifa weer sweet
net gescoord uit een corner in de laatste seconde tegen manchester united, en ik ben manchester city![]()
Ik kan niks vinden in m'n player hub? Of was het een xbox invite?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo net iedereen een uitnodiging gestuurd maar jou kan ik niet vinden OmeCorn
Xbox invitequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:21 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden in m'n player hub? Of was het een xbox invite?
In manager mode is mijn voorhoede na 2 seizoenen: Suarez: 86 Sulej 83 en KJH 89quote:
Via het hoofd van Anelka ja hahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
gg Jas!![]()
Die terugspeelbal van mij via de paal tegen de keeper!!!
Jammer dat Colin niet kon excellerenquote:
Tja, als ik wordt afgemaakt en de tegenstander zit uitgebreid z'n doelpunten terug te kijken dan kap ik er ook mee. Een beetje kinderachtig misschien, maar ik heb daar niet zo'n zin in (oftewel ik ben een slecht verliezer).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:48 schreef Leonos het volgende:
Kom er net achter dat als de tegenstander disconnect dat die wedstrijd dan niet als gewonnen word opgeschreven.
Zo kan ik het ook natuurlijk
Voeg me maar toe: Jair87quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand met de PS3 versie van Fifa 09 die tegen mij wilt?
Maar ik win welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leonos![]()
Heletijd Ajax liedjes zingen door de headset
Jammer voor je was dat de laatste partij niet voor de competitie teldequote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha 2-0 gewonnen.
Leuk he Dirk Kuijt?
DIe is er al min of meer.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef mie_at_work het volgende:
laten we een fok ps3 team beginnenvoor dat be a pro mode
Die competitie is nu ook weg ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jammer voor je was dat de laatste partij niet voor de competitie telde
FF opnieuw aangemaakt met dezelfde gegevens. Ik had playoffs ingesteld, maar een competitie lijkt me leuker.quote:
DIe moet dan gewoon in je profiel staan bij My Video'squote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:38 schreef Lyzio het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat principe van herhalingen uploaden werktZojuist een replay opgeslagen.. waar kan ik die vinden nu? EA Sports Football World ja, maar daar vind ik hem na inloggen dus ook nergens.
Ochja, natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
DIe moet dan gewoon in je profiel staan bij My Video's
waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
DIe is er al min of meer.
FC Bal op t dak of hoe het ook heet.
Al 3 spelers hebben we.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef sjimz het volgende:
Is er ook animo voor een competitie voor de PS3???
Ik heb me ook aangemeld, Aston Villa. Wie kan nu een potje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok ik heb zojuist een competitie gestart op de XBOX 360.
Ik heb voor de Engelse competitie gekozen.
Naam competitie: F Competitie (FOK weigerde het systeem)
Wachtwoord: forum
Wat is je naam?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik heb me ook aangemeld, Aston Villa. Wie kan nu een potje?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:06 schreef Gabbylicious het volgende:
Heb me ook ff aangemeld hier.
Was al een tijdje aan het lurken.
Speel trouwens ook mee in de competitie, als Aston Villa
quote:
Gewoon een goede tackle op de bal.Torres is een held in mijn Liverpool gamequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:15 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik vind sommige spelers wel echt belachelijk goed. Torres is veul te snel, Adebayor veul te sterk en Ronaldo krijg je gewoon niet van de bal af
Topspel verder hoor
Gabby en Carew zijn mijn heldjes. En ja, zij zijn ook overratedquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:18 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Gewoon een goede tackle op de bal.Torres is een held in mijn Liverpool game.Goed koppel met Sergio Aguero.
Ja, klopt ook wel weer. Maar Carew is ook best snel hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:37 schreef emokid het volgende:
Hoezo? Carew valt reuze mee, ik speel ook altijd met Villa. Hem kun je nog de bal bij wegpakken als verdediger. En de snelheid van Gabby is nou eenmaal zo, dat zul jij ook wel begrijpen.
Moet je dan de namen aanpassen (en dergelijke) of kan je ze van de teamselecties overnemen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:21 schreef Leonos het volgende:
Je kan gewoon zelf bij transfers de goede spelers in het Nederlands elftal doen
Onverwachte goals zijn vaak het mooistequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:26 schreef emokid het volgende:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1675031
Niet zo spectaculair maar ik stond verbaasd te kijken dat die erin ging. Was namelijk niet de bedoeling om hem de rechterhoek in te krullen.
Die tweede is leuk gedaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Onverwachte goals zijn vaak het mooisteIk heb er ook nog twee, ook beide niet zo spectaculair volgens mij
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1691463
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1666466
Leipe shit ouwequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:15 schreef emokid het volgende:
Voor de mensen die moeite hebben met het voorbij komen van mannetjes:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1700398
Fokking heerlijk manquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:15 schreef emokid het volgende:
Voor de mensen die moeite hebben met het voorbij komen van mannetjes:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1700398
Sjongejongequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:02 schreef taart het volgende:
Deze is ook wel typisch:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1059098
Neeeeequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:02 schreef taart het volgende:
Deze is ook wel typisch:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:02 schreef taart het volgende:
Deze is ook wel typisch:
Net nog, kwestie van goed positioneren. De meesten zeggen "drie keer op schieten" of "houd lb ingedrukt" maar dat is niks.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:30 schreef Leonos het volgende:
Gewoon op amateur gooien.
Heeft iemand al gescoord met een omhaal of een snoekduik? Die achievement ga ik nooit halen
Snoekduik heb ik wel al gehaald. Omhaal nog niet, dat is ook een kwestie van geluk denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:30 schreef Leonos het volgende:
Gewoon op amateur gooien.
Heeft iemand al gescoord met een omhaal of een snoekduik? Die achievement ga ik nooit halen
Ik heb snoekduik nog niet gehaald, on yer bike heb ik door Kanoutéquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Snoekduik heb ik wel al gehaald. Omhaal nog niet, dat is ook een kwestie van geluk denk ik.
Net bijnaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:46 schreef Sieps het volgende:
[..]
Ik heb snoekduik nog niet gehaald, on yer bike heb ik door Kanouté
ik heb snoekduik, lobje en omhaal allemaal al heel lafjes behaaldquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Snoekduik heb ik wel al gehaald. Omhaal nog niet, dat is ook een kwestie van geluk denk ik.
ik heb geen beeldquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef Sieps het volgende:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1771485
Geen geweldig doelpunt, maar ik moest toch wat voor die archievement
Ik wel.quote:
Mooi voorbereid.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:25 schreef Sieps het volgende:
http://www.easportsworld.com/en_US/video/1771485
Geen geweldig doelpunt, maar ik moest toch wat voor die archievement
iddquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef Lyzio het volgende:
Valt het jullie ook op dat je bij corners of voorzetten heel vaak op de lat kopt?
Heb jij geen X op de Xbox-controller?quote:
Stamina?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:02 schreef CarlosVela het volgende:
welke eigenschap moet ik verbeteren om mijn speler bij Be a Pro een betere conditie te geven ??
Rechterstick.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef CarlosVela het volgende:
oke thanks ;;)
nog een vraagje weet iemand ook hoe je de bal ver voor je uitspeelt als je aan het spinten ben met de bal?
bij pes was het altijd RT volgens mij maar hoe doe ik dat bij Fifa ?
Ja ik zou ook weleens een goede club willen hebben, heb nog geen 1 keer serieus 10 vs 10 gespeeld(xbox360)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:43 schreef Adothehague het volgende:
Wie wil er met mij 10vs10 spelern (wel serieu)
Ik denk dat het om de crowd van de tegenstander gaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef emokid het volgende:
Waarom zegt de commentator altijd van die dingen als ik de bal terugspeel naar de keeper.
"Well the crowd isn't to happy about the ball being returned to the keeper."
"The crowd is moaning about the ball being sent back to the keeper."
"Not a delightful watch for the crowd about the ball being sent to the keeper."
Ik ben geen voetbal leek maar hoezo is het teleurstellend voor de fans als de bal in veiligheid wordt gebracht?
Zal wel iets Engels zijn.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik denk dat het om de crowd van de tegenstander gaat.
zo maak je een omhaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:24 schreef Bellic het volgende:
Hoe the fuck doe je eigenlijk een omhaal? Gewoon lucky zijn of is er nog iets anders wat je kunt doen?
Iets van met een kut team een paar topteams verslaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Henk-B het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die ranking werkt in Fifa 09.
Dit is het eerste jaar dat ik FIfa speel en ik zie dat ik op plaats 4300 sta met 1256 punten, als ik dan ga kijken wie er op plaats 60 staat dan zie ik iemand staan met 4100 punten, maar wel met 110 verlies partijen en maar 80 winst.
Terwijl ik 43 wint heb en maar 10 verlies?
Aha werkt dat zo, thnx.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:45 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Iets van met een kut team een paar topteams verslaan
Vul je e-mail in bij xbox live opties in FIFA09. Je krijgt dan na elke ranked wedstrijd een verslag, het ziet er zo uit:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Aha werkt dat zo, thnx.
Dus als ik met een 1 ster team speel en ik win van Barcelona krijg ik veel meer punten?
En waar kun je trouwens zien hoeveel punten je tegenstander heeft?
Ik doe altijd een quick ranked match en daar kan je verder niks over de tegenstander vinden.
Aha dus er zijn weer cheaters aanwezig, hmm jammer waarom kunnen mensen toch eens een keer niet normaal doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:05 schreef emokid het volgende:
Kijk eens naar de top 10 op de ea footballworld website, al die klootzakken spelen met "Aldershot Town" en winnen van Barça's en Milan's. Er zitten boosters in FIFA waartegen zij continu tegen spelen en zo punten verzamelen.
Wat een gevoel is dat he.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:14 schreef MaxC het volgende:
De club waarin ik speel draait erg goed, we zitten nu in top Divisie 2 en bestormen 1![]()
Echt zo geweldige optie als het draait![]()
Beste game-ervaring die ik ooit heb gehad
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat een gevoel is dat he.Dit is de beste voetbalgame ooit, ik zeg het nog eens.
dude dit had ik dus net met de demo van pes!! vond dat echt fokking traag en niks ging goed.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:44 schreef Gkhn het volgende:
Kan je de spelsnelheid ook aanpassen?
Want ik heb de demo zitten spelen en vergeleken met PES gaat fifa echt traag. Ik heb vandaag dus PES gehaald en kan m morgen nog ruilen. Ik denk wel dat ik m ga ruilen maar dat traagheid van fifa stoort me echt. En met traagheid bedoel ik dat als je bijv een schot neemt op doel dat de bal niet strak door de lucht gaat maar dat t lijkt te zweven. Verder heb je bij de demo dat soms spelers glijden over het veld om op positie te komen. Is dit verholpen bij het echte spel?
Met een lob bedoelen ze ook echt de toetsencombinatie. Bij de X360 is dat: LB + X, op de PS3 weet ik dat niet. Even zacht de passknop indrukken is dus geen lob. Verder mag de keeper er volgens mij ook niet aanzitten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:26 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik scoor met een lob ( dat dacht ik tenminste) maar de achievement heb ik niet gekregen. Of moet je nog wat speciaals hiervoor doen?
Ik weet t niet swa.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dude dit had ik dus net met de demo van pes!! vond dat echt fokking traag en niks ging goed.
ligt dit gewoon aan de demo versies ofzo?
Ja dat kan. En ja ik kan FIFA van harte aanbevelen. Speel het vanaf dag 1 nog elke avond EN je kunt met 10 tegen 10 anderen spelen. Dat alleen al is gewoon retegaafquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Ik weet t niet swa.
Maar ik wil dus nog steeds weten of je de snelheid kan aanpassen. Ik neem aan dat dit wel kan aangezien het bij de voorgaande fifa's ook kon. Want ik verwacht wel dat C.Ronaldo van buiten de 16 een strak schot kan nemen richting de doel en niet zo'n schot waarbij de bal neervalt in de doel.
je kan een eigen toernooi maken, deed dat afgelopen vrijdag met 3 vrienden van me.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef Gkhn het volgende:
K heb m inmiddels al ingewisseld en ik moet eerlijk zijn dat het me eigenlijk geen reet uitmaakt of ik nou fifa of pes speel. Bij fifa heb je echter wel meer teams wat een pluspunt is.
Kan je eigenlijk wel een toernooi houden waar je ook tegen teams uit andere landen kan spelen? Soort van champions league zeg maar. Want via Speltypen>toernooi>nieuw toernooi kan je alleen maar een toernooi uit een bepaald land kiezen.
Kan bij spelinstellingen voordat je aan de wedstrijd begint.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, als ik een nieuwe seizoen begin maar ik wil de moeilijkheidsgraad omhoog doen, kan dat niet in het manager menu, gewoon in het standaard menu doen, en gaat het dan automatisch?
Club heet Giallorossi en we spelen met AS Roma.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:07 schreef Voltreffer het volgende:
MaxC welke club? Zijn er nog mensen nodig of niet? Of anders mischien een andere club die een speler zoekt?
Je kunt er gewoon niks vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:37 schreef _Mike_ het volgende:
Ik had net weer een leuke bug tijdens Arsenal(ik) - Real Madrid!
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1902146
Of je doet je ogen even openquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |