Ja!quote:
quote:
quote:
Nee. Ik heb niet veel haar en de ceilingcat zal me ook niet betrappenquote:
Ik doelde op Phenoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet veel haar en de ceilingcat zal me ook niet betrappen.
quote:
quote:
Zorgen dat we niet de lapo hebben dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
ach wij snappen cijfers sowieso niet toch?
Mijn werk is als een terminale ziekte, je komt er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef dndiek het volgende:
Of je gaat weer studeren of je zoekt een fatsoenlijke baan
Ik doe mn best altijd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Zorgen dat we niet de lapo hebben dus.
Ik ook, maar gister niet hard genoegquote:
Nee dat was een beetje jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, maar gister niet hard genoeg.
dadelijk eerst ff lunch, dan huishoudelijke dingen, dan de brommer van mijn vriendin ophalen (die is vandaag bij de brommerreparatieboer) dan vriendin ophalen, koken, eten, afwassen en dan GTA4 (dan pas...)quote:
Mja dat zul je altijd zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef DaMart het volgende:
Wat is de benzineprijs gekelderd zeg.
7 cent goedkoper dan een week geleden.
Alleen precies als mijn tank nog vol zit.
1,18 per liter is nog wel te dragenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef DaMart het volgende:
1,45 hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1,18 per liter is nog wel te dragen![]()
dat dus, ding moet rijden en als je gaat nadenken wat dat kost is het niet leuk meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nooit naar brandstofprijs, gewoon voltanken
Het kost me ook niets, dat scheelt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dus, ding moet rijden en als je gaat nadenken wat dat kost is het niet leuk meer
Jij speelt vals!quote:
Das nog wel relaxt, laatste keer dat ik in NL was betaalde ik 1,62quote:
nee, ik betaal netjes met een pasjequote:
mij wel, ik ben er wel bewuster mee gaan rijden, maar om nou te zeggen dat ik me druk maak om de benzineprijs, neuh niet echtquote:
Toen ik in Februari in Oostenrijk was, was het inderdaad ook al zo'n 30 cent goedkoper dan hier. Kun je nagaan wat de Nederlandse staat eraan verdient.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das nog wel relaxt, laatste keer dat ik in NL was betaalde ik 1,62wist niet wat ik zag..
ohw oke.. bahquote:
Zeg dat tegen die ambtenaar dat het geopend heeft.quote:
Oh het is die Vlaardingerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die ambtenaar dat het geopend heeft.
Daarom gebruik ik een zeefje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:18 schreef es70 het volgende:Waarom heb ik altijd stukjes eierschaal in het bakje als ik een ei breek
.
Kan ik weer in die bak eiersnot roeren om ze eruit te vissen.
quote:
Denk heel goed na voor je er iets over zegtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmiddag, kom net terug van de dokter met heel slecht nieuws.
.
Dat is altijd kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
.
Ik ergerde me ook kapot aan die stukjes schaal, dus heb klein cheapo zeefje gekocht (theezeefje is al prima) en je hebt er geen last meer van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Briljant
. Proberen te onthouden voor de volgende keer dus
.
Was het maar kut, dan zou het nog lekker kunnen zijnquote:
"Kunnen" is wel een belangrijke toevoeging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan zou het nog lekker kunnen zijn.
Ik heb een theezeefjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ergerde me ook kapot aan die stukjes schaal, dus heb klein cheapo zeefje gekocht (theezeefje is al prima) en je hebt er geen last meer van.
I know, maar het is echt waar. Het is nog niet helemaal zeker maar de dokter denkt dat ik de ziekte van pfeiffer hebt. Ik ben namelijk enorm moe zonder iets te hebben gedaan ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk heel goed na voor je er iets over zegt.
Altijd fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
.
Nou ja, dat is eerder irritant, niet kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
I know, maar het is echt waar. Het is nog niet helemaal zeker maar de dokter denkt dat ik de ziekte van pfeiffer hebt. Ik ben namelijk enorm moe zonder iets te hebben gedaan ...
Binnen enkele dagen krijg ik een telefoontje of het echt zo is. Nu heb ik echt 10 uur achter geslapen en ik ben nog steeds moe.
En oja, zoals jullie misschien al weten heb ik me vandaag toch maar ziek gemeld. Met 40 graden koorts ga ik echt niet werken, helaas.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Kunnen" is wel een belangrijke toevoeging.
Nahjah pfeiffer is kut, maar dat gaat wel weer overquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
I know, maar het is echt waar. Het is nog niet helemaal zeker maar de dokter denkt dat ik de ziekte van pfeiffer hebt. Ik ben namelijk enorm moe zonder iets te hebben gedaan ...
Binnen enkele dagen krijg ik een telefoontje of het echt zo is. Nu heb ik echt 10 uur achter geslapen en ik ben nog steeds moe.
Nou, dan hoop ik dat je er niet zomaar tegenaan gelopen hebt, maar ook daadwerkelijk flink hebt gebekt, dan heet 't niet voor niks 'the kissing disease'quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel, maar je snapte mequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En Es, die tijd heb ik wel gehad. En daar wil ik eerlijk over zijn: Daar wil ik er niet meer over hebben if u know what i mean.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat je er niet zomaar tegenaan gelopen hebt, maar ook daadwerkelijk flink hebt gebekt, dan heet 't niet voor niks 'the kissing disease'.
Uiteraard. Ik wil daar niet meer eens over nadenken.... Mijn gedachtenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel, maar je snapte me.
Aan de andere kant kun je ook 3 maanden thuis zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..].
Maargoed, gelukkig heb ik net op het internet erover gelezen dat het niet een erge ziekte is en dat dit snel weer over kan gaan.
Klopt, ik wil weer zo snel mogelijk aan het werk. Thuis zitten is echt niet fijn als je ziek bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je ook 3 maanden thuis zittenmaar dat wil je natuurlijk niet weten
Ga je weg danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
Ik heb even genoeg ziekenhuizen gezien. EN mezelf
Ik kan me er iets bij voorstellen ja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
Ik heb even genoeg ziekenhuizen gezien. EN mezelf
Hey BXquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef BrandX het volgende:
balen, AC4! Maar je instelling, dat je zsm weer aan de slag wil, zal zeker helpen om het genezingsproces te versnellen, mocht het pfeiffer zijn
quote:
Dat zekers!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hey BX.
Laten we eerst maar op de uitslag wachten. Dan pas kan ik misschien terugvechten.
Mijn Pfeiffer was niet veel bijzonders, maar heb er wel grof gebruik van gemaakt om zoveel mogelijk school te missenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hey BX.
Laten we eerst maar op de uitslag wachten. Dan pas kan ik misschien terugvechten.
Hapje eten, bieren en dan lekker naar bed... weinig op het lijstje nog voor vandaag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog vandaag?
Huisarts zometeen en vanavond weer naar een vriend toe voor het weekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lamballen eten training geven zelf sporten bier drinkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik moet je minder zoenen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn Pfeiffer was niet veel bijzonders, maar heb er wel grof gebruik van gemaakt om zoveel mogelijk school te missen
Wat zijn in hemelsnaam Lamballen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lamballen eten training geven zelf sporten bier drinken
straks op de trein naar arnhem, vriend bezoeken, daar hapje eten, wat biertjes drinken enzquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Klinkt allemaal erg gezellig. Dit is mijn plan: bed, bed, bed, bedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
straks op de trein naar arnhem, vriend bezoeken, daar hapje eten, wat biertjes drinken enz
Ja pas maar op! voor je het weet gaan ze uit wraak de wasmand gebruiken als kattenbakquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb net de kattenbakken schoongemaakt, een van de lieverdjes zat de hele tijd naar me te blazen en grommen, mischien is er toch een schat verstopt en kwam ik nu te dichtbij ofzo
Zie het als een werkwoord..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat zijn in hemelsnaam Lamballen?
dan gaan ze gelijk mee in de wasmachinequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja pas maar op! voor je het weet gaan ze uit wraak de wasmand gebruiken als kattenbak
Mjah die gedachte is ook door mijn hoofd gegaan jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan gaan ze gelijk mee in de wasmachine
hier hebben we de wasmachine in de kelder staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah die gedachte is ook door mijn hoofd gegaan jaMaar dan moet ik dat beest eerst een uur meeslepen in de trein, dus laat maar
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb net de kattenbakken schoongemaakt, een van de lieverdjes zat de hele tijd naar me te blazen en grommen, mischien is er toch een schat verstopt en kwam ik nu te dichtbij ofzo
Is Marco Borsato jouw vriend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
straks op de trein naar arnhem, vriend bezoeken, daar hapje eten, wat biertjes drinken enz
Kan je het nog als een bank noemen? Of is als het stof al uitgekrabt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef Fha het volgende:
Mijn kat heeft sinds de verhuizing echt maling aan "regels" plassen en poepen kan overal volgens haar. Krabpalen heeft ze nooit boeiend gevonden, er zijn immers twee banken!
nee dat doet ie niet, hij is een beetje vreemde, psychisch niet in orde zijnde kat, hij komt alleen bij ons als we in bed liggen of als een van ons beide op de WC zitquote:
Dat zal ik ook doen als ik hem wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee dat doet ie niet, hij is een beetje vreemde, psychisch niet in orde zijnde kat, hij komt alleen bij ons als we in bed liggen of als een van ons beide op de WC zit, verder vind ie ons doodeng en rent de hele tijd voor ons weg
Het kan nogquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kan je het nog als een bank noemen? Of is als het stof al uitgekrabt?.
Je zalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Klonk het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
zal ik, zal ik niet
niet nodig, ik ben net een goeie waakhond, ik blaf te veel maar bijt nooitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat zal ik ook doen als ik hem was. Ik ben ook bang van jou
.
.
Haha, misschien zit je wel op de krabpaalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Het kan nogmaar ik heb niet zulke hoge eisen dus misschien ligt het daar aan
Blaffende honden bijten niet zeggen ze inderdaad vaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet nodig, ik ben net een goeie waakhond, ik blaf te veel maar bijt nooit
we kopen onze bankstellen altijd bij de kringloopwinkel, het heeft nul zin om nieuwe banken te kopen als je katten hebtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Het kan nogmaar ik heb niet zulke hoge eisen dus misschien ligt het daar aan
Mja eentje heeft mn moeder uuh 10 jaar geleden gekocht dus die heb ik snel ingepikt toen zij hem de deur uit wou doen, en de ander komt van een vriendin die hem ook al 8 jaar had staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
we kopen onze bankstellen altijd bij de kringloopwinkel, het heeft nul zin om nieuwe banken te kopen als je katten hebt
quote:
Je mankeert niets aan je benen iig.quote:
eenschquote:
Dat is ie ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
eensch
ik vraag me soms wel eens af of jij een kloontje bent van mij
Ik houd niet van die muziek.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Check deze dan gewoon, erg relaxed.
Nee, ik heb geen katten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
eensch
ik vraag me soms wel eens af of jij een kloontje bent van mij
Ik heb geen zusjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je met je zusje gaat neuken maak een josti
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:56 schreef Conflict het volgende:
Ik ken iemand die dat ook had.
Nooit meer iets van hem gehoord.
Heb al veel te lang weekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
Hallo!
Geen koffie, maar een cola'tje..
Allemaal weer toe aan het weekend? Nog ff, dan is het weer zover. Weekend 'O clock.
als je altijd vrij hebt, en nooit iets te doen, dat is gewoon vervelend. en langdradig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb al veel te lang weekend. Maar dit weekend wel iets leuks doen, dat scheelt
.
Is vanavond dan een concert van MB?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo maar richting die jostis die fan zijn van marco Borsato. Het zal wel druk zijn rondom Arnhem
Blijkensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Is vanavond dan een concert van MB?
Ik heb gelukkig niet altijd vrij, zit in de ZWquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
als je altijd vrij hebt, en nooit iets te doen, dat is gewoon vervelend. en langdradig.
Maar, nu heb je een doel!
We?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:58 schreef Californium het volgende:
OAwerkze
AC
1065 alweer.... we gaan jullie nooit inhalen![]()
Ja hoor, uitgebreid bloedonderzoek laten prikken volgende week en dan over 3 weken (echt kan het nog snellerquote:
Stage SC # 679 Waar we de kater vanavond weg gaan drinkenquote:
Da's minstens net zo naar als jezelf terugzienquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pfff..
Ik druk met foto's maken van de kraan die opgebouwd werd om het dak eraf te halen hier, heb ik em op filmstand staan blijkt achteraf..![]()
Nooit leuk om jezelf terug te horen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's minstens net zo naar als jezelf terugzien.
2e boterkoek in de oven.
Ik eet er zelf ook niet van hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
Boterkoek
![]()
![]()
[ afbeelding ]
klote dieet![]()
Mocht je dan eens met een stuk lekker vette romige boterkoek zitten dan offer ik me wel op hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:42 schreef Fha het volgende:
De kans is klein maar ik zal het onthouden
En goed man, dat je dieet doet en het werkt enzo![]()
Succesdan maarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hoor, uitgebreid bloedonderzoek laten prikken volgende week en dan over 3 weken (echt kan het nog sneller) uitslag.
Als het maar gezellig is, toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Stage SC # 679 Waar we de kater vanavond weg gaan drinken
soms komen mensen van hier daar even binnenvallen en soms andersom
Als het maar werkt!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb geluk met een sporters-stofwisseling ofzo denk ik
Ben nu in iets meer dan 1 maand 12 punten kilo kwijt. Belangrijkste voor mij is dat ik de hele dag door eet (en niet alleen 's avonds heel veel) en dat ik het bier laat staan. Verder hou ik mn eten bij op http://www.40punten.nl, een soort weight watchers punten plan maar dan goedkoop. Zo ben ik veel bewuster met eten
![]()
Vrienden beginnen alleen wel een beetje te twijfelen aan mn geaardheid, nu ik zo druk ben met dieet en salsa dansenLekker boeiend dan maar
Zou je niet eens gaan denken aan stoppen met werken inmiddels?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je niet eens gaan denken aan stoppen met werken inmiddels?
Gefeilicteerd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:12 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb een nieuw password en ben dus weer helemaal mezelf
jah thanx.. ben er erg blij meequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gefeilicteerd!
[ afbeelding ]
Geen last vanquote:
heyquote:
daarom!quote:
Ik snap die romeinse letters voor geen bal,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:23 schreef MPG het volgende:
FOUTE TT
DIT IS NIET 1045![]()
DIT IS MLXV![]()
Ow, Mogge![]()
trouwens
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
vast door die rotzakken die het hele forum volspammen met plaatjes
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Downloads 's nachts laten lopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dan zal het wel weer aan mij liggen haha
Hij keldert nog wel verder hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor...quote:
Hoi meneer MPGquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor...
* LL gaat werken en leren tegelijk
Ben gebeld voor een IT baan met eerst opleiding..
ik ga wel 6 maanden betaald studeren![]()
ben secretaressewerk moe
had 2 banen tot 3 weken geledenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Secretaressewerk? Dus je hebt wel een fatsoenlijke baan! Ik dacht dat je ook in de horeca zat
Klinkt alleen maar geodquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor...
ben secretaressewerk moe
Aaaah vandaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had 2 banen tot 3 weken geleden
werk dus ook bij vrienden in een club
maar werk in princiepe 40 uur op kantoor
Paar maanden geleden 7 dagen van de 7 gewerkt omdat ik 2 banen had
handigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef es70 het volgende:
Potver... Eten klaar, helft van de kinderen kwijt.
nja als ik nou ook nog redelijk verdiende...quote:
Onderste of bovenste helft?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:30 schreef es70 het volgende:
Potver... Eten klaar, helft van de kinderen kwijt.
Ik welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik snap die romeinse letters voor geen bal,
Tofquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor...
ben secretaressewerk moe
Dank uquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoi meneer MPG![]()
Uw koffie staat klaar![]()
[ afbeelding ]
scherp +1quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onderste of bovenste helft?![]()
[ afbeelding ]
Het komt wel goed neem ik aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
handig
hoeveel mis je er?
[..]
nja als ik nou ook nog redelijk verdiende...
mja ik heb hart voor de zaak en werk dus best goedkoop voor mn vrienden.
Ik weet dat ik in geval van nood toch wel op ze kan rekenen
2 dusquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
2 dus.
Zijn inmiddels opgedoken. Hebben in de prutberg gespeeld.
* es70 dacht klaar te zijn met de was.
eerst door de selectie komen..quote:
De was is nooit klaar als je kinders hebtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
2 dus.
Zijn inmiddels opgedoken. Hebben in de prutberg gespeeld.
* es70 dacht klaar te zijn met de was.
de bonussen die mn baas me geeft zijn erg fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Het komt wel goed neem ik aan.
oh so truequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
De was is nooit klaar als je kinders hebt
Ik heb genoeg om niet op die manier te hoeven splitsenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onderste of bovenste helft?![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn wasmachines en drogers zelfs tot hier doorgedrongenquote:
Hoop doet leven, zelfs tegen beter weten inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
De was is nooit klaar als je kinders hebt
Lekker gezellig druk maar hard werken.. petje afquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om niet op die manier te hoeven splitsen.
Whehe. Volgens mij was het niemand opgevallen tot nu toe...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:23 schreef MPG het volgende:
FOUTE TT
DIT IS NIET 1045![]()
DIT IS MLXV![]()
Ow, Mogge![]()
trouwens
Ach, ze worden groter (jongste is inmiddels 8) en zelfstandiger. Elk extra stukje 'vrijheid' dat dat oplevert waardeer ik wel heel ergquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker gezellig druk maar hard werken.. petje af
af en toe heb ik zelfs ogen te kort voor één 3-jarigequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, ze worden groter (jongste is inmiddels 8) en zelfstandiger. Elk extra stukje 'vrijheid' dat dat oplevert waardeer ik wel heel erg.
Toen ik er drie tegelijk in de luiers had, toen was het druk (en als ik er vier in de pubertijd heb zal het ook wel hectisch worden vrees ik).
Sjawel, is hier voor mij al 2x aangekondigd. Zoek even zoeen blauwe, en laat het fixen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Volgens mij was het niemand opgevallen tot nu toe....
Ik was zo heel de dag drukdrukdruk... toen postte ik het vorige tpoic vol en opende snel een nieuwe (en daar gaat het dus fout...) om daarna vlug even te pauzeren. Zodoende...
.
Echt? Ik heb minstens 100 posts overgeslagen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjawel, is hier voor mij al 2x aangekondigd. Zoek even zoeen blauwe, en laat het fixen.
Jij bent toch koffiemod?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjawel, is hier voor mij al 2x aangekondigd. Zoek even zoeen blauwe, en laat het fixen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
af en toe heb ik zelfs ogen te kort voor één 3-jarige
Message in a bottle werkt daar misschien beter voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Laten we de politie bellen, de TT klopt niet!
[ afbeelding ]
Wel een plaatje erbij doen hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Message in a bottle werkt daar misschien beter voor.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een plaatje erbij doen he
[ afbeelding ]
Geen tijd voor, 't is hier spits...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fles is gevonden ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit die hier ook dan???quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die plaatjes van KapiteinAnton altijd wel grappig
Ik kende die naam Kapitein Anton wel ergens van. Van Alfred natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit die hier ook dan???![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het Kapitein Ahab maar kon ff niets beters vinden en Anton uit Tirol was te voordehandliggendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik kende die naam Kapitein Anton wel ergens van. Van Alfred natuurlijk.
Ik had het eigenlijk over jouquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit die hier ook dan???![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over jou![]()
[ afbeelding ]
Mja, ik weet het. Sorry.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Anton uit Tirol was te voordehandliggend
Hehe. Maar die plaatjes van Alfred stuurt mij weer naar die mooie oude tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Kapitein Ahab maar kon ff niets beters vinden en Anton uit Tirol was te voordehandliggend
Daar heb ik geen toonbare platen vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wel een stoere foto van dat flesje op het strand!.
Haha, dat hoeft ook niet hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toonbare platen van
* Dr_Flash schuift aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:35 schreef Ladylike het volgende:
zo.. aardappelen staan op ..
Boerenkool
Lekker, als je hier in de buurt woonde, dan kwam ik zeker even mee-etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:35 schreef Ladylike het volgende:
zo.. aardappelen staan op ..
Boerenkool
nee sorrie, die waren ze vergetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash schuift aan![]()
Is er rookworst?
Rookworst mag nooit gemist worden bij Boerenkool.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash schuift aan![]()
Is er rookworst?
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lekker, als je hier in de buurt woonde, dan kwam ik zeker even mee-eten.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwam
Vergeten? Hoe kan jij nou zoiets lekkers vergeten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee sorrie, die waren ze vergeten
maar je mag aanschuiven hoor
Eten genoeg (6 koteletten voor 3,5 man)
Mijn vrouw woonde vrij dicht bij, maar 30 kmquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwam
* LL troost Acequote:
Ik zat hier .. mn vent en zn ma deden de boodschapjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Vergeten? Hoe kan jij nou zoiets lekkers vergeten?
Nooit meer door anderen boodschappen laten doen he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zat hier .. mn vent en zn ma deden de boodschapjes
Kotelettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef Ladylike het volgende:
maar je mag aanschuiven hoor
Eten genoeg (6 koteletten voor 3,5 man)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Rookworst mag nooit gemist worden bij Boerenkool.
kom dan langs, ik warm het wel voor je opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dankje wel, maar dan nog steeds heb ik geen boerenkool.
kom mn vent maar in elkaar slaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koteletten![]()
dat is met bot eraan
Voortsch:
[..]
Ah, gelukkig nog een echte boerenkool met worst liefhebber.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koteletten![]()
dat is met bot eraan
Voortsch:
[..]
Konbawa! (ik kan het niet laten)quote:
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?quote:
Ik ben ziek en mag echt de deur niet uitgaan. Kom je het anders even brengen, of stuur het voor me opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom dan langs, ik warm het wel voor je op
whehehehehequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Konbawa! [sub](ik kan het niet laten)[/sub
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah, gelukkig nog een echte boerenkool met worst liefhebber.
boerenkoolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?
Inderdaad. Althans, sneeuw kan ook best wel leuk zijn hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]![]()
Daar zijn genoeg plaatjes voor.
Laten we met z'n allen die Festung Zillertal van KG gaan bestormenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Inderdaad. Althans, sneeuw kan ook best wel leuk zijn hoor.
quote:
Hoe bedoel je qua avondsnack? Patat-achtige dingen of chips en dat soort spul?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Even naar de supermarkt voor de avondsnack. Ik weet alleen nog niet wat.
En stoofpeertjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum amaretto.
Nee, ik gok een kaasje of zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je qua avondsnack? Patat-achtige dingen of chips en dat soort spul?
De deur staat open hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen die Festung Zillertal van KG gaan bestormen
Mijn God, ik krijg nu al honger en mijn lasagne staat er nog maar net in de oven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mij krijg je pas warm met echte huisgemaakte snert!
[ afbeelding ]
Wippen met jou lijkt me werelds!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je dat niks lijken dan liefste?
Een doos vissticksquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Even naar de supermarkt voor de avondsnack. Ik weet alleen nog niet wat.
quote:
Overfriet? brrr. één keer gegeten, Noooooit meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik gok een kaasje of zo.
Chips of patat eet ik weinig. Ovenfriet wel eens, maar niet zo vaak. Ik ben niet zo van de supervette hap.
Die omas frieten zijn prima imho.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Overfriet? brrr. één keer gegeten, Noooooit meer.
En ik eet de laatste tijd ook geen chips meer. Veel te vet dat soort spul.
Ovenfriet is goor ja, kan goedkoper (en met meer voedingsvezelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Overfriet? brrr. één keer gegeten, Noooooit meer.
En ik eet de laatste tijd ook geen chips meer. Veel te vet dat soort spul.
Wat heb jij qua eten gehaald?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef OA het volgende:
Zo, net even wat even gehaald bij de toko...![]()
Niet echt goedkoop, maar als je je bedenkt wat het kost om iets te laten bezorgen valt het wel mee...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ovenfriet is goor ja, kan goedkoper (en met meer voedingsvezels) door gewoon een golfkartonnen doos in warm water te verweken en naar binnen te stompen.
Sperziebonen/tauge/mais/etc shizzlequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat heb jij qua eten gehaald?
Ja, mod in black dus. Ik zeg niet voor niets zoek zoeen blauwequote:
We komen er zo aan hoor. Eerst even dingen doen die gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waar blijft iedereen nou dan?
[ afbeelding ]
Heb de deur open gezet...
Klinkt allemaal weer erg verrukkelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef OA het volgende:
[..]
Sperziebonen/tauge/mais/etc shizzle
Pittig vlees enzo...
Maar als wij nou jou toekomen, is dat vakantie en vakantie is voor het plebsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er erg uitnodigend uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Was pasgeleden nog in de buurtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn aan het renoveren dus ik heb genoeg vrijwilligerswerk voor jullie hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:56 schreef OA het volgende:
[..]
Maar als wij nou jou toekomen, is dat vakantie en vakantie is voor het plebs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |