abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62601408
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:44 schreef Gkhn het volgende:
Kan je de spelsnelheid ook aanpassen?
Want ik heb de demo zitten spelen en vergeleken met PES gaat fifa echt traag. Ik heb vandaag dus PES gehaald en kan m morgen nog ruilen. Ik denk wel dat ik m ga ruilen maar dat traagheid van fifa stoort me echt. En met traagheid bedoel ik dat als je bijv een schot neemt op doel dat de bal niet strak door de lucht gaat maar dat t lijkt te zweven. Verder heb je bij de demo dat soms spelers glijden over het veld om op positie te komen. Is dit verholpen bij het echte spel?
dude dit had ik dus net met de demo van pes!! vond dat echt fokking traag en niks ging goed.
ligt dit gewoon aan de demo versies ofzo?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  donderdag 23 oktober 2008 @ 06:47:05 #277
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62602848
Als je kampioen word met een Nederlandse club in Be A Pro, speel je het seizoen daarop dan ook in een Champions League achtig iets?
pi_62604154
Ik scoor met een lob ( dat dacht ik tenminste) maar de achievement heb ik niet gekregen. Of moet je nog wat speciaals hiervoor doen?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:44:39 #279
188728 Lyzio
why do we fall
pi_62605626
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 09:26 schreef Bulletdodger het volgende:
Ik scoor met een lob ( dat dacht ik tenminste) maar de achievement heb ik niet gekregen. Of moet je nog wat speciaals hiervoor doen?
Met een lob bedoelen ze ook echt de toetsencombinatie. Bij de X360 is dat: LB + X, op de PS3 weet ik dat niet. Even zacht de passknop indrukken is dus geen lob. Verder mag de keeper er volgens mij ook niet aanzitten.

Onlangs de Rival Achievement, Manual Labour Achievement en One Star Winner Achievement gehaald. Ben nu druk bezig met The Purist.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_62606094
De game is heerlijk, moet alleen nog ff stoeien met het uploaden van goals...ik heb het gevoel dat ie mijn hele wedstrijd wil uploaden steeds kijken hoe ik alleen een doelpunt kan uploaden...
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_62606715
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

dude dit had ik dus net met de demo van pes!! vond dat echt fokking traag en niks ging goed.
ligt dit gewoon aan de demo versies ofzo?
Ik weet t niet swa.
Maar ik wil dus nog steeds weten of je de snelheid kan aanpassen. Ik neem aan dat dit wel kan aangezien het bij de voorgaande fifa's ook kon. Want ik verwacht wel dat C.Ronaldo van buiten de 16 een strak schot kan nemen richting de doel en niet zo'n schot waarbij de bal neervalt in de doel.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_62607377
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:32 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Ik weet t niet swa.
Maar ik wil dus nog steeds weten of je de snelheid kan aanpassen. Ik neem aan dat dit wel kan aangezien het bij de voorgaande fifa's ook kon. Want ik verwacht wel dat C.Ronaldo van buiten de 16 een strak schot kan nemen richting de doel en niet zo'n schot waarbij de bal neervalt in de doel.
Ja dat kan. En ja ik kan FIFA van harte aanbevelen. Speel het vanaf dag 1 nog elke avond EN je kunt met 10 tegen 10 anderen spelen. Dat alleen al is gewoon retegaaf
Dus...
pi_62607728
Iemand die het opzich wil nemen een club te maken? Anders in samenwerking ofzo? Ik weet dat we z'n +- 10 a 14 spelers hebben op de 360. Dat zou dus moeten kunnen? En anders vragen we er wat mensen bij?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 16:00:59 #284
188728 Lyzio
why do we fall
pi_62614245
Kun je maar 5 vid's uploaden?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_62616422
K heb m inmiddels al ingewisseld en ik moet eerlijk zijn dat het me eigenlijk geen reet uitmaakt of ik nou fifa of pes speel . Bij fifa heb je echter wel meer teams wat een pluspunt is.
Kan je eigenlijk wel een toernooi houden waar je ook tegen teams uit andere landen kan spelen? Soort van champions league zeg maar. Want via Speltypen>toernooi>nieuw toernooi kan je alleen maar een toernooi uit een bepaald land kiezen.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_62616505
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:17 schreef Gkhn het volgende:
K heb m inmiddels al ingewisseld en ik moet eerlijk zijn dat het me eigenlijk geen reet uitmaakt of ik nou fifa of pes speel . Bij fifa heb je echter wel meer teams wat een pluspunt is.
Kan je eigenlijk wel een toernooi houden waar je ook tegen teams uit andere landen kan spelen? Soort van champions league zeg maar. Want via Speltypen>toernooi>nieuw toernooi kan je alleen maar een toernooi uit een bepaald land kiezen.
je kan een eigen toernooi maken, deed dat afgelopen vrijdag met 3 vrienden van me.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_62651502
Net een heerlijke wedstrijd gespeeld! 1-0 gewonnen na verleningen na een briljante lob van Henry
  Redactie Games vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:46:56 #288
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62652125
Trouwens, als ik een nieuwe seizoen begin maar ik wil de moeilijkheidsgraad omhoog doen, kan dat niet in het manager menu, gewoon in het standaard menu doen, en gaat het dan automatisch?
.....Kennedy
pi_62657641
Mijn club staat nu 30e van de wereld
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62658839
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 20:46 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, als ik een nieuwe seizoen begin maar ik wil de moeilijkheidsgraad omhoog doen, kan dat niet in het manager menu, gewoon in het standaard menu doen, en gaat het dan automatisch?
Kan bij spelinstellingen voordat je aan de wedstrijd begint.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_62659282
MaxC welke club? Zijn er nog mensen nodig of niet? Of anders mischien een andere club die een speler zoekt?
pi_62663102
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 02:07 schreef Voltreffer het volgende:
MaxC welke club? Zijn er nog mensen nodig of niet? Of anders mischien een andere club die een speler zoekt?
Club heet Giallorossi en we spelen met AS Roma.

We hebben op zich nog wel plek, je moet wel actief zijn(we hebben een forum), gezellig, een beetje humor en je moet ook wel wat kunnen

Wat is je voorkeurspositie? We spelen 4-4-2 met een ruit op het middenveld
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62667320
Ik had net weer een leuke bug tijdens Arsenal(ik) - Real Madrid !
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1902146
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62667378
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:37 schreef _Mike_ het volgende:
Ik had net weer een leuke bug tijdens Arsenal(ik) - Real Madrid !
http://easportsfootball.com/en_GB/video/1902146
Je kunt er gewoon niks van
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62667399
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:39 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je kunt er gewoon niks van
Of je doet je ogen even open
Ik ben Arsenal , Casillias maakt een eigen doelpunt

[ Bericht 1% gewijzigd door _Mike_ op 25-10-2008 22:50:36 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62720648
FIFAKING1991 [Level 6] vs Voltreffer [Level 1] 0 - 3 (final score) Skill Level Points = 34

Wat betekent dit nou? Krijg ik nu 34 punten? Of hoe of wat?
pi_62720779
Yep, 34 skill points op je rating, je rating hangt als goed is iets tussen de 600 of 9999(dan sta je nummer één).

Kijk bij My Leaderboards onderaan wat je hebt, als je niks ziet heb je nog geen rank, die krijg je pas als je rating boven 700 zit dacht ik.
pi_62721151
Ah okee, dacht dat je steeds + 1 punt bij je skill level points kreeg als je won ofzo. Snapte er ook al niks van! Thanks
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:04:56 #299
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_62727333
Zo, spel heb ik ook gekocht voor de Xbox 360. Eerste online potje gewonnen.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_62782054
Is omhaal ook gewoon rondje op de ps3 maar dan moet je er goed voor staan? (standaard controller)
Bij mij kopt ie em altijd zo beroerd dat je er nooit mee kan scoren...
En met uittrappen van de keeper heeft 9/10 keer de tegenstander de bal. Hoe ik ook positioneer of kop...

Verder weer lekker verslavend

Ohh ja, en schieten jullie gewoon met rondje of ook met R1 ingedrukt? Gericht schot dus, want ik merk het verschil nooit echt goed.....
O+ BlaBlub O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')