dat het IMF in kan grijpen, dat IJsland dan een groot deel van de financiele autonomie verliest, terwijl het IMF dan de boel runt.quote:
Inclusief deze?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:32 schreef MPG het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 MPG - 119
2 OA - 118
3 eer-ik - 101
4 JortK - 78
5 DaMart - 68
6 Pheno - 64
7 vrolijke-frits - 63
8 Kuukske - 48
9 indahnesia.com - 43
10 juon_jacket1 - 41
Correct.quote:
quote:
Dus.quote:
Dat komt dus, omdat er gemiddeld te weinig inzitquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:28 schreef Klonk het volgende:
En met Elmo neukt
quote:
quote:
Voor mij ook thee graagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
4 uur! tijd voor koffie! Ik strakteer
[ afbeelding ]
Heb ook nog cup a soup voor de liefhebber, en voor Pheno een kopje echte thee natuurlijk!
[ afbeelding ]
Verse kruidenthee dan maar?quote:
Das de UI van die Kakhoofd ofzoietsquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Elmo heeft wel betere smaak..
[ afbeelding ]
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Elmo heeft wel betere smaak..
[ afbeelding ]
Ik wil het NIET wetenquote:
Volgens mij hou ik er niet zo van.. maar het ziet er wel prachtig uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verse kruidenthee dan maar?
[ afbeelding ]
De thee lijkt me wel okay, maar ik vind het dan weer jammer dat de halve tuin in het kopje drijftquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij hou ik er niet zo van.. maar het ziet er wel prachtig uit
haha, ik heb een collega, het lijkt alsof hij een gram wiet in heet water gooid, verkruimeld en al.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
De thee lijkt me wel okay, maar ik vind het dan weer jammer dat de halve tuin in het kopje drijft.
Mja dat bedoel ik dus hahahaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
De thee lijkt me wel okay, maar ik vind het dan weer jammer dat de halve tuin in het kopje drijft.
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
haha, ik heb een collega, het lijkt alsof hij een gram wiet in heet water gooid, verkruimeld en al.
Dat is dus niet zo, schijnt een kruid te zijn. Maar zit dus los in dat water....
Gatverdamme, je drinkt je koffie toch ook niet met prut en alquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
haha, ik heb een collega, het lijkt alsof hij een gram wiet in heet water gooid, verkruimeld en al.
Dat is dus niet zo, schijnt een kruid te zijn. Maar zit dus los in dat water....
Just like thisquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hmm lay-out fuck up..hoe pas ik grootte aan met tags?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |