Woah.. zo'n docent wil ik ook welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:28 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij hadden er een toffe docent voor. Die schreef wijdens de afsluitende toets langzaamaan de goede antwoorden op het bord, omdat hij geen tijd/zin had om alles na te kijken.
Helaas was voor het vak alleen een beoordeling "voldoende" of "onvoldoende" te behalen.
Mja dat herken ik wel jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
ik moet stiekem best wel lachen om al die mensen (en daar zitten ook goeie vrienden van me bij) die geld verliezen op de beurs, ik hoor ze nog roepen, kom op joh, koop dat huis nu maar kunnen jullie best betalen, en waarom hebben jullie geen aandelen, dik rendement, doen...
en wij zo, neuh, we zitten prima gehuurd, geld op een spaarrekening bij de rabobank, ik slaap prima en een paar vrienden van me denk ik een stuk minder (leedvermaak)
Hoi!quote:
Ik heb een huis, heb aandelen en slaap prima.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
ik moet stiekem best wel lachen om al die mensen (en daar zitten ook goeie vrienden van me bij) die geld verliezen op de beurs, ik hoor ze nog roepen, kom op joh, koop dat huis nu maar kunnen jullie best betalen, en waarom hebben jullie geen aandelen, dik rendement, doen...
en wij zo, neuh, we zitten prima gehuurd, geld op een spaarrekening bij de rabobank, ik slaap prima en een paar vrienden van me denk ik een stuk minder (leedvermaak)
mooiquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een huis, heb aandelen en slaap prima.
Ik laat het altijd overgaan omdat ik geen zin heb om een nieuw topic te openen. Gedoe met die OP heel de tijd....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Potjandriedubbeltjes.. had nog zo graag deze willen gebruikenword een tijdje oefenen voordat ik zo snel een topic kan openen / last post kan plaatsen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:39 schreef DaMart het volgende:
In jouw kopje gemiddeld een liter of vijf... en daar drink je er vier per uur van.
Het enige juiste antwoord.quote:
Ja, al moet je dat wel anders interpreteren dan een bedrijf dat failliet gaat. Als een land failliet gaat heeft de regering geen geld meer te besteden en kan ze ook geen lening meer krijgen. Gevolg -> geld bijdrukken -> torenhoge inflatie -> economie stort volledig in -> devaluatie van de munteenheid -> ???quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:44 schreef Klonk het volgende:
kan een land uberhaupt falliet gaan, zit nu te kijken naar RTLZ en IJsland lijkt geen geld meer te hebben ?
Ik probeer het ook te ontwijken inderdaad.. alleen lukt het soms nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat het altijd overgaan omdat ik geen zin heb om een nieuw topic te openen. Gedoe met die OP heel de tijd....
Je kan vast goedkope staatsobligaties kopenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:44 schreef Klonk het volgende:
kan een land uberhaupt falliet gaan, zit nu te kijken naar RTLZ en IJsland lijkt geen geld meer te hebben ?
terwijl ik het me afvroeg kreeg ik op tv het antwoord, iets met IMF enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Het enige juiste antwoord.![]()
[..]
Ja, al moet je dat wel anders interpreteren dan een bedrijf dat failliet gaat. Als een land failliet gaat heeft de regering geen geld meer te besteden en kan ze ook geen lening meer krijgen. Gevolg -> geld bijdrukken -> torenhoge inflatie -> economie stort volledig in -> devaluatie van de munteenheid -> ???
Deel het eens met ons danquote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
terwijl ik het me afvroeg kreeg ik op tv het antwoord, iets met IMF enzo
dat het IMF in kan grijpen, dat IJsland dan een groot deel van de financiele autonomie verliest, terwijl het IMF dan de boel runt.quote:
Inclusief deze?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef MPG het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 MPG - 119
2 OA - 118
3 eer-ik - 101
4 JortK - 78
5 DaMart - 68
6 Pheno - 64
7 vrolijke-frits - 63
8 Kuukske - 48
9 indahnesia.com - 43
10 juon_jacket1 - 41
Correct.quote:
quote:
Dus.quote:
Dat komt dus, omdat er gemiddeld te weinig inzitquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:28 schreef Klonk het volgende:
En met Elmo neukt
quote:
quote:
Voor mij ook thee graagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
4 uur! tijd voor koffie! Ik strakteer
[ afbeelding ]
Heb ook nog cup a soup voor de liefhebber, en voor Pheno een kopje echte thee natuurlijk!
[ afbeelding ]
Verse kruidenthee dan maar?quote:
Das de UI van die Kakhoofd ofzoietsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Elmo heeft wel betere smaak..
[ afbeelding ]
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Elmo heeft wel betere smaak..
[ afbeelding ]
Ik wil het NIET wetenquote:
Volgens mij hou ik er niet zo van.. maar het ziet er wel prachtig uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verse kruidenthee dan maar?
[ afbeelding ]
De thee lijkt me wel okay, maar ik vind het dan weer jammer dat de halve tuin in het kopje drijftquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij hou ik er niet zo van.. maar het ziet er wel prachtig uit
haha, ik heb een collega, het lijkt alsof hij een gram wiet in heet water gooid, verkruimeld en al.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
De thee lijkt me wel okay, maar ik vind het dan weer jammer dat de halve tuin in het kopje drijft.
Mja dat bedoel ik dus hahahaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
De thee lijkt me wel okay, maar ik vind het dan weer jammer dat de halve tuin in het kopje drijft.
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
haha, ik heb een collega, het lijkt alsof hij een gram wiet in heet water gooid, verkruimeld en al.
Dat is dus niet zo, schijnt een kruid te zijn. Maar zit dus los in dat water....
Gatverdamme, je drinkt je koffie toch ook niet met prut en alquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
haha, ik heb een collega, het lijkt alsof hij een gram wiet in heet water gooid, verkruimeld en al.
Dat is dus niet zo, schijnt een kruid te zijn. Maar zit dus los in dat water....
Just like thisquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hmm lay-out fuck up..hoe pas ik grootte aan met tags?
Thanks!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
Just like this
[img=lengte,breedte]
Ligt eraan wat de lengte is en wat de breedte van een plaatjequote:
Wat is/zijn dickiesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:28 schreef dndiek het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:27 schreef Fha het volgende:
De kerkklok is van slag deze week. Al om half slaat hij voor het hele uur
Dickies is een kledingmerkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is/zijn dickies.
Hier blowtjes... Achterlijk durrep.
Ahaquote:
Sucsex ehm, succesquote:
Succes!quote:
Xal voor je duimenquote:
De naam in jouw profiel is echt?quote:
quote:
Lekker geslapen? Voel je je al wat beter? Neem een kopje thee! Ga ff lekker zitten!quote:
Ik zit nu erg lekker ja, maar nog steeds enorme domper.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Voel je je al wat beter? Neem een kopje thee! Ga ff lekker zitten!
Ik lees even terug en zie dat je uit Arnhem komt... Vervelend voor je joh...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
is dat slecht???
![]()
het spijt me wat ik heb gedaan, ik was jong en naief enzo..
Of was dat een algemene vraag?
*in spanning op koffiemachine wacht*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:56 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Heb trouwens iets nieuws gekocht van Lego Technic
Pfoei, okquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lees even terug en zie dat je uit Arnhem komt... Vervelend voor je joh...![]()
Maar goed. Ik ken iemand van vroegah met dezelfde naam die uit Maassluis komt, geboren in hetzelfde jaar (denk ik)...
Karinthië zitten toch de meeste extreem rechtsen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Extreemrechts isoleert asielzoekers in Oostenrijk
We hebben het eerste kamp hier in gebruik![]()
Kan ik dit wel zeggen zonder dat godwin gedoe over me af te roepen? Laten we het maar voor kennisgeving aannemen ok? Geen discussie
Zie hier: http://www.legotechnicfans.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=7quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
*in spanning op koffiemachine wacht*
[..]
Pfoei, okVast een van de Pol in plaats van een van der Pol
![]()
Hoewel de kans groot is dat we dezelfde voorvader hebbenIemand interesse in de geschiedenis van de hoerenzonen/dochters?
Van der uiteraard.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
*in spanning op koffiemachine wacht*
[..]
Pfoei, okVast een van de Pol in plaats van een van der Pol
![]()
Hoewel de kans groot is dat we dezelfde voorvader hebbenIemand interesse in de geschiedenis van de hoerenzonen/dochters?
Vanavond maar even geen bierquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:55 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik zit nu erg lekker ja, maar nog steeds enorme domper.
Marcquote:
Lang geleden, in een land hier ver vandaan... Een X aantal jaar geleden in dit land, woonde er een landheer met een aanzienlijk landgoed. Dit was geen lieve man, want de pacht die hij vroeg van zijn pachters was erg hoog. Gelukkig konden de boeren dit ook in natura betalen als de oogst tegenviel..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Van der uiteraard.![]()
Weet jij wel wie je vader is dan?
Oooow die hadden we gister toch al gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:01 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Zie hier: http://www.legotechnicfans.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=7
Euhh.. waarom?quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc.
Meer van hetzelfde helaas. Volgende week donderdag naar de orthopeed, huisarts(en) wist het niet meer
. Ben inmiddels een wandelende pijnstiller zonder effect
.
Dank u welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oooow die hadden we gister toch al gezienmaar hij blijft vet hoor, gefeli met je aankoop
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Euhh.. waarom?
Mn hyve is iig niet bruin, en heb een foto op mn bureaubladachtergrond, en heb een blauwe auto
ik heb echte erwtensoep gekregen van een oud vrouwtje dat hier in de straat woont, speciaal voor mij gemaakt!![]()
Haha ja die is van mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Op wiens hyve zit ik dan te loeren
. Dit vind ik nl. behooooorlijk bruin
.
Ik hoop al bijna 5 weken dat het op gaat schieten (en vooral dat ik weer soepeltjes en zonder pijn kan lopen). Het is nu al zo erg dat ik wil dansen (puur omdat het niet kan, want ik dans eigenlijk nooitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]hoop voor je dat het gaat opschieten nu. En dat die orthopeed wat kan doen
Kan je alleen niet eens goede pijnstillers uitzoeken?
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hyves kom ik alleen als ik straalbezopen ben
Als je je blokken een stuk lichter maakt (creme ofzo, FCEDD7 bijv.) is het vast een stuk beter leesbaarquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Haha ja die is van mijmaar is dat bruin ja? Ik heb moeite met rood en blauw, maar bruin wist ik nog niet
Als je betere (leesbare) ideeen hebt sta ik ervoor open hoor
Zo loop ik ookquote:
Hyves is leukquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hyves
Naast MSN en Skype mijn lijntje naar NL
![]()
Heb het geprobeerd maar dan kan ik de letters die niet zwart zijn niet meer lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je je blokken een stuk lichter maakt (creme ofzo, FCEDD7 bijv.) is het vast een stuk beter leesbaar.
ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vraag me af , kan ik voor 5 euro beter een los internet kaartje kopen als ik m'n cpu kan opschroeven van 2,66 naar 3,2?
kreeg de hele tijd bios overclocking failed tot ik mn bios flashte naar de laatste versiequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar dan kan ik de letters die niet zwart zijn niet meer lezen
Nou ja een NICje kost geen drol meer tegenwoordig idd. Proberen kan allichtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
kapt m'n ethernet controller daardoor
helemaal gelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja een NICje kost geen drol meer tegenwoordig idd. Proberen kan allicht
wat is hetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb alleen nog maar het gemotoriseerde gedeelte af. Zie hier hoe die er nu uitziet.
[ afbeelding ]
Een motorized Bulldozer.quote:
eeuh watte?verbeter deze zinquote:Zoals jullie weten heb ik vandaag de Motorized Bulldozer zien.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Een motorized Bulldozer.
Check dit voor meer informatie.
http://www.legotechnicfans.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=8
Hmm dat kan ik niet vinden..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]Dat zijn dan de blauwe waarschijnlijk
. Ook een ander kleurtje voor nemen dan
. Was nl. stukken beter te lezen...
quote:
Als je het kleurtje van je header neemt, is het dan wel te lezen voor jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik niet vinden..Maar speciaal voor jou zal ik em ff zo laten staan
Eigenlijk vooral voor mensen met 489 vriendenquote:
quote:
Fuck, beetje ziek he.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuh watte?verbeter deze zin
Zo dus? http://maartenvdpol.hyves.nlquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je het kleurtje van je header neemt, is het dan wel te lezen voor je. Ga ff gluren bij je
.
Nee lieffie, dat was niet wat ik bedoelde eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo dus? http://maartenvdpol.hyves.nl
Erwtensoep Snert was echt te lekkerHalve liter op maar wil meer
http://www.newyorkpizza.nl/ maak het jezelf makkelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga vanavond maar magnetron voedsel eten. Een lasagne gaat er wel in denk ik.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.newyorkpizza.nl/ maak het jezelf makkelijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee lieffie, dat was niet wat ik bedoelde eigenlijk. Jij hebt echt moeite met kleurtjes he...
quote:
Dure pizza uit New Yorkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.newyorkpizza.nl/ maak het jezelf makkelijk
Ik ben gewoon een zeurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vond hem wel goed.. weet het meestal aardig te verstoppen dat ik niet goed ben met kleuren...
[ afbeelding ]
Het ziet er wel leuk uit nu maar ik kan het nog steeds niet lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeur. Er zijn teveel hyves die bijna niet te lezen zijn...
Dat zou me nooit lukken. Er zijn al weinig fokkers die mij kennen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral voor mensen met 489 vrienden![]()
Maar het is wel leuk![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral voor mensen met 489 vrienden![]()
Maar het is wel leuk![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Note to Self: Duie smakeloze gehaktschnitzels laten liggen. Ook als ze afgeprijsd zijn.
wehehehehhhehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Note to Self: Duie smakeloze gehaktschnitzels laten liggen. Ook als ze afgeprijsd zijn.
Eens.quote:
Gegeten, vaatwasser gevuld geen tijd om lui te flikkerenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:36 schreef Klonk het volgende:
tevens hoi
gegeten, afwas gedaan, tijd om te luie flikkeren
feliquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Fha het volgende:
MIJN BESTE VRIENDIN IS NET BEVALLEN VAN EEN GEZOND MANNETJE VAN 5,5 POND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Befeliciteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dankquote:
Feliquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Gegeten, vaatwasser gevuld geen tijd om lui te flikkeren.
Straks weer weg. Vreselijk geen zin
. Mijn niet Roomse/gelovige wederhelft heeft ervoor gezorgd dat we vormsel-ouders zijn
.
Note to self: geen enkel briefje van school ongezien door mij het huis laten verlaten.
nouw.. wehehequote:
Het vormsel is een van de zeven sacramentenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vormsel ouders?wat is dat?
een ziekte? leg uit
Het is maar net wat je normaal vindt. Ik vind dat mijn kinderen normale namen hebben, maar daar zal niet iedereen zo over denkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
krijgen kinderen nog normale namen tegenwoordig
Doping mag ook niet he, dan word je zo uit de tour of van de OS geknikkerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef dndiek het volgende:
Die onzin heb ik allemaal niet gedaan
(doping, communie en vormsel)
Dopingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef dndiek het volgende:
Die onzin heb ik allemaal niet gedaan
(doping, communie en vormsel)
Daar doe ik ook niet aan meequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Doping mag ook niet he, dan word je zo uit de tour of van de OS geknikkerd.
Nee, het liefst nog met spelfouten beautifull whatever van die Idols winnares bvquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
krijgen kinderen nog normale namen tegenwoordig
Beautifull Neightmarequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het liefst nog met spelfouten beautifull whatever van die Idols winnares bv
Ik vind het zielig voor het kind. Engelse lerares zal ze niet moeten worden, dan wordt ze tot het eind der tijden gepestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Beautifull Neightmare. Of naar een schimmeltje, Candida is echt een fijne naam
.
Ah. je hebt gekocht?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een huis kopen. Het moet alleen nog gebouwd worden
Ik kan er niets over zeggen. Zou mijn kind nooit Candida noemen, maar er zijn vast ook mensen die dat denken over de namen die wij gekozen hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor het kind. Engelse lerares zal ze niet moeten worden, dan wordt ze tot het eind der tijden gepest
Welnee, nog lang nietquote:
Mja, wat mensen hun eigen kinderen soms aandoen omdat ze denken dat het "cool" is...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef es70 het volgende:
Ik kan er niets over zeggen. Zou mijn kind nooit Candida noemen, maar er zijn vast ook mensen die dat denken over de namen die wij gekozen hebben.
Aan vrijwel elke naam kleeft wel 'iets'. Wij hadden Thirza op het lijstje staan, schoonzus riep dat dat een heksennaam is. Ik vind Rafael mooi, Pat denkt bij die naam aan een Rafael die bij 'm op school zat en niet leuk was...
you want a super mindy suite? of great mindy pak ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat mensen hun eigen kinderen soms aandoen omdat ze denken dat het "cool" is...
Cool is nooit een overweging geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat mensen hun eigen kinderen soms aandoen omdat ze denken dat het "cool" is...
Nee bij jou nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef es70 het volgende:
Cool is nooit een overweging geweest. Maar wat een ander ervan zou kunnen denken heeft nog nooit echt zwaar gewogen...
Beautifull Hope vind ik niet normaal. Op geen enkele wijze.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
Hangt van je definitie van normaal af denk ik zo.
quote:"In het interview laat de zangeres weten dat zij en haar vriend Paul de naam van hun kind uit de filmkomedie 'You got served' uit 2004 hebben gehaald. Daarin zegt een personage: 'My name is Beautifull, with double L'. Beiden vonden de film hilarisch."
De film kreeg van de ruim 9.800 stemmers op de gezaghebbende IMDB gemiddeld een 2,2 en eindigt daarmee in de top 25 van slechtste films aller tijden. Hilarisch.
Nee dat vind ik ook niet normaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beautifull Hope vind ik niet normaal. Op geen enkele wijze.
Als je je kind zo noemt moet je onder dwang gesteriliseerd worden. Dat is DEBIEL namelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beautifull Hope vind ik niet normaal. Op geen enkele wijze.
Ik ook niet.quote:
feliquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een huis kopen. Het moet alleen nog gebouwd worden
Echt slim kwam ze ook niet over. Meedoen met een talentenshow, winnen en dan er niets mee doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je je kind zo noemt moet je onder dwang gesteriliseerd worden. Dat is DEBIEL namelijk.
niet dat je gaat verhuizen, wel dat je een huis hebt gekochtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, zo ver is het nog lang niet hoor
Ermm ook nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet dat je gaat verhuizen, wel dat je een huis hebt gekocht
Gefeliciteerd met de genomen optie op een huisquote:
Ehmmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de genomen optie op een huis
Dank je wel Klonkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
nou, gefelicteerd dan met het eerste op een lijst staan voor een unit in een appartementen complex wat rond kerst 2009 opgeleverd zou moeten worden...
Dat dus !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
nou, gefelicteerd dan met het eerste op een lijst staan voor een unit in een appartementen complex wat rond kerst 2009 opgeleverd zou moeten worden...
Confronterend he, als het zo geformuleerd staat.quote:
Tuurlijk wel, bank failliet -> niets terug betalenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
maar je hebt je toch geen hypotheekje in laten we zeggen IJsland afgesloten toch ?
Ik heb nog helemaal geen hypotheekje afgesloten. Het is dan ook maar helemaal de vraag of het allemaal gaat lukkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
maar je hebt je toch geen hypotheekje in laten we zeggen IJsland afgesloten toch ?
[matige grap] zolang je maar niet op de fles gaat [/matige grap]quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen hypotheekje afgesloten. Het is dan ook maar helemaal de vraag of het allemaal gaat lukken
ZO gauw een bank gaat stunten met rente dan weet je dat ze liquiditeitsproblemen hebben. Ze krijgen niets meer van de banken, dus gaan ze spaarders lokken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Married with children, de enige leuke comedy uit Amerika
A-team niet meegerekend.
amenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Married with children, de enige leuke comedy uit Amerika
A-team niet meegerekend.
Dan smijt je die mod op de grond: *KLONK* en begin je er keihard op te stapen!!!! whehehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
[matige grap] zolang je maar niet op de fles gaat [/matige grap]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan smijt je die mod op de grond: *KLONK* en begin je er keihard op te stapen!!!! whehehehe
[etc]
*proestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan smijt je die mod op de grond: *KLONK* en begin je er keihard op te stapen!!!! whehehehe
[etc]
Whehe... mooie variantquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[etc]
Oude lul.quote:
Oh lekkerquote:
Oude man!quote:
tis een bulldozerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
wauw ik zie daar dus echt helemaal niks in heh
Mja dat had ik eerder al gelezen inderdaad maar ik zie het gewoon echt nietquote:
Komt nog welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat had ik eerder al gelezen inderdaad maar ik zie het gewoon echt niet
Trustequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
wauw ik zie daar dus echt helemaal niks in heh
quote:
Legoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En we zijn weer een paar uur verder en ik heb weer een mooie update voor jullie. Alle draaiende motoren voor de rubsbanden zijn aangesloten op de motor die het aandrijft. Hieronder twee foto's hoe het er nu uitziet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ik zie sowieso weinig in dat soort dingen altijd, dus dat ligt gewoon aan mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Komt nog welDie rupsbanden komen straks eronder.
Dankjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach ik zie sowieso weinig in dat soort dingen altijd, dus dat ligt gewoon aan mij![]()
Maar knap vind ik het wel
Fan zekerquote:
Mag ik er mijn kids 5 minuten mee laten spelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:13 schreef MPG het volgende:
Zo een staat nog altijd bij mij op de kast te pronken:
[ afbeelding ]
Ik zie er iets in ik zie er iets inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:13 schreef MPG het volgende:
Zo een staat nog altijd bij mij op de kast te pronken:
[ afbeelding ]
Hup, registreer dan op mijn lego sitequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fan zeker
Vroegah speelde ik er veel mee. Bij mijn ouders hebben we nog een grote curverbox vol met lego
.
Maar blijf het gaaf speelgoed vinden..
Blijkbaar welquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
@ Fha: Zie je het nu wel?.
[ afbeelding ]
Ze achtervolgt jequote:
Een stuk meer in ieder gevalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
@ Fha: Zie je het nu wel?.
[ afbeelding ]
Dan zit je in de KSC goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik stalk je.
* Leanne is eigenlijk op zoek naar een nieuw ouwehoer topicmet leuke mannen erin
![]()
Dan ben je op het juiste adresquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik stalk je.
* Leanne is eigenlijk op zoek naar een nieuw ouwehoer topicmet leuke mannen erin
![]()
Dan ben je hier op de goeie plek. Mart komt hier regelmatig thee drinkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik stalk je.
![]()
oh en wie ben jij dan MPG? Ben jij un beetje gezellig?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de goeie plek. Mart komt hier regelmatig thee drinken.
Verder hebben we ook genoeg andere kerels hier: OA, AC4Wheels, Pheno, JortK, Sjowhan, etc.
MPG is een coole gast hoor. Nooit te klagen, denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
oh en wie ben jij dan MPG? Ben jij un beetje gezellig?![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hey ik ga ook slapen
Redacted
Hey Leannequote:
Ja dat dan weer welquote:
Volgende week om deze tijd zitten we te lezenquote:
Nee man ik heb heul geen geldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende week om deze tijd zitten we te lezen
Ik ben MPG en ik post al mee in KSC sinds het 3e topic. Ik denk dat ik dus wel gezellig ben jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ben jij al zooooooooooooooooo oudquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben MPG en ik post al mee in KSC sinds het 3e topic. Ik denk dat ik dus wel gezellig ben ja, maarja, ik ben dan ook weer zo bescheiden om dat niet over mezelf te zeggen
.
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij al zooooooooooooooooo oud
Muckiequote:
dan zeg ik het:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben MPG en ik post al mee in KSC sinds het 3e topic. Ik denk dat ik dus wel gezellig ben ja, maarja, ik ben dan ook weer zo bescheiden om dat niet over mezelf te zeggen
.
Haggggstikke?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zeg ik het:
MPG is hartstikke gezellig
al zou ie zelf haggggstikke zeggen
Valt even niet te sparen dus ik hoop op de sint en anders mn verjaardagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
sparen dan? Of hoop je op de sint?
naamgenoot van mijn vriendquote:
MPGquote:
wil je met me daten MPG?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Mag niet van Muckquote:
Poten af van MPG /madquote:
Martquote:
juistquote:
Nee, gewoon zijn vriendinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Muck, ben jij het vriendinnetje van MPG dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |