1,18 per liter is nog wel te dragenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef DaMart het volgende:
Wat is de benzineprijs gekelderd zeg.
7 cent goedkoper dan een week geleden.
Alleen precies als mijn tank nog vol zit.
1,45 hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1,18 per liter is nog wel te dragen![]()
dat dus, ding moet rijden en als je gaat nadenken wat dat kost is het niet leuk meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nooit naar brandstofprijs, gewoon voltanken
Het kost me ook niets, dat scheelt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dus, ding moet rijden en als je gaat nadenken wat dat kost is het niet leuk meer
Jij speelt vals!quote:
Das nog wel relaxt, laatste keer dat ik in NL was betaalde ik 1,62quote:
nee, ik betaal netjes met een pasjequote:
mij wel, ik ben er wel bewuster mee gaan rijden, maar om nou te zeggen dat ik me druk maak om de benzineprijs, neuh niet echtquote:
Toen ik in Februari in Oostenrijk was, was het inderdaad ook al zo'n 30 cent goedkoper dan hier. Kun je nagaan wat de Nederlandse staat eraan verdient.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das nog wel relaxt, laatste keer dat ik in NL was betaalde ik 1,62wist niet wat ik zag..
ohw oke.. bahquote:
Zeg dat tegen die ambtenaar dat het geopend heeft.quote:
Oh het is die Vlaardingerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die ambtenaar dat het geopend heeft.
Daarom gebruik ik een zeefje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:18 schreef es70 het volgende:Waarom heb ik altijd stukjes eierschaal in het bakje als ik een ei breek
.
Kan ik weer in die bak eiersnot roeren om ze eruit te vissen.
quote:
Denk heel goed na voor je er iets over zegtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmiddag, kom net terug van de dokter met heel slecht nieuws.
.
Dat is altijd kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmiddag, kom net terug van de dokter met heel slecht nieuws.
.
Ik ergerde me ook kapot aan die stukjes schaal, dus heb klein cheapo zeefje gekocht (theezeefje is al prima) en je hebt er geen last meer van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Briljant
. Proberen te onthouden voor de volgende keer dus
.
Was het maar kut, dan zou het nog lekker kunnen zijnquote:
"Kunnen" is wel een belangrijke toevoeging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan zou het nog lekker kunnen zijn.
Ik heb een theezeefjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ergerde me ook kapot aan die stukjes schaal, dus heb klein cheapo zeefje gekocht (theezeefje is al prima) en je hebt er geen last meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |