eerst door de selectie komen..quote:
De was is nooit klaar als je kinders hebtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
2 dus.
Zijn inmiddels opgedoken. Hebben in de prutberg gespeeld.
* es70 dacht klaar te zijn met de was.
de bonussen die mn baas me geeft zijn erg fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Het komt wel goed neem ik aan.
oh so truequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
De was is nooit klaar als je kinders hebt
Ik heb genoeg om niet op die manier te hoeven splitsenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Onderste of bovenste helft?![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn wasmachines en drogers zelfs tot hier doorgedrongenquote:
Hoop doet leven, zelfs tegen beter weten inquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:37 schreef MPG het volgende:
[..]
De was is nooit klaar als je kinders hebt
Lekker gezellig druk maar hard werken.. petje afquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg om niet op die manier te hoeven splitsen.
Whehe. Volgens mij was het niemand opgevallen tot nu toe...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:23 schreef MPG het volgende:
FOUTE TT
DIT IS NIET 1045![]()
DIT IS MLXV![]()
Ow, Mogge![]()
trouwens
Ach, ze worden groter (jongste is inmiddels 8) en zelfstandiger. Elk extra stukje 'vrijheid' dat dat oplevert waardeer ik wel heel ergquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lekker gezellig druk maar hard werken.. petje af
af en toe heb ik zelfs ogen te kort voor één 3-jarigequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach, ze worden groter (jongste is inmiddels 8) en zelfstandiger. Elk extra stukje 'vrijheid' dat dat oplevert waardeer ik wel heel erg.
Toen ik er drie tegelijk in de luiers had, toen was het druk (en als ik er vier in de pubertijd heb zal het ook wel hectisch worden vrees ik).
Sjawel, is hier voor mij al 2x aangekondigd. Zoek even zoeen blauwe, en laat het fixen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:45 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe. Volgens mij was het niemand opgevallen tot nu toe....
Ik was zo heel de dag drukdrukdruk... toen postte ik het vorige tpoic vol en opende snel een nieuwe (en daar gaat het dus fout...) om daarna vlug even te pauzeren. Zodoende...
.
Echt? Ik heb minstens 100 posts overgeslagen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjawel, is hier voor mij al 2x aangekondigd. Zoek even zoeen blauwe, en laat het fixen.
Jij bent toch koffiemod?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sjawel, is hier voor mij al 2x aangekondigd. Zoek even zoeen blauwe, en laat het fixen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
af en toe heb ik zelfs ogen te kort voor één 3-jarige
Message in a bottle werkt daar misschien beter voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Laten we de politie bellen, de TT klopt niet!
[ afbeelding ]
Wel een plaatje erbij doen hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Message in a bottle werkt daar misschien beter voor.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een plaatje erbij doen he
[ afbeelding ]
Geen tijd voor, 't is hier spits...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fles is gevonden ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit die hier ook dan???quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die plaatjes van KapiteinAnton altijd wel grappig
Ik kende die naam Kapitein Anton wel ergens van. Van Alfred natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit die hier ook dan???![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het Kapitein Ahab maar kon ff niets beters vinden en Anton uit Tirol was te voordehandliggendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik kende die naam Kapitein Anton wel ergens van. Van Alfred natuurlijk.
Ik had het eigenlijk over jouquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit die hier ook dan???![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over jou![]()
[ afbeelding ]
Mja, ik weet het. Sorry.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Anton uit Tirol was te voordehandliggend
Hehe. Maar die plaatjes van Alfred stuurt mij weer naar die mooie oude tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Kapitein Ahab maar kon ff niets beters vinden en Anton uit Tirol was te voordehandliggend
Daar heb ik geen toonbare platen vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wel een stoere foto van dat flesje op het strand!.
Haha, dat hoeft ook niet hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toonbare platen van
* Dr_Flash schuift aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:35 schreef Ladylike het volgende:
zo.. aardappelen staan op ..
Boerenkool
Lekker, als je hier in de buurt woonde, dan kwam ik zeker even mee-etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:35 schreef Ladylike het volgende:
zo.. aardappelen staan op ..
Boerenkool
nee sorrie, die waren ze vergetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash schuift aan![]()
Is er rookworst?
Rookworst mag nooit gemist worden bij Boerenkool.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash schuift aan![]()
Is er rookworst?
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lekker, als je hier in de buurt woonde, dan kwam ik zeker even mee-eten.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwam
Vergeten? Hoe kan jij nou zoiets lekkers vergeten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee sorrie, die waren ze vergeten
maar je mag aanschuiven hoor
Eten genoeg (6 koteletten voor 3,5 man)
Mijn vrouw woonde vrij dicht bij, maar 30 kmquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwam
* LL troost Acequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |