Deelnemers:quote:Ok, ik heb zojuist een competitie gestart op de XBOX 360.
Naam competitie: F Competitie (FOK weigerde het systeem)
Wachtwoord: forum
HaveFun![]()
Spelen kan gewoon hoor. Iedereen moet een keer tegen elkaar spelen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:07 schreef Leonos het volgende:
Dan moet je nog geen wedstijden spelen he Kuijt. Gewoon wachten tot iedereen er is
Want dat ging vanmiddag ook mis
Ja, maar als wij nu spelen. Dan is de competitie gelijk klaar. Omdat er maar 2 deelnemers zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Spelen kan gewoon hoor. Iedereen moet een keer tegen elkaar spelen.
Je kunt op ieder moment tegen iemand uit de competitie spelen als hij online is. In totaal kunnen er 18 mensen zich aanmelden voor de competitie (inmiddels zitten er 9 in). Je moet dus 17 wedstrijden spelen en de momenten waarop je speelt mag je zelf weten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:05 schreef Lyzio het volgende:
Hoe werkt dat nou precies met die competities?Ik snap dat niet echt. Moet je op bepaalde tijden tegen elkaar? Dat je er echt zeg maar "thuis voor moet blijven" of hoe zit dat?
Tevens wel ingeschrevenGT: Fr3nkmeister
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:25 schreef LinQ het volgende:
Ik snap dat verdedigen nog steeds niet joh :$
Heb je weer de hele wedstrijd ajax liedjes via je headset gezongen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:29 schreef Leonos het volgende:
Oja, wat ie zei toen ik de 5-0 scoorde.
'Ik snap het gewoon niet'![]()
Toen moest ik toch nog wel even lachen
Schiet op dan, met je truitje kiezenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:02 schreef Leonos het volgende:
Ik wacht nog steeds op je
En je moet tegen iedereen spelen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:21 schreef Leonos het volgende:
1-0 verloren van Ajax
Damn, wat een kansen had ik op het laatst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |