quote:Afgelopen keer naar een nieuwe club geweest in Meatpacking district, Tanjune. Erg goed bevallen, supersfeer en dat mis ik toch vaak in deze 'High-profile' clubs. Verder:
- Cain (Chelsea): Ook een hele ontspannen sfeer, maar zeker de moeite waard. Eigenlijk voornamelijk tafels, maar dat doet de sfeer hier juist goed (mijn favoriet) - Bungalow 8: Enige die ik echt nog moet zien, standaard hang-out voor wat bekende mensen en aapjes kijken is altijd leuk. Waarschijnlijk moeilijkste deur van het lijstje, zie het als een uitdaging - Marquee (Chelsea): Glitter & Glamour, zit vlakbij Cain en Pink Elephant - Pink Elephant (Chelsea): Goeie club, onmogelijk deurbeleid, de reden waarom ik na 1 keer niet meer terug ben geweest - Tanjune (Meatpacking): Nieuwe tent, trekt direct een hoop mensen! Is me erg goed bevallen, mijn nummer 2 na Cain door de relaxte sfeer, maar wel een tough door - Milk & Honey: Goeie cocktails, enorm aparte ervaring (google maar even). Ik heb het nummer ergens nog liggen, zonder nummer geen entree - Crobar: Grote tent, mooie aankleding, maar mij iets te massaal - PM (Meatpacking): Iets makkelijker binnen komen, leuk publiek, minder flashy (meatpacking) - 230 Fifth: Grootste rooftop van NY, prachtig uitzicht, helaas slechte cocktails, leuk voor een vroege borrel met mooi weer - Gansevoort Hotel Rooftop (Meatpacking): Wederom rooftop, midden in meatpacking dus goed om door te gaan naar Tanjune/PM
Nou ja, dit zijn wel aardig de 'hotspots' van NY op het moment, hoewel ik er ongetwijfeld nog genoeg mis. Bij alle clubs eigenlijk lastig binnenkomen, dus zorgen dat je op de lijst staat (een telefoontje van tevoren is voldoende). Als je alleen met je vriendinnetje bent, komt het vervolgens wel goed. Anders zorgen voor even aantal mannen en vrouwen, tenzij je je credit card wilt trekken en een tafel met een hoop flessen drank betaalt, dan kom je ook wel makkelijk binnen. Dat laatste klinkt heel erg duur, maar valt vaak nog wel mee. Als je alleen met kerels gaat drinken, kom je bij Marquees weg voor 120 dollar de neus, zit je met een beetje mazzel wel naast een celebrity, heb je een relaxte tafel met bediening en genoeg drank om je te misdragen (maar let wel, bouncers zijn niet lief in NY).
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:36 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik heb me t-shirt in de kast gevonden.
From JFK to (anywhere in Manhatten) met de NYC Taxi: 45 dollar.
Staat ook op de gele taxi's aangegeven. Neem ook alleen die. Niet de zwarte met zo'n geel lampje.
Ik kijk nu trouwens de DVD van de Empire State Building. Ik krijg traantjes in mijn ogen met die muziek op de achtergrond..
tel daar ook nog $5 aan tol op en ook nog eens fooi, dan kom je op zo'n $60. Voor de rit Manhattan-JFK is er geen vast tarief dus als je de taxi neemt dan gaat het via de meter (kan natuurlijk hoog oplopen als je vast komt te zitten). Ons hotel had een auto/rit geregeld voor $55 inc. tol en fooi dus misschien ook even informeren bij je hotel.quote:
Ik las dat op een site... weet niet meer welke, zal vanavond even kijken of ik dat terug kan vinden.. Ging over Empire Statebuilding geloof ik...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:51 schreef Freezor het volgende:
Huh? Ik weet niets van een "geen rugzakken" regel. Wel moet je je riem afdoen en samen met je tas en alles op een lopende band zetten. Irritant, maar niets om je druk over te maken.
$147 hier, tegen de Charlotte Bobcats.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Enchanter het volgende:
Zo vanavond 2 tickets besteld voor de NEw York Knicks tegen Utah.![]()
$210![]()
Duurste plek $3002,00
Waar heb je die besteld dan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:37 schreef Enchanter het volgende:
Zo vanavond 2 tickets besteld voor de NEw York Knicks tegen Utah.![]()
$210![]()
Duurste plek $3002,00
Is voor 2 plekken jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:40 schreef jmac het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld dan.
Als ik zoek @ ticketmaster voor de best beschikbare plek krijg ik plekken helemaal vooraan AAN het veld in het onderste vak (10) voor maar US $114.50:
Section
Row
Seats
Description
CRT 10
M
7
Price Level 7
END COURT SEATING Type1 Standard Admission Ticket PriceUS $114.50 Convenience ChargeUS $11.55
Edit: Of is 210$ voor 2 plekken?
Jawel.. fixed fare, vast tarief vanuit JFK naar elke plek in Manhatten.. Moet je wel de gele gelicenseerde taxi's nemen. Ik heb die man gewoon 50 dollar gegeven. Was hij blij meequote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:20 schreef Version1 het volgende:
[..]
tel daar ook nog $5 aan tol op en ook nog eens fooi, dan kom je op zo'n $60. Voor de rit Manhattan-JFK is er geen vast tarief dus als je de taxi neemt dan gaat het via de meter (kan natuurlijk hoog oplopen als je vast komt te zitten). Ons hotel had een auto/rit geregeld voor $55 inc. tol en fooi dus misschien ook even informeren bij je hotel.
Ik zeg toch ook dat als je terugreist van Manhattan naar JFK, er geen vast tarief isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:37 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Jawel.. fixed fare, vast tarief vanuit JFK naar elke plek in Manhatten.. Moet je wel de gele gelicenseerde taxi's nemen. Ik heb die man gewoon 50 dollar gegeven. Was hij blij mee
Online formuliertje invullen op https://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html en zorgen dat je en geldig paspoort hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:43 schreef WeMan het volgende:
ik heb een vraagje ik ben nog nooit buiten Europa geweest dus heb nooit een visum ofzo moeten regelen, nou wil ik 2 weken naar NY.. kan dat met je NL paspoort of moet je visa regelen, zo ja hoe gaat dat en doen ze er moeilijk over?
ik ga nog niet, maar laten we zeggen online forumuliertje ingevuld, wat dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Online formuliertje invullen op https://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html en zorgen dat je en geldig paspoort hebt.
Dan mag je de VS binnen. Alleen nog een formuliertje in het vliegtuig inleveren, bij binnenkomst een foto en vingerafdruk laten maken, een en ander verklaren je bagage ophalen, formuliertje over je bagage afgeven, op een groene knop drukken, en dan kun je de luchthaven uit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef WeMan het volgende:
[..]
ik ga nog niet, maar laten we zeggen online forumuliertje ingevuld, wat dan?
Ow... Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Version1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat als je terugreist van Manhattan naar JFK, er geen vast tarief is.
Tenzij je volgens de amerikanen een grensgevalletje bent zoals ik.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan mag je de VS binnen. Alleen nog een formuliertje in het vliegtuig inleveren, bij binnenkomst een foto en vingerafdruk laten maken, een en ander verklaren je bagage ophalen, formuliertje over je bagage afgeven, op een groene knop drukken, en dan kun je de luchthaven uit.
thanks for the toelichting very interesting..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan mag je de VS binnen. Alleen nog een formuliertje in het vliegtuig inleveren, bij binnenkomst een foto en vingerafdruk laten maken, een en ander verklaren je bagage ophalen, formuliertje over je bagage afgeven, op een groene knop drukken, en dan kun je de luchthaven uit.
thanks..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:46 schreef DutchTrain het volgende:
Geen idee hoe dat online systeem werkt, want dat is nog heel erg nieuw, vorige week pas geintroduceerd voor Nederland. En de juiste formuliertjes krijg je in het vliegtuig en anders staan ze ook nog wel bij aankomst. Je krijgt er ook nog uitleg over in het vliegtuig. Spreekt allemaal vanzelf*, niet te druk over maken en ter plekke vooral vriendelijk zijn en blijven.
Veel plezier in NYC
* er van uitgaande dat je niet uit Irak komt en/of meerdere malen veroordeeld bent etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die mag je niet af sluiten met een cijferslot of sleutel. Dus gewoon alleen de klepjes dicht maar verder moet die gewoon open gemaakt kunnen worden. Als je 'm toch afsluit loop je 't risico dat ze 'm open breken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:30 schreef wiener8 het volgende:
2: hoe zit het nu precies met de koffers: wanneer je een koffer hebt die je af kan sluiten met sleutels of cijferslot is dat dan de bedoeling dat je deze open laat of mag je de koffers gewoon afsluiten?
bedankt
wtf hoe zit dat met de bagage dat wil ook wel weten.. niet dat mensen in mijn koffer gaan roeren zonder dat ik er bij ben..quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:30 schreef wiener8 het volgende:
ik ga dan pas eind december naar new york maar ik heb nog de volgennde vragen naar aanleiding van bovenstaande:
1: ik heb tijdens het boeken van mijn vlucht ook formulieren gekregen die ik in moet vullen, maar wat is dan precies het document wat via een link in bovenstaande post wordt gegeven? diien ik dit ook nog in te vullen of is dat voor speciale gevallen? is dit document pas ingevoerd? Ik snap het document niet helemaal.
2: hoe zit het nu precies met de koffers: wanneer je een koffer hebt die je af kan sluiten met sleutels of cijferslot is dat dan de bedoeling dat je deze open laat of mag je de koffers gewoon afsluiten?
bedankt
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef 2Mini het volgende:
Mijn koffer had ik gewoon met cijferslot dicht gedaan..
Zowiezo heb ik ook nergens toestemming gegeven dat ze in mijn koffer mogen komen..
Kan je een rechtzaak aanspannen.. als je dan toch daar bent
Delta airlines? Dan zitten we in hetzelfde vliegtuigquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:34 schreef Puccini het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in het vliegtuig!!
Krijg je gewoon in het vliegtuig inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:09 schreef amaranta het volgende:
hmm had ik een formulier in moeten vullen? Weet van niks. Krijg je niet gewoon zp'n ding in het vliegtuig?
Nu nog hopen dat je geen vliegtax erbij krijgt aangezien de Belgen die ook per 01-01-2009 op alle vluchten gaan invoeren. Lijkt me overigens sterk dat ze nog even een naheffing gaan doen op alle geboekte vluchten, maar je weet met die gasten maar nooit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:53 schreef Perenijsje het volgende:
Deze week geboekt.. van 2 tot 16 mrt zitten we in NY. Voor mij de 3de keer.. Vanaf Brussel direct naar NY voor 358 Euro all in. Da's geen geld, njaa, het valt reuze mee in ieder geval.
wat bedoel je precies met all in, met accomodatie enzo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:53 schreef Perenijsje het volgende:
Deze week geboekt.. van 2 tot 16 mrt zitten we in NY. Voor mij de 3de keer.. Vanaf Brussel direct naar NY voor 358 Euro all in. Da's geen geld, njaa, het valt reuze mee in ieder geval.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:16 schreef WeMan het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met all in, met accomodatie enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De goedkoopste maand voor naar New York te gaan (is mij ooit verteld) is januari (en dan niet direct na Oud&Nieuw maar zeg maar vanaf de tweede week). Buiten de vakantieperiodes en feestdagen zijn de tickets uiteraard goedkoper (wees flexibel en speel gewoon met data op sites als worldticketcenter.nl cheaptickets.nl expedia.nl enz). Het kan lonen om vanaf Brussel of Düsseldorf te vliegen. Accommodatie is geen zinnig woord over te zeggen, ligt aan de eisen die jij zelf stelt. Hostel of 4*-hotel, hartje Manhattan of ten noorden van Central Park.. Goedkoopste hostels liggen rond de 20 euro per nacht (zelfs nog iets minder), duurste hotel. Tsja, sky is the limit denk ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef WeMan het volgende:
wat zij eigenlijk de goedkoopste maanden als het gaat om vliegreis+accomodatie naar NY vanuit Amsterdam. Aan welke prijs moet ik dan denken
Het slimst is om een New York Pass (link) te kopen in dat geval. Een paar dingen bezoeken en je hebt je geld er al weer uit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:33 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Als je de eerste keer naar NY gaat zul je ongetwijfeld de toeristische trekpleisters willen bezichtigen (Empire State Building, Statue of Liberty, diverse musea..). In de meeste gevallen kost dat geld, al vind ik persoonlijk dat de toegangsprijzen erg acceptabel zijn. Als je wat googled kun je ook wel kortingsbonnen/vouchers voor deze attracties vinden.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:33 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
De goedkoopste maand voor naar New York te gaan (is mij ooit verteld) is januari (en dan niet direct na Oud&Nieuw maar zeg maar vanaf de tweede week). Buiten de vakantieperiodes en feestdagen zijn de tickets uiteraard goedkoper (wees flexibel en speel gewoon met data op sites als worldticketcenter.nl cheaptickets.nl expedia.nl enz). Het kan lonen om vanaf Brussel of Düsseldorf te vliegen. Accommodatie is geen zinnig woord over te zeggen, ligt aan de eisen die jij zelf stelt. Hostel of 4*-hotel, hartje Manhattan of ten noorden van Central Park.. Goedkoopste hostels liggen rond de 20 euro per nacht (zelfs nog iets minder), duurste hotel. Tsja, sky is the limit denk ik.
Als je (veel) geluk hebt vind je een ticket voor 300 euro (maar dan moet je wel flexibel zijn en de prijzen goed in de gaten houden) en een fatsoenlijk hostel op een redelijke locatie zal je 25 euro per dag kosten.. Eten & drinken kan erg low budget (elke dag bagels, hotdogs en fruit uit de supermarkt, flesjes water en zo af en toe 'uit eten' bij de MCD).
Als je de eerste keer naar NY gaat zul je ongetwijfeld de toeristische trekpleisters willen bezichtigen (Empire State Building, Statue of Liberty, diverse musea..). In de meeste gevallen kost dat geld, al vind ik persoonlijk dat de toegangsprijzen erg acceptabel zijn. Als je wat googled kun je ook wel kortingsbonnen/vouchers voor deze attracties vinden.
als je voor 4 dagen naar New York gaat, en daar de reistijd van aftrekt dan blijft er toch bijna niets meer over?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:49 schreef pannaking_ het volgende:
Ga maandag voor 4 dagen naar New York toe samen met mijn vriendin![]()
Worden vast 4 zeer intensieve dagen
5min na middernacht schijnt iedereen weer weg te zijnquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoorde dat er geen zak aan is en je geluk hebt als je in een zijstraatje van times square terecht komt. (Dan zie je dus helemaal niks) Die balldrop schijnt nou ook niet echt spectaculair te zijn.
Maargoed veel plezier enzo.
Je kent expedia niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
aha oke dan.
Nja heb net wat gevonden via expedia (nooit van gehoord? betrouwbaar?)
http://www.expedia.nl/pub/agent.dll?qsfr=cmfd&itid=&itdx=&itty=&ecid=
mja algehele klanttevredenheid is een 3.2 is dat vanuit 5 neem ik aan? Vanuit 10 zal t nogal waardeloos zijn enzo. mja vlakbij timessquare. en met oud&nieuw gaat het daar helemaal los.
Dat wil ik best wel is een keertje meegemaakt hebben daar.
Volgens mij (ons) is timesquare de beste plek om oud&nieuw te vieren. (zo niet suggesties zijn altijd welkom) Australie, sydney staat ook op de lijst.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:53 schreef tevebe het volgende:
[..]
5min na middernacht schijnt iedereen weer weg te zijn
Toch lijkt het me wel sjiek om daar te zijn met oud & nieuw
neen, nooit van gehoord.quote:
Overal kan je het je zelf naar je zin maken. Ik neem aan dat ongeveer elke locatie in de wereld beter is dan nederland met oud&nieuw.quote:Ik sprak laatst iemand die er 2jaar terug was en op tv lijkt het heel wat, maar dat het best tegenviel toen ze er zelf stonden.
Schitterendquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Volgens mij (ons) is timesquare de beste plek om oud&nieuw te vieren. (zo niet suggesties zijn altijd welkom) Australie, sydney staat ook op de lijst.
Maar NY lijkt mij imposanter. ff een daagie door central park lopen. daarna koffie drinken in de 'friends' kroeg etc.Lijkt me geweldig. plus ik ga met een stel idioten dus ook als we op de schraalste plek ter wereld zijn lach ik nog mn lul uit mn broek.
Eens. Ik ben zelf ook aan het denken om het ergens anders te vieren, maar dan eerder Reykjavik,Stockholm ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
neen, nooit van gehoord.
[..]
Overal kan je het je zelf naar je zin maken. Ik neem aan dat ongeveer elke locatie in de wereld beter is dan nederland met oud&nieuw.
Zo hee, ik moet ook maar eens boeken zo te horen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoorde dat er geen zak aan is en je geluk hebt als je in een zijstraatje van times square terecht komt. (Dan zie je dus helemaal niks) Die balldrop schijnt nou ook niet echt spectaculair te zijn.
Maargoed veel plezier enzo.
ben met dezelfde gasten deze zomer naar lloret geweest voor 10 dagen. daarna 2 weken mexico. Na 2 dagen van de camping getrapt enzo. je wilt t allemaal niet weten.quote:
Daarom het gaat om het 'mee maken' denk ik. de filmpjes op youtube maken mij iig enthousiast.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:02 schreef Rafterman het volgende:
ik heb voor twee weken terug voor twee personen geboekt. we vertrekken 'derde' kerstdag en zijn de derde januari weer terug.
ik hoor wisselende berichten over times square, aan de ene kant 'vet feest', te gek om mee te maken, aan de andere kant, te druk, alcohol infused (of zoiets, zie ik weer minder als probleem. ) anyways... heb er ook erg veel zin in.
dat gebeurd vrijwel elk weekend.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Tja, als je met je vrienden je toch wel vermaakt zou ik ervoor kiezen om niet in de drukste periode naar NY te gaan en zodoende 1000 euro kapot te gooien.
Ga dan een andere keer voor 1000 eu. Dan hou je 1000eu over om je in Nederland met Oud & New een delirium te zuipen.
ABSOLUUT!!! we waren met z'n twee nét geen 2000 euro kwijt. Hotelkamer met alleen 2 pers bed. de rest delen, kostte zo'n 500 euro. Rest vliegkosten. (en dit was de goedkoopste mogelijkheid. prijzen lopen super snel op. er is daarin maar één advies, zsm boeken.)quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:12 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Daarom het gaat om het 'mee maken' denk ik. de filmpjes op youtube maken mij iig enthousiast.
Mja jij gaat 2 weken met 2 personen. Wij gaa zowiezo met minimaal 3 man. 3 andere personen zitten nog in twijfel.
Maar geldt hier ook hoe meer zielen hoe minder de prijs? Want de vliegtickets zijn volgens mij het duurst.
aha. dank u.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:58 schreef Rafterman het volgende:
[..]
ABSOLUUT!!! we waren met z'n twee nét geen 2000 euro kwijt. Hotelkamer met alleen 2 pers bed. de rest delen, kostte zo'n 500 euro. Rest vliegkosten. (en dit was de goedkoopste mogelijkheid. prijzen lopen super snel op. er is daarin maar één advies, zsm boeken.)
Damn.. Heb 't echt koud hier. Gisteren naarquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:08 schreef amaranta het volgende:
Ja, alleen gisteren wat frisser. Maar inderdaad een heerlijke week gehad!
Fantastische site, wil nu heel graag en voor zo weinig geld ga ik het zeker doen. Dus het zal wel Februari worden ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:26 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik ga naar NY!!!![]()
![]()
van 1 tot 9 februari! Met de aanbieding die ergens in dit topic genoemd was : www.connections.be) ¤ 335,- pp
(wel 1 keer overstappen maar dat heb ik er wel voor over voor deze prijs
)
Nu alleen nog een hostel / hotel / appartement zoekenen uitzoeken wat we precies gaan doen.
Ik heb er zin in!
Klopt. Gewoon 'one way NYC ticket" aanklikken en creditcard erin douwen en je bent klaar. Vertrekt regelmatig en voor je 't weet ben je erquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef Professional het volgende:
Vanmiddag een hotel in Wall Street geboekt met de naam Club Quarters Downtown. Ben benieuwd wat het is, kwam het toevallig tegen.
Eerste 2 dagen zit in bij het vliegveld van Newark in een hotel, ook omdat ik in Parsippany moet gaan werken. Er gaat een trein van vliegveld Newark naar Penn Station voor 15 dollar, klopt toch of niet?
Sta op het punt om ook te boeken via connections.be, alleen dan naar Chicago. Hoe was de afhandeling vanuit connections? Krijg je meteen een e-ticket opgestuurd, of komt dat pas een aantal weken voor vertrek? En krijg je ook een bevestiging van United Airlines, of alleen van Connections?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:26 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik ga naar NY!!!![]()
![]()
van 1 tot 9 februari! Met de aanbieding die ergens in dit topic genoemd was : www.connections.be) ¤ 335,- pp
(wel 1 keer overstappen maar dat heb ik er wel voor over voor deze prijs
)
Nu alleen nog een hostel / hotel / appartement zoekenen uitzoeken wat we precies gaan doen.
Ik heb er zin in!
Ideaal, dat moet ik hebben. Kijken of ik donderdagmiddag ook nog even snel de stad inga. Snel nog wat shoppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef jmac het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon 'one way NYC ticket" aanklikken en creditcard erin douwen en je bent klaar. Vertrekt regelmatig en voor je 't weet ben je er
De afhandeling was goed volgens mij .. mijn zusje heeft geboektquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:19 schreef just.in.case het volgende:
[..]
Sta op het punt om ook te boeken via connections.be, alleen dan naar Chicago. Hoe was de afhandeling vanuit connections? Krijg je meteen een e-ticket opgestuurd, of komt dat pas een aantal weken voor vertrek? En krijg je ook een bevestiging van United Airlines, of alleen van Connections?
Trouwens, overstappen op een vlucht van Brussel naar New York? Waar zit je overstap dan?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:46 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Even ee nvraagje: heeft iemand ervaringen met: Milford Plaza (http://www.milfordplaza.com ) ziet er op internet goed uit en is neit duur, maar heb graag persoonlijke ervaringen vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |