Mij persoonlijk zou het ook niks uitmaken of man united meedoet of niet. Ik zie alleen nogal wat gezeik langskomen over mensen die met man united spelenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:35 schreef sjimz het volgende:
Ik vind Barcelona niet veel onder doen voor Manchester hoor.
Ik vind persoonlijk dat mensen elk team mogen kiezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:37 schreef jna het volgende:
[..]
Mij persoonlijk zou het ook niks uitmaken of man united meedoet of niet. Ik zie alleen nogal wat gezeik langskomen over mensen die met man united spelen
Je team is veranderd!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef BB-boy het volgende:
Een competitieprogramma lijkt me beter.
Kan ik mijn club trouwens veranderen naar Ajax?
iedereen onderling vind ik, maar mijn PS3 is net een paar dagen weg, dus dat kan nog lang duren denk ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:42 schreef sjimz het volgende:
Gaan we met een echt competitieprogramma spelen of gaat gewoon iedereen onderling tegen elkaar spelen en hier de uitslag vermelden?
Dan vrees ik dat je deze competitie nog even over moet slaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef CookingCookie het volgende:
[..]
iedereen onderling vind ik, maar mijn PS3 is net een paar dagen weg, dus dat kan nog lang duren denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |