Heb het geprobeerd maar dan kan ik de letters die niet zwart zijn niet meer lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je je blokken een stuk lichter maakt (creme ofzo, FCEDD7 bijv.) is het vast een stuk beter leesbaar.
ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vraag me af , kan ik voor 5 euro beter een los internet kaartje kopen als ik m'n cpu kan opschroeven van 2,66 naar 3,2?
kreeg de hele tijd bios overclocking failed tot ik mn bios flashte naar de laatste versiequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar dan kan ik de letters die niet zwart zijn niet meer lezen
Nou ja een NICje kost geen drol meer tegenwoordig idd. Proberen kan allichtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
kapt m'n ethernet controller daardoor
helemaal gelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja een NICje kost geen drol meer tegenwoordig idd. Proberen kan allicht
wat is hetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb alleen nog maar het gemotoriseerde gedeelte af. Zie hier hoe die er nu uitziet.
[ afbeelding ]
Een motorized Bulldozer.quote:
eeuh watte?verbeter deze zinquote:Zoals jullie weten heb ik vandaag de Motorized Bulldozer zien.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Een motorized Bulldozer.
Check dit voor meer informatie.
http://www.legotechnicfans.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=8
Hmm dat kan ik niet vinden..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]Dat zijn dan de blauwe waarschijnlijk
. Ook een ander kleurtje voor nemen dan
. Was nl. stukken beter te lezen...
quote:
Als je het kleurtje van je header neemt, is het dan wel te lezen voor jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik niet vinden..Maar speciaal voor jou zal ik em ff zo laten staan
Eigenlijk vooral voor mensen met 489 vriendenquote:
quote:
Fuck, beetje ziek he.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuh watte?verbeter deze zin
Zo dus? http://maartenvdpol.hyves.nlquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je het kleurtje van je header neemt, is het dan wel te lezen voor je. Ga ff gluren bij je
.
Nee lieffie, dat was niet wat ik bedoelde eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo dus? http://maartenvdpol.hyves.nl
Erwtensoep Snert was echt te lekkerHalve liter op maar wil meer
http://www.newyorkpizza.nl/ maak het jezelf makkelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik ga vanavond maar magnetron voedsel eten. Een lasagne gaat er wel in denk ik.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.newyorkpizza.nl/ maak het jezelf makkelijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee lieffie, dat was niet wat ik bedoelde eigenlijk. Jij hebt echt moeite met kleurtjes he...
quote:
Dure pizza uit New Yorkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
http://www.newyorkpizza.nl/ maak het jezelf makkelijk
Ik ben gewoon een zeurquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vond hem wel goed.. weet het meestal aardig te verstoppen dat ik niet goed ben met kleuren...
[ afbeelding ]
Het ziet er wel leuk uit nu maar ik kan het nog steeds niet lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een zeur. Er zijn teveel hyves die bijna niet te lezen zijn...
Dat zou me nooit lukken. Er zijn al weinig fokkers die mij kennen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral voor mensen met 489 vrienden![]()
Maar het is wel leuk![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral voor mensen met 489 vrienden![]()
Maar het is wel leuk![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Note to Self: Duie smakeloze gehaktschnitzels laten liggen. Ook als ze afgeprijsd zijn.
wehehehehhhehequote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Note to Self: Duie smakeloze gehaktschnitzels laten liggen. Ook als ze afgeprijsd zijn.
Eens.quote:
Gegeten, vaatwasser gevuld geen tijd om lui te flikkerenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:36 schreef Klonk het volgende:
tevens hoi
gegeten, afwas gedaan, tijd om te luie flikkeren
feliquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Fha het volgende:
MIJN BESTE VRIENDIN IS NET BEVALLEN VAN EEN GEZOND MANNETJE VAN 5,5 POND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Befeliciteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dankquote:
Feliquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:40 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Gegeten, vaatwasser gevuld geen tijd om lui te flikkeren.
Straks weer weg. Vreselijk geen zin
. Mijn niet Roomse/gelovige wederhelft heeft ervoor gezorgd dat we vormsel-ouders zijn
.
Note to self: geen enkel briefje van school ongezien door mij het huis laten verlaten.
nouw.. wehehequote:
Het vormsel is een van de zeven sacramentenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vormsel ouders?wat is dat?
een ziekte? leg uit
Het is maar net wat je normaal vindt. Ik vind dat mijn kinderen normale namen hebben, maar daar zal niet iedereen zo over denkenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
krijgen kinderen nog normale namen tegenwoordig
Doping mag ook niet he, dan word je zo uit de tour of van de OS geknikkerdquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef dndiek het volgende:
Die onzin heb ik allemaal niet gedaan
(doping, communie en vormsel)
Dopingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:09 schreef dndiek het volgende:
Die onzin heb ik allemaal niet gedaan
(doping, communie en vormsel)
Daar doe ik ook niet aan meequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Doping mag ook niet he, dan word je zo uit de tour of van de OS geknikkerd.
Nee, het liefst nog met spelfouten beautifull whatever van die Idols winnares bvquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
krijgen kinderen nog normale namen tegenwoordig
Beautifull Neightmarequote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het liefst nog met spelfouten beautifull whatever van die Idols winnares bv
Ik vind het zielig voor het kind. Engelse lerares zal ze niet moeten worden, dan wordt ze tot het eind der tijden gepestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Beautifull Neightmare. Of naar een schimmeltje, Candida is echt een fijne naam
.
Ah. je hebt gekocht?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een huis kopen. Het moet alleen nog gebouwd worden
Ik kan er niets over zeggen. Zou mijn kind nooit Candida noemen, maar er zijn vast ook mensen die dat denken over de namen die wij gekozen hebbenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor het kind. Engelse lerares zal ze niet moeten worden, dan wordt ze tot het eind der tijden gepest
Welnee, nog lang nietquote:
Mja, wat mensen hun eigen kinderen soms aandoen omdat ze denken dat het "cool" is...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:19 schreef es70 het volgende:
Ik kan er niets over zeggen. Zou mijn kind nooit Candida noemen, maar er zijn vast ook mensen die dat denken over de namen die wij gekozen hebben.
Aan vrijwel elke naam kleeft wel 'iets'. Wij hadden Thirza op het lijstje staan, schoonzus riep dat dat een heksennaam is. Ik vind Rafael mooi, Pat denkt bij die naam aan een Rafael die bij 'm op school zat en niet leuk was...
you want a super mindy suite? of great mindy pak ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat mensen hun eigen kinderen soms aandoen omdat ze denken dat het "cool" is...
Cool is nooit een overweging geweestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat mensen hun eigen kinderen soms aandoen omdat ze denken dat het "cool" is...
Nee bij jou nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:24 schreef es70 het volgende:
Cool is nooit een overweging geweest. Maar wat een ander ervan zou kunnen denken heeft nog nooit echt zwaar gewogen...
Beautifull Hope vind ik niet normaal. Op geen enkele wijze.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
Hangt van je definitie van normaal af denk ik zo.
quote:"In het interview laat de zangeres weten dat zij en haar vriend Paul de naam van hun kind uit de filmkomedie 'You got served' uit 2004 hebben gehaald. Daarin zegt een personage: 'My name is Beautifull, with double L'. Beiden vonden de film hilarisch."
De film kreeg van de ruim 9.800 stemmers op de gezaghebbende IMDB gemiddeld een 2,2 en eindigt daarmee in de top 25 van slechtste films aller tijden. Hilarisch.
Nee dat vind ik ook niet normaalquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beautifull Hope vind ik niet normaal. Op geen enkele wijze.
Als je je kind zo noemt moet je onder dwang gesteriliseerd worden. Dat is DEBIEL namelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beautifull Hope vind ik niet normaal. Op geen enkele wijze.
Ik ook niet.quote:
feliquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een huis kopen. Het moet alleen nog gebouwd worden
Echt slim kwam ze ook niet over. Meedoen met een talentenshow, winnen en dan er niets mee doenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je je kind zo noemt moet je onder dwang gesteriliseerd worden. Dat is DEBIEL namelijk.
niet dat je gaat verhuizen, wel dat je een huis hebt gekochtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, zo ver is het nog lang niet hoor
Ermm ook nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet dat je gaat verhuizen, wel dat je een huis hebt gekocht
Gefeliciteerd met de genomen optie op een huisquote:
Ehmmquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de genomen optie op een huis
Dank je wel Klonkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
nou, gefelicteerd dan met het eerste op een lijst staan voor een unit in een appartementen complex wat rond kerst 2009 opgeleverd zou moeten worden...
Dat dus !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef Klonk het volgende:
nou, gefelicteerd dan met het eerste op een lijst staan voor een unit in een appartementen complex wat rond kerst 2009 opgeleverd zou moeten worden...
Confronterend he, als het zo geformuleerd staat.quote:
Tuurlijk wel, bank failliet -> niets terug betalenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:08 schreef Klonk het volgende:
maar je hebt je toch geen hypotheekje in laten we zeggen IJsland afgesloten toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |