Stamina?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:02 schreef CarlosVela het volgende:
welke eigenschap moet ik verbeteren om mijn speler bij Be a Pro een betere conditie te geven ??
Rechterstick.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:50 schreef CarlosVela het volgende:
oke thanks ;;)
nog een vraagje weet iemand ook hoe je de bal ver voor je uitspeelt als je aan het spinten ben met de bal?
bij pes was het altijd RT volgens mij maar hoe doe ik dat bij Fifa ?
Ja ik zou ook weleens een goede club willen hebben, heb nog geen 1 keer serieus 10 vs 10 gespeeld(xbox360)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:43 schreef Adothehague het volgende:
Wie wil er met mij 10vs10 spelern (wel serieu)
Ik denk dat het om de crowd van de tegenstander gaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef emokid het volgende:
Waarom zegt de commentator altijd van die dingen als ik de bal terugspeel naar de keeper.
"Well the crowd isn't to happy about the ball being returned to the keeper."
"The crowd is moaning about the ball being sent back to the keeper."
"Not a delightful watch for the crowd about the ball being sent to the keeper."
Ik ben geen voetbal leek maar hoezo is het teleurstellend voor de fans als de bal in veiligheid wordt gebracht?
Zal wel iets Engels zijn.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik denk dat het om de crowd van de tegenstander gaat.
zo maak je een omhaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:24 schreef Bellic het volgende:
Hoe the fuck doe je eigenlijk een omhaal? Gewoon lucky zijn of is er nog iets anders wat je kunt doen?
Iets van met een kut team een paar topteams verslaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:10 schreef Henk-B het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die ranking werkt in Fifa 09.
Dit is het eerste jaar dat ik FIfa speel en ik zie dat ik op plaats 4300 sta met 1256 punten, als ik dan ga kijken wie er op plaats 60 staat dan zie ik iemand staan met 4100 punten, maar wel met 110 verlies partijen en maar 80 winst.
Terwijl ik 43 wint heb en maar 10 verlies?
Aha werkt dat zo, thnx.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:45 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Iets van met een kut team een paar topteams verslaan
Vul je e-mail in bij xbox live opties in FIFA09. Je krijgt dan na elke ranked wedstrijd een verslag, het ziet er zo uit:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:19 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Aha werkt dat zo, thnx.
Dus als ik met een 1 ster team speel en ik win van Barcelona krijg ik veel meer punten?
En waar kun je trouwens zien hoeveel punten je tegenstander heeft?
Ik doe altijd een quick ranked match en daar kan je verder niks over de tegenstander vinden.
Aha dus er zijn weer cheaters aanwezig, hmm jammer waarom kunnen mensen toch eens een keer niet normaal doenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:05 schreef emokid het volgende:
Kijk eens naar de top 10 op de ea footballworld website, al die klootzakken spelen met "Aldershot Town" en winnen van Barça's en Milan's. Er zitten boosters in FIFA waartegen zij continu tegen spelen en zo punten verzamelen.
Wat een gevoel is dat he.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:14 schreef MaxC het volgende:
De club waarin ik speel draait erg goed, we zitten nu in top Divisie 2 en bestormen 1![]()
Echt zo geweldige optie als het draait![]()
Beste game-ervaring die ik ooit heb gehad
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:15 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat een gevoel is dat he.Dit is de beste voetbalgame ooit, ik zeg het nog eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |