Zit die hier ook dan???quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die plaatjes van KapiteinAnton altijd wel grappig
Ik kende die naam Kapitein Anton wel ergens van. Van Alfred natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit die hier ook dan???![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het Kapitein Ahab maar kon ff niets beters vinden en Anton uit Tirol was te voordehandliggendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ik kende die naam Kapitein Anton wel ergens van. Van Alfred natuurlijk.
Ik had het eigenlijk over jouquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit die hier ook dan???![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over jou![]()
[ afbeelding ]
Mja, ik weet het. Sorry.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Anton uit Tirol was te voordehandliggend
Hehe. Maar die plaatjes van Alfred stuurt mij weer naar die mooie oude tijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Kapitein Ahab maar kon ff niets beters vinden en Anton uit Tirol was te voordehandliggend
Daar heb ik geen toonbare platen vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:23 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wel een stoere foto van dat flesje op het strand!.
Haha, dat hoeft ook niet hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toonbare platen van
* Dr_Flash schuift aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:35 schreef Ladylike het volgende:
zo.. aardappelen staan op ..
Boerenkool
Lekker, als je hier in de buurt woonde, dan kwam ik zeker even mee-etenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:35 schreef Ladylike het volgende:
zo.. aardappelen staan op ..
Boerenkool
nee sorrie, die waren ze vergetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash schuift aan![]()
Is er rookworst?
Rookworst mag nooit gemist worden bij Boerenkool.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash schuift aan![]()
Is er rookworst?
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:37 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lekker, als je hier in de buurt woonde, dan kwam ik zeker even mee-eten.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwam
Vergeten? Hoe kan jij nou zoiets lekkers vergeten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee sorrie, die waren ze vergeten
maar je mag aanschuiven hoor
Eten genoeg (6 koteletten voor 3,5 man)
Mijn vrouw woonde vrij dicht bij, maar 30 kmquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei toch dat al het lekkers van ver kwam
* LL troost Acequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |