Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:41 schreef Leonos het volgende:
Ik kan Man U gewoon aan hoor. Beetje oefenen
O, en ik ben dus niet de leider! Heb alleen even een lijstje gemaakt voor het overzicht!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er is een Fok/GoT team.
Ik stuur degenen die hun tag hebben achter gelaten wel een invite vanavond.
Gewoon een nieuwe match zoeken totdat je geen Man U. of Barca hebt. Er zijn genoeg die met andere clubs spelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.
Ik vind wedstrijden als Fiorentina - Sevilla leuk, niet Man U - Inter/Chelsea.
Niet tijdens het spel zelf, maar wel regelmatig als ik via Quick Match wil spelen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb vandaag wel heel veel last van timed out connections
Meer mensen daar last van, of moet ik m'n verbinding (waar volgens mij niks mis mee is) nakijken?
Als de poorten open staan, dan komen er teveel mensen kijken = stadion te vol. Poorten dicht doen tijdens het spelenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:13 schreef Jasza het volgende:
Nu gaat ie weer 3x ineens na 6 minuten teruit tegen iemand, echt te vaag allemaal, en de wedstrijd loopt wel gewoon soepel etc.
Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Mijn poorten staan wel open namelijk.
Was alleen buitenspel?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef _Mike_ het volgende:
Had net een leuk doelpunt met van Persie
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1486151
Huh, valt mij nu inderdaad pas op terwijl hij ingame wel gewoon teldequote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:44 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik win ook 4van de 5 keer van ze maar de lol is er af voor mij.
Ik vind wedstrijden als Fiorentina - Sevilla leuk, niet Man U - Inter/Chelsea.
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Vraagje aan de Ajacieden hier. Vinden jullie Suárez en Sulejmani ook dramatisch in Fifa?
Huntelaar
Jupquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:41 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Vraagje aan de Ajacieden hier. Vinden jullie Suárez en Sulejmani ook dramatisch in Fifa?
Huntelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |