quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Married with children, de enige leuke comedy uit Amerika
A-team niet meegerekend.
amenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Married with children, de enige leuke comedy uit Amerika
A-team niet meegerekend.
Dan smijt je die mod op de grond: *KLONK* en begin je er keihard op te stapen!!!! whehehehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
[matige grap] zolang je maar niet op de fles gaat [/matige grap]
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan smijt je die mod op de grond: *KLONK* en begin je er keihard op te stapen!!!! whehehehe
[etc]
*proestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan smijt je die mod op de grond: *KLONK* en begin je er keihard op te stapen!!!! whehehehe
[etc]
Whehe... mooie variantquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[etc]
Oude lul.quote:
Oh lekkerquote:
Oude man!quote:
tis een bulldozerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
wauw ik zie daar dus echt helemaal niks in heh
Mja dat had ik eerder al gelezen inderdaad maar ik zie het gewoon echt nietquote:
Komt nog welquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat had ik eerder al gelezen inderdaad maar ik zie het gewoon echt niet
Trustequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:49 schreef Fha het volgende:
wauw ik zie daar dus echt helemaal niks in heh
quote:
Legoquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:45 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En we zijn weer een paar uur verder en ik heb weer een mooie update voor jullie. Alle draaiende motoren voor de rubsbanden zijn aangesloten op de motor die het aandrijft. Hieronder twee foto's hoe het er nu uitziet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ik zie sowieso weinig in dat soort dingen altijd, dus dat ligt gewoon aan mijquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:52 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Komt nog welDie rupsbanden komen straks eronder.
Dankjequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach ik zie sowieso weinig in dat soort dingen altijd, dus dat ligt gewoon aan mij![]()
Maar knap vind ik het wel
Fan zekerquote:
Mag ik er mijn kids 5 minuten mee laten spelen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:13 schreef MPG het volgende:
Zo een staat nog altijd bij mij op de kast te pronken:
[ afbeelding ]
Ik zie er iets in ik zie er iets inquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:13 schreef MPG het volgende:
Zo een staat nog altijd bij mij op de kast te pronken:
[ afbeelding ]
Hup, registreer dan op mijn lego sitequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fan zeker
Vroegah speelde ik er veel mee. Bij mijn ouders hebben we nog een grote curverbox vol met lego
.
Maar blijf het gaaf speelgoed vinden..
Blijkbaar welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |