Dat is behoorlijk kut. Ken je meer mensen die daar last van hebben?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:02 schreef Jasza het volgende:
Volgens mij hoort het niet dat je PS3 de cd van Fifa nonstop blijft lezen, gister de cd er is uitgehaald en er zat een zieke kras op, ik heb hem er 1x ingedaan zonder kras en nu kwam hij eruit met een kras.
Lekker ding die PS3 zeg, het spel doet het nog wel maar bij on-line matches vliegt hij er soms uit terwijl ik zker weet dat het niet aan me i-net ligt, zelfs bij on-line spelen hoor ik hem die cd nog de hele tijd lezen
Er is een Fok/GoT team.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:05 schreef taart het volgende:
Ik wil ook wel graag bij de 10vs10 groep van Fok! als die er is, wie gaat daar over?
Ik ook svpquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:00 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zitten we al op 4:
MaxC - Max Crater
taart - RadicalNL
dronkeykong - SHIFTY AFCA
Voltreffer - Voltreffer
Dat hoor je om de wedstrijd ofzo. Zo goed is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:40 schreef BB-boy het volgende:
Het commentaar is erg goed gedaan dit jaar (het Engelse dan, niet Zevert en Youri).
Net een partijtje gespeeld waarin psv met 2-0 achterstond en er een verdediger in gooide waarop de commentatoren verontwaardigd reageerden. Heel tof.
Heuh, u vergeet mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zitten we al op 6:
MaxC - Max Crater
taart - RadicalNL
dronkeykong - SHIFTY AFCA
Voltreffer - Voltreffer
Leonos - ?
Wessiej - Wessiej
Speel je op wereldklasse?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht dat ik in de Serie A, wel wat meer tegenstand zou krijgen in de Pro-modus... maar ik leg ze erachter elkaar in...![]()
Helemaal met je eens maar aan die minpuntjes kunnnen de makers ook weinig doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:43 schreef NumberNine het volgende:
Ik heb het spel een aantal dagen geleden gekocht en ik ben helemaal verslaafd, vooral aan lekker online gewone potjes spelen. De enige minpunten zijn dat van elke twee mensen die je tegenkomt, er één met Man Utd wil spelen, en dat ik vandaag al drie mensen ben tegengekomen die hun Xbox uitzetten op het moment dat ik de beslissende goal maak. Voor de rest is het helemaal top. Ik ga ook met rasse schreden vooruit, gisteren wilde het echt niet vlotten, maar vandaag heb ik meer dan driekwart van mijn wedstrijden gewonnen.
Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:41 schreef Leonos het volgende:
Ik kan Man U gewoon aan hoor. Beetje oefenen
O, en ik ben dus niet de leider! Heb alleen even een lijstje gemaakt voor het overzicht!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is een Fok/GoT team.
Ik stuur degenen die hun tag hebben achter gelaten wel een invite vanavond.
Gewoon een nieuwe match zoeken totdat je geen Man U. of Barca hebt. Er zijn genoeg die met andere clubs spelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.
Ik vind wedstrijden als Fiorentina - Sevilla leuk, niet Man U - Inter/Chelsea.
Niet tijdens het spel zelf, maar wel regelmatig als ik via Quick Match wil spelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb vandaag wel heel veel last van timed out connections
Meer mensen daar last van, of moet ik m'n verbinding (waar volgens mij niks mis mee is) nakijken?
Als de poorten open staan, dan komen er teveel mensen kijken = stadion te vol. Poorten dicht doen tijdens het spelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Nu gaat ie weer 3x ineens na 6 minuten teruit tegen iemand, echt te vaag allemaal, en de wedstrijd loopt wel gewoon soepel etc.
Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Mijn poorten staan wel open namelijk.
Was alleen buitenspel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:
Had net een leuk doelpunt met van Persie
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1486151
Huh, valt mij nu inderdaad pas op terwijl hij ingame wel gewoon teldequote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.
Ik vind wedstrijden als Fiorentina - Sevilla leuk, niet Man U - Inter/Chelsea.
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Vraagje aan de Ajacieden hier. Vinden jullie Suárez en Sulejmani ook dramatisch in Fifa?
Huntelaar
Jupquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Vraagje aan de Ajacieden hier. Vinden jullie Suárez en Sulejmani ook dramatisch in Fifa?
Huntelaar
Ik heb altijd de neiging om jou neer te schoppen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:54 schreef FJD het volgende:
Ik heb altijd de neiging om Suarez keihard neer te schoppen
Ik fiets harderquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:55 schreef Leonos het volgende:
Ik heb altijd de neiging om jou neer te schoppen.
Zo net iedereen een uitnodiging gestuurd maar jou kan ik niet vinden OmeCornquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:56 schreef OmeCorn het volgende:
[..]
Heuh, u vergeet mij.Ook 360, jeweet.
Heb nu toch al ruim 50 online potjes gedaan en ben echt nog heel weinig van dat soort bugs tegengekomenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Fifa online is ook slecht hoor... Vandaag nu al 2 keer gehad dat ik en mijn tegenstander beide wisselen en meteen x drukken en het spel vastslaat.... camera draait een beetje door het stadium en degene die het eerst weggaat heeft verloren.
Goed dat ik mijn hond nog moet uitlaten
edit. Gewonnen![]()
Niet? Vaag... ik kijk zo even.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo net iedereen een uitnodiging gestuurd maar jou kan ik niet vinden OmeCorn
En toegevoegdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:49 schreef OmeCorn het volgende:
[..]
Niet? Vaag... ik kijk zo even.
Edit: Oh, sorry, ik zie het al. Het is Ome Corn, met een spatie.![]()
Dan speelde je wel tegen een drama gast zkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Net 4-2 gewonnen online met AFCA. 4x Huntelaar
Ik zit online op de ps3 maar nu nog midden in een wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:43 schreef Mindstate het volgende:
Sulejmani - 71
Snap je gewoon niet
Iemand nog zin om een potje te spelen op PS3? Ben echt drama dus goed voor je stats enzulks
Voor Xbox360?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:53 schreef Jasza het volgende:
Het is zo irritant als je zelfs met poorten open niet normaal on-line fifa kan doen
Heb je al 3 dagen geleden een invite gestuurdquote:
Ik wil jou wel een keer van de mat tikkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 02:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Heb je al 3 dagen geleden een invite gestuurd![]()
Meer mensen die nog bij FC Bal op 't dak willen voetballen?
1:MaximusFR
2:KREUKNEUS
3:sjimz?
Heb me nog niet echt verdiept in die mode, wat is het precies?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:57 schreef MaxC het volgende:
Online werkt niet helemaal 100% maar het staat natuurlijk 10x beter als PES.
Wat is clubs toch ongelofelijk gaafEcht niet te beschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |