Ik heb altijd de neiging om jou neer te schoppen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef FJD het volgende:
Ik heb altijd de neiging om Suarez keihard neer te schoppen
Ik fiets harderquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik heb altijd de neiging om jou neer te schoppen.
Zo net iedereen een uitnodiging gestuurd maar jou kan ik niet vinden OmeCornquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:56 schreef OmeCorn het volgende:
[..]
Heuh, u vergeet mij.Ook 360, jeweet.
Heb nu toch al ruim 50 online potjes gedaan en ben echt nog heel weinig van dat soort bugs tegengekomenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Fifa online is ook slecht hoor... Vandaag nu al 2 keer gehad dat ik en mijn tegenstander beide wisselen en meteen x drukken en het spel vastslaat.... camera draait een beetje door het stadium en degene die het eerst weggaat heeft verloren.
Goed dat ik mijn hond nog moet uitlaten
edit. Gewonnen![]()
Niet? Vaag... ik kijk zo even.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo net iedereen een uitnodiging gestuurd maar jou kan ik niet vinden OmeCorn
En toegevoegdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef OmeCorn het volgende:
[..]
Niet? Vaag... ik kijk zo even.
Edit: Oh, sorry, ik zie het al. Het is Ome Corn, met een spatie.![]()
Dan speelde je wel tegen een drama gast zkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Net 4-2 gewonnen online met AFCA. 4x Huntelaar
Ik zit online op de ps3 maar nu nog midden in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:43 schreef Mindstate het volgende:
Sulejmani - 71
Snap je gewoon niet
Iemand nog zin om een potje te spelen op PS3? Ben echt drama dus goed voor je stats enzulks
Voor Xbox360?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:53 schreef Jasza het volgende:
Het is zo irritant als je zelfs met poorten open niet normaal on-line fifa kan doen
Heb je al 3 dagen geleden een invite gestuurdquote:
Ik wil jou wel een keer van de mat tikkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heb je al 3 dagen geleden een invite gestuurd![]()
Meer mensen die nog bij FC Bal op 't dak willen voetballen?
1:MaximusFR
2:KREUKNEUS
3:sjimz?
Heb me nog niet echt verdiept in die mode, wat is het precies?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:57 schreef MaxC het volgende:
Online werkt niet helemaal 100% maar het staat natuurlijk 10x beter als PES.
Wat is clubs toch ongelofelijk gaafEcht niet te beschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |