Ik zat hier .. mn vent en zn ma deden de boodschapjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Vergeten? Hoe kan jij nou zoiets lekkers vergeten?
Nooit meer door anderen boodschappen laten doen he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zat hier .. mn vent en zn ma deden de boodschapjes
Kotelettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef Ladylike het volgende:
maar je mag aanschuiven hoor
Eten genoeg (6 koteletten voor 3,5 man)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Rookworst mag nooit gemist worden bij Boerenkool.
kom dan langs, ik warm het wel voor je opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dankje wel, maar dan nog steeds heb ik geen boerenkool.
kom mn vent maar in elkaar slaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koteletten![]()
dat is met bot eraan
Voortsch:
[..]
Ah, gelukkig nog een echte boerenkool met worst liefhebber.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koteletten![]()
dat is met bot eraan
Voortsch:
[..]
Konbawa! (ik kan het niet laten)quote:
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?quote:
Ik ben ziek en mag echt de deur niet uitgaan. Kom je het anders even brengen, of stuur het voor me opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom dan langs, ik warm het wel voor je op
whehehehehequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Konbawa! [sub](ik kan het niet laten)[/sub
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah, gelukkig nog een echte boerenkool met worst liefhebber.
boerenkoolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?
Inderdaad. Althans, sneeuw kan ook best wel leuk zijn hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]![]()
Daar zijn genoeg plaatjes voor.
Laten we met z'n allen die Festung Zillertal van KG gaan bestormenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Inderdaad. Althans, sneeuw kan ook best wel leuk zijn hoor.
quote:
Hoe bedoel je qua avondsnack? Patat-achtige dingen of chips en dat soort spul?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Even naar de supermarkt voor de avondsnack. Ik weet alleen nog niet wat.
En stoofpeertjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum amaretto.
Nee, ik gok een kaasje of zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:49 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je qua avondsnack? Patat-achtige dingen of chips en dat soort spul?
De deur staat open hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen die Festung Zillertal van KG gaan bestormen
Mijn God, ik krijg nu al honger en mijn lasagne staat er nog maar net in de oven.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mij krijg je pas warm met echte huisgemaakte snert!
[ afbeelding ]
Wippen met jou lijkt me werelds!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je dat niks lijken dan liefste?
Een doos vissticksquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Even naar de supermarkt voor de avondsnack. Ik weet alleen nog niet wat.
quote:
Overfriet? brrr. één keer gegeten, Noooooit meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik gok een kaasje of zo.
Chips of patat eet ik weinig. Ovenfriet wel eens, maar niet zo vaak. Ik ben niet zo van de supervette hap.
Die omas frieten zijn prima imho.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Overfriet? brrr. één keer gegeten, Noooooit meer.
En ik eet de laatste tijd ook geen chips meer. Veel te vet dat soort spul.
Ovenfriet is goor ja, kan goedkoper (en met meer voedingsvezelsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Overfriet? brrr. één keer gegeten, Noooooit meer.
En ik eet de laatste tijd ook geen chips meer. Veel te vet dat soort spul.
Wat heb jij qua eten gehaald?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef OA het volgende:
Zo, net even wat even gehaald bij de toko...![]()
Niet echt goedkoop, maar als je je bedenkt wat het kost om iets te laten bezorgen valt het wel mee...
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ovenfriet is goor ja, kan goedkoper (en met meer voedingsvezels) door gewoon een golfkartonnen doos in warm water te verweken en naar binnen te stompen.
Sperziebonen/tauge/mais/etc shizzlequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:53 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat heb jij qua eten gehaald?
Ja, mod in black dus. Ik zeg niet voor niets zoek zoeen blauwequote:
We komen er zo aan hoor. Eerst even dingen doen die gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waar blijft iedereen nou dan?
[ afbeelding ]
Heb de deur open gezet...
Klinkt allemaal weer erg verrukkelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef OA het volgende:
[..]
Sperziebonen/tauge/mais/etc shizzle
Pittig vlees enzo...
Maar als wij nou jou toekomen, is dat vakantie en vakantie is voor het plebsquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er erg uitnodigend uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Was pasgeleden nog in de buurtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |