Gewoon nog steeds heb hem al 3 keer uitgezet, begrijp er echt geen reet van.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:59 schreef Henk-B het volgende:
Ik maak nu echt iets raars mee met FIFA 2009 op XBOX360.
Wanneer ik een 2 player match wil starten gaat het goed totdat ik in de match zit, als ik dan met de joypad van player 1 beweeg is er niks aan de hand gaat de 2de speler met de joypad(linker stick) bewegen loopt de xbox360 helemaal vast.
Joypads al omgedraaid , probleem blijft.
Zodra ik dus de linker stick beweegt van de 2de player.
Meer mensen met het probleem zo te zien!quote:I'm unable to play 2 player at the Olimpik stadium. Every time I set it up I get all the way to kick off but as soon as player 2 touches the pad the whole game freezes and I have to turn the console on and off. The most annoying thing is that thats the only stadium that i've seen snow. . It's on the 360. I thought it might be the disk so I changed it for a new one but I still get the problem. Has anyone else had this?
Je kan je eigen selectie maken voor het Nederlands elftal en die opslaan. Is alleen niet online te gebruiken.quote:
Jaszaafca, voeg me ff toequote:Op zondag 12 oktober 2008 13:29 schreef _Mike_ het volgende:
Iemand zin in een potje. (PS3)?
Donequote:
Ik zou je graag inmaken met Feyenoord maar daar is Fifa te realistisch voor gewordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:00 schreef Leonos het volgende:
Mijn favoriete team is uiteraard Ajax () en hier win ik ook gewoon mee online.
Geen moeite mee hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou je graag inmaken met Feyenoord maar daar is Fifa te realistisch voor geworden
R2(sprinten PESstylequote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef Lyzio het volgende:
Die trucjes zijn echt vernaggeldMoet je nou in sprint zijn om een trucje te kunnen maken of niet? En moet je nou die rechterstick indrukken of niet
Snap er geen barst van. Dan lukt het, en dan niet.
Linkertrigger indrukken en dan met de rechterstick bewegingen maken. Moet je maar proberen in de arena, je kunt wel leuke dingen doen na enige oefening.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:43 schreef Lyzio het volgende:
Die trucjes zijn echt vernaggeldMoet je nou in sprint zijn om een trucje te kunnen maken of niet? En moet je nou die rechterstick indrukken of niet
Snap er geen barst van. Dan lukt het, en dan niet.
Je kunt het gewoon selecteren als de game opstart. Engels, Nederlands, Deens... you name it.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het Engelse commentaar is terug in de NL versie voor de 360? Dat zou uber zijn
ja dat heb ik dus ook, tegen de computer op pro mode gaat aardig maar online zijn de echte nerds met hogere skills dan een computer whehehehquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:24 schreef mie_at_work het volgende:
iemand al de 10v10 gespeeld online? lijkt me erg leuk, maar ik moet eerst nog even offline oefenen alvorens ik me online durf te vertonen![]()
Ik scoor regelmatig uit corners (weliswaar tegen tegenstanders van niet zo'n heel hoog niveau). Ik probeer de bal altijd een tikkie verder van de goal te richten dan waar hij standaard naar toe gaat, en dan de krachtmeter op ongeveer tweederde. Als het goed is, komt de bal recht voor de goal bij een teammaat terecht. Als je daar dan een redelijke kopper hebt staan, kan je het kopduel winnen en de bal zo in de verre hoek leggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
enige waar ik nog mooite mee heb is het scoren vanuit een corner vandaan. ballen worden altijd weggewerkt door de verdediging.
vandaag scoorde ik wel een hakje ohhh wat is fifa weer sweet
net gescoord uit een corner in de laatste seconde tegen manchester united, en ik ben manchester city![]()
Ik kan niks vinden in m'n player hub? Of was het een xbox invite?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:28 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zo net iedereen een uitnodiging gestuurd maar jou kan ik niet vinden OmeCorn
Xbox invitequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:21 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden in m'n player hub? Of was het een xbox invite?
In manager mode is mijn voorhoede na 2 seizoenen: Suarez: 86 Sulej 83 en KJH 89quote:
Via het hoofd van Anelka ja hahaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
gg Jas!![]()
Die terugspeelbal van mij via de paal tegen de keeper!!!
Jammer dat Colin niet kon excellerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |