quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
@ Fha: Zie je het nu wel?.
[ afbeelding ]
Ze achtervolgt jequote:
Een stuk meer in ieder gevalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:24 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
@ Fha: Zie je het nu wel?.
[ afbeelding ]
Dan zit je in de KSC goedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik stalk je.
* Leanne is eigenlijk op zoek naar een nieuw ouwehoer topicmet leuke mannen erin
![]()
Dan ben je op het juiste adresquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik stalk je.
* Leanne is eigenlijk op zoek naar een nieuw ouwehoer topicmet leuke mannen erin
![]()
Dan ben je hier op de goeie plek. Mart komt hier regelmatig thee drinkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik stalk je.
![]()
oh en wie ben jij dan MPG? Ben jij un beetje gezellig?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben je hier op de goeie plek. Mart komt hier regelmatig thee drinken.
Verder hebben we ook genoeg andere kerels hier: OA, AC4Wheels, Pheno, JortK, Sjowhan, etc.
MPG is een coole gast hoor. Nooit te klagen, denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
oh en wie ben jij dan MPG? Ben jij un beetje gezellig?![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hey ik ga ook slapen
Redacted
Hey Leannequote:
Ja dat dan weer welquote:
Volgende week om deze tijd zitten we te lezenquote:
Nee man ik heb heul geen geldquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende week om deze tijd zitten we te lezen
Ik ben MPG en ik post al mee in KSC sinds het 3e topic. Ik denk dat ik dus wel gezellig ben jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ben jij al zooooooooooooooooo oudquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben MPG en ik post al mee in KSC sinds het 3e topic. Ik denk dat ik dus wel gezellig ben ja, maarja, ik ben dan ook weer zo bescheiden om dat niet over mezelf te zeggen
.
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij al zooooooooooooooooo oud
Muckiequote:
dan zeg ik het:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben MPG en ik post al mee in KSC sinds het 3e topic. Ik denk dat ik dus wel gezellig ben ja, maarja, ik ben dan ook weer zo bescheiden om dat niet over mezelf te zeggen
.
Haggggstikke?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zeg ik het:
MPG is hartstikke gezellig
al zou ie zelf haggggstikke zeggen
Valt even niet te sparen dus ik hoop op de sint en anders mn verjaardagquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
sparen dan? Of hoop je op de sint?
naamgenoot van mijn vriendquote:
MPGquote:
wil je met me daten MPG?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:10 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Mag niet van Muckquote:
Poten af van MPG /madquote:
Martquote:
juistquote:
Nee, gewoon zijn vriendinquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:28 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hoi Muck, ben jij het vriendinnetje van MPG dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |