Dat hoor je om de wedstrijd ofzo. Zo goed is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:40 schreef BB-boy het volgende:
Het commentaar is erg goed gedaan dit jaar (het Engelse dan, niet Zevert en Youri).
Net een partijtje gespeeld waarin psv met 2-0 achterstond en er een verdediger in gooide waarop de commentatoren verontwaardigd reageerden. Heel tof.
Heuh, u vergeet mij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zitten we al op 6:
MaxC - Max Crater
taart - RadicalNL
dronkeykong - SHIFTY AFCA
Voltreffer - Voltreffer
Leonos - ?
Wessiej - Wessiej
Speel je op wereldklasse?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik dacht dat ik in de Serie A, wel wat meer tegenstand zou krijgen in de Pro-modus... maar ik leg ze erachter elkaar in...![]()
Helemaal met je eens maar aan die minpuntjes kunnnen de makers ook weinig doenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 05:43 schreef NumberNine het volgende:
Ik heb het spel een aantal dagen geleden gekocht en ik ben helemaal verslaafd, vooral aan lekker online gewone potjes spelen. De enige minpunten zijn dat van elke twee mensen die je tegenkomt, er één met Man Utd wil spelen, en dat ik vandaag al drie mensen ben tegengekomen die hun Xbox uitzetten op het moment dat ik de beslissende goal maak. Voor de rest is het helemaal top. Ik ga ook met rasse schreden vooruit, gisteren wilde het echt niet vlotten, maar vandaag heb ik meer dan driekwart van mijn wedstrijden gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |