Heb het geprobeerd maar dan kan ik de letters die niet zwart zijn niet meer lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je je blokken een stuk lichter maakt (creme ofzo, FCEDD7 bijv.) is het vast een stuk beter leesbaar.
ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:29 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vraag me af , kan ik voor 5 euro beter een los internet kaartje kopen als ik m'n cpu kan opschroeven van 2,66 naar 3,2?
kreeg de hele tijd bios overclocking failed tot ik mn bios flashte naar de laatste versiequote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar dan kan ik de letters die niet zwart zijn niet meer lezen
Nou ja een NICje kost geen drol meer tegenwoordig idd. Proberen kan allichtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:32 schreef cablegunmaster het volgende:
kapt m'n ethernet controller daardoor
helemaal gelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja een NICje kost geen drol meer tegenwoordig idd. Proberen kan allicht
wat is hetquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik heb alleen nog maar het gemotoriseerde gedeelte af. Zie hier hoe die er nu uitziet.
[ afbeelding ]
Een motorized Bulldozer.quote:
eeuh watte?verbeter deze zinquote:Zoals jullie weten heb ik vandaag de Motorized Bulldozer zien.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:44 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Een motorized Bulldozer.
Check dit voor meer informatie.
http://www.legotechnicfans.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=8
Hmm dat kan ik niet vinden..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]Dat zijn dan de blauwe waarschijnlijk
. Ook een ander kleurtje voor nemen dan
. Was nl. stukken beter te lezen...
quote:
Als je het kleurtje van je header neemt, is het dan wel te lezen voor jequote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm dat kan ik niet vinden..Maar speciaal voor jou zal ik em ff zo laten staan
Eigenlijk vooral voor mensen met 489 vriendenquote:
quote:
Fuck, beetje ziek he.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuh watte?verbeter deze zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |