Ik zat hier .. mn vent en zn ma deden de boodschapjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Vergeten? Hoe kan jij nou zoiets lekkers vergeten?
Nooit meer door anderen boodschappen laten doen he.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zat hier .. mn vent en zn ma deden de boodschapjes
Kotelettenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef Ladylike het volgende:
maar je mag aanschuiven hoor
Eten genoeg (6 koteletten voor 3,5 man)
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Rookworst mag nooit gemist worden bij Boerenkool.
kom dan langs, ik warm het wel voor je opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dankje wel, maar dan nog steeds heb ik geen boerenkool.
kom mn vent maar in elkaar slaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koteletten![]()
dat is met bot eraan
Voortsch:
[..]
Ah, gelukkig nog een echte boerenkool met worst liefhebber.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koteletten![]()
dat is met bot eraan
Voortsch:
[..]
Konbawa! (ik kan het niet laten)quote:
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?quote:
Ik ben ziek en mag echt de deur niet uitgaan. Kom je het anders even brengen, of stuur het voor me opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kom dan langs, ik warm het wel voor je op
whehehehehequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Konbawa! [sub](ik kan het niet laten)[/sub
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah, gelukkig nog een echte boerenkool met worst liefhebber.
boerenkoolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat levert me dat op dan? Behalve een wip met jou?
Inderdaad. Althans, sneeuw kan ook best wel leuk zijn hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]![]()
Daar zijn genoeg plaatjes voor.
Laten we met z'n allen die Festung Zillertal van KG gaan bestormenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Inderdaad. Althans, sneeuw kan ook best wel leuk zijn hoor.
quote:
Hoe bedoel je qua avondsnack? Patat-achtige dingen of chips en dat soort spul?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
Even naar de supermarkt voor de avondsnack. Ik weet alleen nog niet wat.
En stoofpeertjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een van de weinige lichtpuntjes van het winterseizoen. Naast chocolademelk met slagroom en rum amaretto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |