Ja!quote:
quote:
quote:
Nee. Ik heb niet veel haar en de ceilingcat zal me ook niet betrappenquote:
Ik doelde op Phenoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niet veel haar en de ceilingcat zal me ook niet betrappen.
quote:
quote:
Zorgen dat we niet de lapo hebben dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
ach wij snappen cijfers sowieso niet toch?
Mijn werk is als een terminale ziekte, je komt er nooit meer vanafquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef dndiek het volgende:
Of je gaat weer studeren of je zoekt een fatsoenlijke baan
Ik doe mn best altijd!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Zorgen dat we niet de lapo hebben dus.
Ik ook, maar gister niet hard genoegquote:
Nee dat was een beetje jammerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, maar gister niet hard genoeg.
dadelijk eerst ff lunch, dan huishoudelijke dingen, dan de brommer van mijn vriendin ophalen (die is vandaag bij de brommerreparatieboer) dan vriendin ophalen, koken, eten, afwassen en dan GTA4 (dan pas...)quote:
Mja dat zul je altijd zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef DaMart het volgende:
Wat is de benzineprijs gekelderd zeg.
7 cent goedkoper dan een week geleden.
Alleen precies als mijn tank nog vol zit.
1,18 per liter is nog wel te dragenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef DaMart het volgende:
Wat is de benzineprijs gekelderd zeg.
7 cent goedkoper dan een week geleden.
Alleen precies als mijn tank nog vol zit.
1,45 hier.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
1,18 per liter is nog wel te dragen![]()
dat dus, ding moet rijden en als je gaat nadenken wat dat kost is het niet leuk meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:59 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk nooit naar brandstofprijs, gewoon voltanken
Het kost me ook niets, dat scheelt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat dus, ding moet rijden en als je gaat nadenken wat dat kost is het niet leuk meer
Jij speelt vals!quote:
Das nog wel relaxt, laatste keer dat ik in NL was betaalde ik 1,62quote:
nee, ik betaal netjes met een pasjequote:
mij wel, ik ben er wel bewuster mee gaan rijden, maar om nou te zeggen dat ik me druk maak om de benzineprijs, neuh niet echtquote:
Toen ik in Februari in Oostenrijk was, was het inderdaad ook al zo'n 30 cent goedkoper dan hier. Kun je nagaan wat de Nederlandse staat eraan verdient.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das nog wel relaxt, laatste keer dat ik in NL was betaalde ik 1,62wist niet wat ik zag..
ohw oke.. bahquote:
Zeg dat tegen die ambtenaar dat het geopend heeft.quote:
Oh het is die Vlaardingerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die ambtenaar dat het geopend heeft.
Daarom gebruik ik een zeefje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:18 schreef es70 het volgende:Waarom heb ik altijd stukjes eierschaal in het bakje als ik een ei breek
.
Kan ik weer in die bak eiersnot roeren om ze eruit te vissen.
quote:
Denk heel goed na voor je er iets over zegtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Goedenmiddag, kom net terug van de dokter met heel slecht nieuws.
.
Dat is altijd kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
.
Ik ergerde me ook kapot aan die stukjes schaal, dus heb klein cheapo zeefje gekocht (theezeefje is al prima) en je hebt er geen last meer van.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Briljant
. Proberen te onthouden voor de volgende keer dus
.
Was het maar kut, dan zou het nog lekker kunnen zijnquote:
"Kunnen" is wel een belangrijke toevoeging.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan zou het nog lekker kunnen zijn.
Ik heb een theezeefjequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ergerde me ook kapot aan die stukjes schaal, dus heb klein cheapo zeefje gekocht (theezeefje is al prima) en je hebt er geen last meer van.
I know, maar het is echt waar. Het is nog niet helemaal zeker maar de dokter denkt dat ik de ziekte van pfeiffer hebt. Ik ben namelijk enorm moe zonder iets te hebben gedaan ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Denk heel goed na voor je er iets over zegt.
Altijd fijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
.
Nou ja, dat is eerder irritant, niet kut.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
I know, maar het is echt waar. Het is nog niet helemaal zeker maar de dokter denkt dat ik de ziekte van pfeiffer hebt. Ik ben namelijk enorm moe zonder iets te hebben gedaan ...
Binnen enkele dagen krijg ik een telefoontje of het echt zo is. Nu heb ik echt 10 uur achter geslapen en ik ben nog steeds moe.
En oja, zoals jullie misschien al weten heb ik me vandaag toch maar ziek gemeld. Met 40 graden koorts ga ik echt niet werken, helaas.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Kunnen" is wel een belangrijke toevoeging.
Nahjah pfeiffer is kut, maar dat gaat wel weer overquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
I know, maar het is echt waar. Het is nog niet helemaal zeker maar de dokter denkt dat ik de ziekte van pfeiffer hebt. Ik ben namelijk enorm moe zonder iets te hebben gedaan ...
Binnen enkele dagen krijg ik een telefoontje of het echt zo is. Nu heb ik echt 10 uur achter geslapen en ik ben nog steeds moe.
Nou, dan hoop ik dat je er niet zomaar tegenaan gelopen hebt, maar ook daadwerkelijk flink hebt gebekt, dan heet 't niet voor niks 'the kissing disease'quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:41 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel, maar je snapte mequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En Es, die tijd heb ik wel gehad. En daar wil ik eerlijk over zijn: Daar wil ik er niet meer over hebben if u know what i mean.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat je er niet zomaar tegenaan gelopen hebt, maar ook daadwerkelijk flink hebt gebekt, dan heet 't niet voor niks 'the kissing disease'.
Uiteraard. Ik wil daar niet meer eens over nadenken.... Mijn gedachtenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Je krijgt het voordeel van de twijfel, maar je snapte me.
Aan de andere kant kun je ook 3 maanden thuis zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..].
Maargoed, gelukkig heb ik net op het internet erover gelezen dat het niet een erge ziekte is en dat dit snel weer over kan gaan.
Klopt, ik wil weer zo snel mogelijk aan het werk. Thuis zitten is echt niet fijn als je ziek bent.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je ook 3 maanden thuis zittenmaar dat wil je natuurlijk niet weten
Ga je weg danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
Ik heb even genoeg ziekenhuizen gezien. EN mezelf
Ik kan me er iets bij voorstellen ja..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:50 schreef Pheno het volgende:
Ik heb even genoeg ziekenhuizen gezien. EN mezelf
Hey BXquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:03 schreef BrandX het volgende:
balen, AC4! Maar je instelling, dat je zsm weer aan de slag wil, zal zeker helpen om het genezingsproces te versnellen, mocht het pfeiffer zijn
quote:
Dat zekers!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hey BX.
Laten we eerst maar op de uitslag wachten. Dan pas kan ik misschien terugvechten.
Mijn Pfeiffer was niet veel bijzonders, maar heb er wel grof gebruik van gemaakt om zoveel mogelijk school te missenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hey BX.
Laten we eerst maar op de uitslag wachten. Dan pas kan ik misschien terugvechten.
Hapje eten, bieren en dan lekker naar bed... weinig op het lijstje nog voor vandaag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Wat doen jullie allemaal nog vandaag?
Huisarts zometeen en vanavond weer naar een vriend toe voor het weekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lamballen eten training geven zelf sporten bier drinkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik moet je minder zoenen danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mijn Pfeiffer was niet veel bijzonders, maar heb er wel grof gebruik van gemaakt om zoveel mogelijk school te missen
Wat zijn in hemelsnaam Lamballen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:18 schreef dndiek het volgende:
[..]
Lamballen eten training geven zelf sporten bier drinken
straks op de trein naar arnhem, vriend bezoeken, daar hapje eten, wat biertjes drinken enzquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:12 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Klinkt allemaal erg gezellig. Dit is mijn plan: bed, bed, bed, bedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
straks op de trein naar arnhem, vriend bezoeken, daar hapje eten, wat biertjes drinken enz
Ja pas maar op! voor je het weet gaan ze uit wraak de wasmand gebruiken als kattenbakquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb net de kattenbakken schoongemaakt, een van de lieverdjes zat de hele tijd naar me te blazen en grommen, mischien is er toch een schat verstopt en kwam ik nu te dichtbij ofzo
Zie het als een werkwoord..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat zijn in hemelsnaam Lamballen?
dan gaan ze gelijk mee in de wasmachinequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja pas maar op! voor je het weet gaan ze uit wraak de wasmand gebruiken als kattenbak
Mjah die gedachte is ook door mijn hoofd gegaan jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan gaan ze gelijk mee in de wasmachine
hier hebben we de wasmachine in de kelder staanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah die gedachte is ook door mijn hoofd gegaan jaMaar dan moet ik dat beest eerst een uur meeslepen in de trein, dus laat maar
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb net de kattenbakken schoongemaakt, een van de lieverdjes zat de hele tijd naar me te blazen en grommen, mischien is er toch een schat verstopt en kwam ik nu te dichtbij ofzo
Is Marco Borsato jouw vriend?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
straks op de trein naar arnhem, vriend bezoeken, daar hapje eten, wat biertjes drinken enz
Kan je het nog als een bank noemen? Of is als het stof al uitgekrabt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:31 schreef Fha het volgende:
Mijn kat heeft sinds de verhuizing echt maling aan "regels" plassen en poepen kan overal volgens haar. Krabpalen heeft ze nooit boeiend gevonden, er zijn immers twee banken!
nee dat doet ie niet, hij is een beetje vreemde, psychisch niet in orde zijnde kat, hij komt alleen bij ons als we in bed liggen of als een van ons beide op de WC zitquote:
Dat zal ik ook doen als ik hem wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee dat doet ie niet, hij is een beetje vreemde, psychisch niet in orde zijnde kat, hij komt alleen bij ons als we in bed liggen of als een van ons beide op de WC zit, verder vind ie ons doodeng en rent de hele tijd voor ons weg
Het kan nogquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:33 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kan je het nog als een bank noemen? Of is als het stof al uitgekrabt?.
Je zalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Klonk het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16527
zal ik, zal ik niet
niet nodig, ik ben net een goeie waakhond, ik blaf te veel maar bijt nooitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Dat zal ik ook doen als ik hem was. Ik ben ook bang van jou
.
.
Haha, misschien zit je wel op de krabpaalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Het kan nogmaar ik heb niet zulke hoge eisen dus misschien ligt het daar aan
Blaffende honden bijten niet zeggen ze inderdaad vaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet nodig, ik ben net een goeie waakhond, ik blaf te veel maar bijt nooit
we kopen onze bankstellen altijd bij de kringloopwinkel, het heeft nul zin om nieuwe banken te kopen als je katten hebtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Het kan nogmaar ik heb niet zulke hoge eisen dus misschien ligt het daar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |