quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:52 schreef babybel het volgende:
redelijk triest
edit:
En hij leest "Prive"!... Zegt al genoeg, dunkt mij![]()
Wunderbar!quote:te koop
voor een zwarte katter hij heet timon hij is 7 jaar oud.hij kan heel erg goede met kinderen opschiten en hij kan goed met 1 rustige hond omgaan hij is heel erg lief en erg rustig er zit bij een reismandje kattebak voerbakje drinkbak en kattevullig en kattevoer.wij hopen dat ons kat een goede huis vind
toevallig zeker ook de tekstschrijver van die geniale reclame... gelukkig heb ik altijd nog een goede lijf, dus een goed levenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:34 schreef Sodeju het volgende:
te koop
voor een zwarte katter hij heet timon hij is 7 jaar oud.hij kan heel erg goede met kinderen opschiten en hij kan goed met 1 rustige hond omgaan hij is heel erg lief en erg rustig er zit bij een reismandje kattebak voerbakje drinkbak en kattevullig en kattevoer.wij hopen dat ons kat een goede huis vind
Wunderbar!
Hoewel ik dat een afschuwelijke KUTreclame vind moet ik toch heel ff het volgende kwijt:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
toevallig zeker ook de tekstschrijver van die geniale reclame... gelukkig heb ik altijd nog een goede lijf, dus een goed leven
http://link.marktplaats.nl/197723403quote:hallo freddy. Ik wil grag de mooie handsete voor aan de compurt hebbe.
Maar ik hep nog vragen, hoe ziet de compurt eruit zodat ik weet dat hij ook op mijn computer pas ?
en ik heb best een groot hoof, past hij wel op me hooft ?
Wil ook wel wete of ik ermee kan skaipen en dat dat dan gratis is en zo ? kun je hiermee gratis skaipen ?
En moeten er batrijen in ? Want anders als die erin moete kan ik ze alvast kopen
dus zeg t maar
doei !
dat is ook wel makkelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef Opperkwal het volgende:
hij heeft ook van alles 3 foto's en dan steeds 1cm dichterbij.
Zwakzinnigen een internet aansluiting gevenquote:
quote:
* wagt op updeet*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
ik heb hem net een mailtje gestuurd...
[..]
http://link.marktplaats.nl/197723403
Hihihiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]![]()
![]()
Harajuku
![]()
![]()
![]()
![]()
:
D:D!!!!!!!!!!1111111
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef Opperkwal het volgende:
hij heeft ook van alles 3 foto's en dan steeds 1cm dichterbij.
Een wat van wat?quote:vidoeband van the spcarfet pinperen
Te koop een mooie box vidoeband van the spcarfit pinperen
ik lolde..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:10 schreef dekilo het volgende:
[..]
Zwakzinnigen een internet aansluiting geven
quote:een mooie mp3 spelers er kunnen 1025gb met alles erbij van het merk creatie
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:36 schreef Biancavia het volgende:
[vidoeband van the spcarfet pinperen
Te koop een mooie box vidoeband van the spcarfit pinperen]
Een wat van wat?
lol..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:17 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oooooh, de scarlet pimpernel
http://link.marktplaats.nl/199369855
Ik heb nog geen antwoord gehad op mn mail
Dan denk je dat je nog kwaliteit koopt voor die prijs en dan krijg je vervolgens gewoon ingedeukte rommel opgestuurd.quote:
Nike tennis logo toch?quote:
dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Marktplaats sukkels deel 18
Ook hallo
quote:te koop
49 mooie vidoeband speelfilms michael en crocodile 2 death swamp en bat 21 en warlocks en sobelt en ready to rumble entadpole en dracula en garden of evil en knight moves en milo en blade en flon en hongkong en nutty professor2 eashback en kiss the girls en delivering milo en spider man en daddy en them en the chase en suburban commando en riveroamil en the rerurn thunder en truth cats dogs en go en the neverending story2 en darkman en millenium 2000 en speed 2 en redheat en the mask of zorr en class en mib men in black en the bron war eb gohatto taboo en revenge thenerose2 en the mimmy en honest en the runestone en the mummy en the corruptor en assault en maga collect en high stakes en ghosts of mars en miles from home en nightmare en home alone deel 1 en home alone 2 lost in new yory het lieste in een keer alles weg of per 4,00euro
Het zijn er dus 49.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:33 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Vier euro korting als je alle 50 videobanden koopt. Tering
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:09 schreef Hanekrooi het volgende:
Deze dan: http://link.marktplaats.nl/197649549![]()
Ik zie dit topic nu pas. Dit is echt briljant! Freddy is de Herman Berghuis van Marktplaats! Ik heb net een bod gedaan van 0,01 op de gezellige fietstassen. Ben benieuwd wat hij ervan vindt.... Hij neemt het gezegde 'wie niet waagt, wie niet wint' wel erg letterlijk....quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:21 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Die is leuk. Ik ontdek dit nu pas. Knap dat er ook nog mensen zijn die weten wat hij bedoelt
Onee!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef childintime het volgende:
Volgens mij zij die waanzinnge fietstassen allang verkocht
Waarop had je geboden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:42 schreef Daniane het volgende:
hallo danigue
ik ga akkoort met het bod
maar is dit een echte bod
ik heb mensen gehad die iets meer laten hoor
ik hoop dat ik wil iets van jouw hoor
als ik het op moet stuur dan kom er 6,20 euro erbij dan bent u kwijt 231.20 daar zitten de verzendkosten erbij
ik stiir pas iets op als ik het geld binnen hebben op mijn rekening nummer
en waar komt u vandaan als ik mag vragen
ik hoop dat ik iets van jouw hoor
vast bedankt ervoor
groetjes van freddy zwinkels
de Headsete van het merk Plantronics!quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
de Headsete van het merk Plantronics!
hij heeft 'm verwijderd nadat Tabloid er overheen bood en hij denkt nu dat Tabloid 'm echt wil kopen.
briljant van je danianequote:Op maandag 13 oktober 2008 19:42 schreef Daniane het volgende:
hallo danigue
maar is dit een echte bod
ik heb mensen gehad die iets meer laten hoor
ik hoop dat ik wil iets van jouw hoor
als ik het op moet stuur dan kom er 6,20 euro erbij dan bent u kwijt 231.20 daar zitten de verzendkosten erbij
ik stiir pas iets op als ik het geld binnen hebben op mijn rekening nummer
en waar komt u vandaan als ik mag vragen
vast bedankt ervoor
Best wel sneu om een zwakzinnige af te vallen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:13 schreef SolidArt het volgende:
Best wel een sneu individu volgens mij.
quote:Hallo!
Ik graag jou geluidsprekjes wille konpnen. Ik heb snel het nodig dus ik biet het dubbel. Graag hoor van jou snel!
Sjaak Afhaak
PS: Wat zijn sprekjes?
Link: http://link.marktplaats.nl/200712181quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:59 schreef cheqy het volgende:
Een veiligheishesje. Kan je de hele avond door heisen zonder dat je van je barkruk afflikkerd.![]()
http://www.marktplaats.nl(...)/10916964%3Fxref%3D1
Reactie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb ook geboden op http://link.marktplaats.nl/198179080
[..]
Mijn reactie:quote:hallo sjaak
ik ga akkoort met jouw bod
alleen de geluidsprekejes lig in nijmegen en daar ben ik het weekend weer
moet ik zu op stuur naar jouw dan komt er 6,20 erbij verzendkosten dan ben jy kwijt 56,20 euro daar zitten de verzendkosten erbij en waar kom jy waar vandaan als ik mag vragen
ik stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekening nummer hebben staan
vast bedankt ervoor
quote:hallo freddy,
sorry ik had morgen sprekjes nodig kan dus niet sorry. jammer was mooie aanbieding.
Sjaak
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Reactie!![]()
[..]
Mijn reactie:
[..]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:28 schreef DJ_ het volgende:
doet me denken aan deze kerel
[ afbeelding ]
gezondheid aan de man in het oranje
wtfquote:te koop
4 knuffeldieren 2 twee beren en aap en een olijfolie het liefste in een keer weg of per stuks 2,00 euro
olijfoliequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef luckass het volgende:
[..]
wtf
edit: na 't zien van de foto zal 't wel een olifant zijn.
link: http://www.marktplaats.nl(...)-knuffeldieren.html.
http://link.marktplaats.nl/200740044quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:34 schreef kalinho het volgende:
http://verzamelen.marktplaats.nl/biermerken/200740044-2-grote-flessen-van-het-merk-heinekenbier.html?return=eJw1jNEKgzAMRf9FsI%2B1nZtgpAz3J0UdFquGJoWxsX9fZNvbObn3xoOFVwDTEdiLgYImn4a5m5kRqmrZcdr06tPCGL1n0lusvhWNM14f0Vk1kuO9rHtb1rccDjCtbdrmLB5Z%2FBlQkO4j%2FVp4XI3AKkG%2F5XVKYRDd6ZifFGJ2RuXg%2Fp%2BK7v0B1kkzkg%3D%3D&df=1&fta=eNpN0lGS2jAMBuC7%2BIFnS3YsSx6u0CswmQ3dZiZAhiRb2h3uXtmB2i8M%2BZBj%2FUK9RPle9MNs9%2Bn01U%2BLSYuwPj%2BmIxyG5bjeBNI2CliGwMGnaZW%2F45yWn8Oiv8yr2HSZ5bpdzvfxI00PAYAOY5r%2BiMfQWZduyyh4mOftaA%2FbeHy%2FKd%2Fkxcz959kkvUAfnZhx0BZ6cVa%2BR321NiMGrSXqkLt33cs8OQzZsDH%2FMteY056y%2BcYQyWfrGgNwMVtozFpf6qgaBOspW2zMO%2BJs3JiLZEvPTRBA3g8DtAixdAhNFAAKO76yADM7cOwK%2BgYtdOVy6CpijLgfDw0SU4kIVBF0ZDvGilZryyCB%2F2NkYl%2F%2BBbQViSiWRAgN6oD3SmxQB1JawpqIgna6Y01EuiRcWsKuRcf7RTUR2RhtyY7UIKEvU8LYoG7j3lJNFNj7gCY9dZl1%2B9bb3A%2FLaTpfP9dfuTTHBCvmY7vfT%2BN1OD%2Fequcv%2FeOU11c3dih7hGL63yb9eH39ypusi%2Fx8%2FgPSE9jJ&fta_ind=7&fs=1
2 pilsjes voor 56 euro; mwoah![]()
Hoe de fuck krijg ik een normale link van dit?![]()
Fantastisch... afgezien van de shit en het schort.. voor 3 euro koop je een nieuwe boxer en voor weer 3 euro een shirt. Nee, dan die afgedragen shit van hem aan gaan doen...quote:
Wie wil nou niet een shit van de grote Freddy!quote:
Voor slechts 50 euro! Hoe kunnen ze het ervoor maken??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit item is wel echt heel cool:
Een Banania-man!
Oh hemel. Samen met zijn vriendje Benno.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:29 schreef Casparovvv het volgende:
Overigens zegt de profielfoto op zijn hyves al iets
Benno mét lipgloss.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh hemel. Samen met zijn vriendje Benno.
Wow, 1025 GB!! Of zou hij MB bedoelen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:37 schreef Gold_Leader het volgende:
te koop
een mooie mp3 spelers er kunnen 1025gb met alles erbij van het merk creatie
(waarschijnlijk bedoelt hij creativeen wie wil er nou niet een MP3 speler van ongeveer een terabyte met zo' n formaat
)
http://www.marktplaats.nl(...)/10916964%3Fxref%3D1
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De disco light doet draai
Dit is toch speelgoed?
quote:hallo ...
mag ik jouw naam hebben
en de straatnaam
een de postcode
en waar jy woon code
mijn rekening is 4948581
maar ik kan het pas zaterdag op sturen
als jy dat goed vind ik stuur altijd iets op
vast bedankt ervoor
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
de Headsete van het merk Plantronics!
hij heeft 'm verwijderd nadat Tabloid er overheen bood en hij denkt nu dat Tabloid 'm echt wil kopen.
Ik wil ook een waar jy woon code...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef Tabloid het volgende:
en waar jy woon code
Doe mij een mooie shitquote:
brandblusserquote:Halo fredy ik wil kope wel jouw oud brandblusser van 6 kilo ik heb brand in tuin nu dus wil je snel mogelijk sturen naar mijn huis? ik heb jouw brandbluser gekosen omdat hij zo mooi rood is met geel dat is mijn leivelingskleuren ik vind 175 allen te duur ik wil hem voor 170 euro hebben kan dat dat zou ik wel mooi vinden maar ik hoor het wel wanneer je het stuurd nar min huis. ik woon in veghel dus de vliegtuig hoeft niet zo ver te vliegen om bij mij te verzenden ik hoop dat jij snel mail terugesturt naar mijn want dan zou ik heel blij zijn. Groeten van koos werkloos
quote:Beste heer,
Ik heb interesse voor uw overpriced bekertjes. Mijn vraag is "zijn ze gebruikt? En inclusief of exclusief diertjes?"
Ik kan me herinneren in de jaren '60, toen werd ik eens flink afgezet. Toen had je van die auto's die je afzette bij het station. Prachtig was dat. Wat een leuke afzetterij was dat. Helaasch had een keer ene Munsterd de reisvergoeding al in z'n zak gestopt en na 200 meter afgezet. Vandaar dat wij nu afzetterij zo noemen he. Ja jonge, die negatieve bijklanken waren vroeger meestal goud.
Maar goed even terug naar de bekertjes. Ik heb we interesse maar omdat ze zo duur zijn verwacht ik eigenlijk dat de diertjes heelhuids zijn en geen scheuren bevattenen dan de beker zelden of nooit gebruikt is.
Mvg,
Herman Uylwaort
understatement van de dag \o/quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:13 schreef SolidArt het volgende:
Best wel een sneu individu volgens mij.
Freddy schreef:quote:Hallo freddy,
Ik wil de bp model vrachtenauto wel kopen.
ik vin hem erg mooi met dat wit en groen en zo
en kan hij ook echt rijden ?
Kan je m opsturen of moet ik een chauffeur sturen om m hiernaartoe te rijden HAHA !
Daag
Klaas.
122,40 voor twéé speelgoedautootjesquote:hallo klaas
ik heb twee model vrachtwagens staan van bp die volvo opleggen en een mack tankwagen wil jy die nog hebben samen voor 122,40 euro
ik hoop dat jy zu niet te duren vind
ik kan zu naar jouw toe sturen
ik maar stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekening nummer binnen hebben
en waar moet ik zu dan naar teo stuur
waar vandaan kom als ik mag vragen
vast bedankt ervoor
Twee speelgoedvrachtwagens hè.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
122,40 voor twéé speelgoedautootjesNee joh, spotprijsje
Vind ik niet te duren hoor
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef finsdefis het volgende:
Maar een zwaar-verstandelijk gehandicapte homofiele miskraam?
brandblusserquote:Halo fredy ik wil kope wel jouw oud brandblusser van 6 kilo ik heb brand in tuin nu dus wil je snel mogelijk sturen naar mijn huis? ik heb jouw brandbluser gekosen omdat hij zo mooi rood is met geel dat is mijn leivelingskleuren ik vind 175 allen te duur ik wil hem voor 170 euro hebben kan dat dat zou ik wel mooi vinden maar ik hoor het wel wanneer je het stuurd nar min huis. ik woon in veghel dus de vliegtuig hoeft niet zo ver te vliegen om bij mij te verzenden ik hoop dat jij snel mail terugesturt naar mijn want dan zou ik heel blij zijn. Groeten van koos werkloos
quote:hallo koos
waar woon jy in veghel
hij komt uit 1989
alleen hij is leeg
170 euro is goed
ik hoop dat snel iets van jouw hoor
vast bedank ervoor
Die is goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:58 schreef gabagabagaba het volgende:
[..]
brandblusser
HAHA heb antwoord, hij is zelfs LEEG
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
ik schreef:
[..]
Freddy schreef:
[..]
122,40 voor twéé speelgoedautootjesNee joh, spotprijsje
Vind ik niet te duren hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Beste Fred Kroket,
Ik heb zojuist het geld op je rekening gestort. Ik zal zo ook nog even me gegevens doorsturen.
Groetjes,
Bert lik me Pet
Reaktie:quote:Dag,
wat koste die grote flesen?? Ik woon in papendrecht, wat kost opsturen?
quote:hallo
dan ben nu kwijt 68,40 euro ik moet 2x verzendkosten talen want zu kunnen niet in een doos samen daar zitten de verzendkosten erbij
dan heb jy zu alleen 2 zu kosten 56,00 samen
maar ik stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekeningnummer heb staat
stuur mijn jouw al jouw gevens maar op stuur
dan kun wij kijk of ik het vandaan nog op kunnen stuur
vaste bedankt ervoor
Stuur een mailtje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef fabregas01 het volgende:
Biedt hij ook spullen aan voor sex ofzo. Met die homo's weet je het maar nooit.
De 2 bierflessen voor 1 uur harde sex?
Ik zou gaan voor de prachtige kerstengel van slechts 20 Eurootjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:53 schreef InsideJob het volgende:
Hell yeah ik ga ook eens op een advertentie van hem reageren!
quote:[b]
hallo
ik wil graag kopen deze trouwjoerk want hij ies erg mooi met alle dingetjes
wel nog een paar vraagies
heb jij zelf aangehad?
ies 140 euro ook goed?
daag,
Hij wou wel aan mij verkopen. Zijn headsete!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef childintime het volgende:
Volgens mij wil hij of niets verkopen aan vrouwen (in mijn eerste mail had ik mijn eigen naam gezet)
Toegegeven: een kleine letter g lijkt best wel op een kleine letter q. Alleen het krulletje onderaan het staartje ontbreekt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
Hij wou wel aan mij verkopen. Zijn headsete!
Tenzij hij dacht dat 'Danigue' een jongensnaam was.... (ik heet overigens Danique)
Hier dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:29 schreef Casparovvv het volgende:
Overigens zegt de profielfoto op zijn hyves al iets
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:04 schreef Microtechs het volgende:
[..]
http://belgischboy.hyves.nl/fotos/337153340/0/1T2I/
Bert heeft al 50€ geboden!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
ik heb hem net een mailtje gestuurd...
[..]
http://link.marktplaats.nl/197723403
En ook op deze biedt B. (Bert dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:34 schreef kalinho het volgende:
http://link.marktplaats.nl/200740044
2 pilsjes voor 56 euro; mwoah![]()
CamemBert?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:49 schreef bijdehand het volgende:
Bert heeft al 50€ geboden!
Op die fietstasquote:beste freddy
ik wel grag bide op fietstas voor aan het stuur tehangen van het merk gezellie
ik is sins kort nar nigerie verhuist mar dar verkaufen ze keine fietstase van de merk gezellie en die wel ik ein hebe
alene de verzende zul wel duren zyn, mar dat makt nichts uit
ik biedt je 75€ vor het verzend van de tas + koste vor verzende
lat me alsjyblief zo schnell moglyk wete of je akordeon gaat
alvasten bedakt
cor rupt
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:11 schreef bijdehand het volgende:
[ /quote]
beste freddy
ik wel grag bide op fietstas voor aan het stuur tehangen van het merk gezellie
ik is sins kort nar nigerie verhuist mar dar verkaufen ze keine fietstase van de merk gezellie en die wel ik ein hebe
alene de verzende zul wel duren zyn, mar dat makt nichts uit
ik biedt je 75€ vor het verzend van de tas + koste vor verzende
lat me alsjyblief zo schnell moglyk wete of je akordeon gaat
alvasten bedakt
cor rupt
[ quote]
Op die fietstas
quote:te koop
een mooie digital camera van het tcm 237525 3x\super zoom 6.0 megapixels 2,5 inchlcdmonitor met alles er erbij cd rom tasje boekjes oplader er zit een kaartje in van 512mb
ben net ge-unband, laat me ffquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:24 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik zou de [ quote] aan het begin zetten en de [ /quote] aan het eind. Dan werkt het over het algemeen wat beter....
met alles erbij is dus MET die tafel en stoelen... valt mee dusquote:
quote:Beste heer,
Na mijn vorige niet al te nichtere email zou ik graag willen vragen of u deze camera nog verkoopt. Even een paar vragen erover aub:
-Zit er een barst op het scherm?
-Er staat je krijgt alles erbij> zit de doos erbij?
En ik neem aan dan je de tafel erbij krijgt?
En thuis heb ik geen glassex, krijg ik die er ook bij?
Mvg
Herman Uylwoart
"Bert is gek" heeft zojuist 50,01 gebodenquote:
En een Wuppiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef Microtechs het volgende:
ook zo " glassex'' op de achtergrond :' )
en de weerspiegeling van zijn foto aan de muur![]()
ik hoop op antwood van meneer Freddy advertentiequote:hallo meneer goedenavond alles goed met mij wel hoor ik wil grag gelt biede op die mooie sapje extractor ik wil er niet teveel geld aan kwijt ik zag vandaag in krand mooie aanbieding voor 89.99 euro dus ick wil jouw wel koepen voor goetkoper jij zegt in die advertiente dat is nog in doos zitten maar als ik goed kijk naar foto is geen doos te zien dus jij doet oplichterij daarom wil ik jouw sapje extractor wel koepen voor goedkoper dan 95 euro ik wil graaf 35 euro betalen voor dat en verzenden moet naar nederland graag en dan met boes van de bezorger en dan belt hij aan en dan zegt hij ik heb een pakket voor jouw en dan zeg ik dankjewel en dan moet ik tekenen wat kost dat zoveel verzenden en dan met de sapje extractor ik hoop ik krijg snel antwoord want ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeel veel sinappels gekocht om te extracten want dan kan ik lekker sapje maken en is goedkoper dan sapje kopen in winkelk daarom wil ik er 1 dus ik hop dat de sapje extractor nog in vooorraad is zodat ik deze kan bestellen bij u aardige meneer ik hoop dat u akordeon gaat met deze afsrpaak zodat ik sapje extractor van u kan kopen maar ik wil wel graag verpakking omheen zodat ik thuis een doos kan openmaken want als je zo los gaat verstezenden dan is kapoet gaan denk ik dus ik hoop dat het allemaal goet gaat dus ik hoor het wel dankejwel meneer
heel veel supergroeten van nel fietsbel
quote:
quote:Hey Freddy
Wat een enige aanbiedingen heb je op marktplaats. Zo'n videcammers kan ik nog wel gebruiken, om leuke filmpjes te maken van de kleinkinderen. Amalia leert net fietsen enzo, je kent het wel. Als je de cammerts wil opsturen naar:
Koningin Beatrix Wilhelmina Armgard van Oranje-Nassau
Haagse Bos 10
2594 BD 's-Gravenhage
Dan maak ik het geld over. Laters!
Hoogachtend,
Bea
Ik heb jou overboden!quote:Ik heb ook geboden op http://link.marktplaats.nl/198179080
quote:Hallo!
Ik graag jou geluidsprekjes wille konpnen. Ik heb snel het nodig dus ik biet het dubbel. Graag hoor van jou snel!
Sjaak Afhaak
PS: Wat zijn sprekjes?
OMG, ik ben overbodenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ook op deze biedt B. (Bert dus) té veel geld
quote:hallo cor
ik ga akkoort met 75,00
ik stuur pas iets op als het het geld binnen heb op mijn rekeningnummer
dan hoor ik hem met spoel op
wil jy jouw gevens stuur waar ik de fietstas naar toe moet sturen
mijn rekeningnummer is 4948581
vast bedankt ervoor
quote:freddy,
ik is erg blij dat je verkopt aan my
ik is namelyk gezogd door aivd en interpol
jy gelt zo snell moglyk kryg
ik verhuich my nu al po das fijt dat ik dalyk met fietstas van merk gezellie door de woestyn ken fietse
misgien myn zon/dogter kan betalen in natora?
mvg
cor rupt
Het quoten gaat je nog steeds niet lekker af he....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[quotefreddy,
ik is erg blij dat je verkopt aan my
ik is namelyk gezogd door aivd en interpol
jy gelt zo snell moglyk kryg
ik verhuich my nu al po das fijt dat ik dalyk met fietstas van merk gezellie door de woestyn ken fietse
misgien myn zon/dogter kan betalen in natora?
mvg
cor rupt [ /quote ]
ik probeer 't welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het quoten gaat je nog steeds niet lekker af he....![]()
Dan stuur ik 'm met spoed op?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:46 schreef childintime het volgende:
dan hoor ik hem met spoel op
??????????? Vertaling aub??
quote:
quote:Beste Sjaak Afhaak,
U bent overboden op de advertentie: geluidsprekjes van het merk trust. Op dit moment bent u niet meer de hoogste bieder. Het huidige hoogste bod op deze advertentie is nu € 55. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.
Die opmerking i.c.m. dit topic = OMFGquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:25 schreef fabregas01 het volgende:
Is dat zijn neukmaatje samen met hem op al die foto's?
Ook de koningin krijgt gewoon antwoord:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:35 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik heb ook maar eens nagevraagd naar zo een prachtadvertentie.
[..]
wil jy er 175,00 euro voor geen
als ik heb op moet sturen dan komt er 6,20 erbij
dan bent u kwijt 181,20 euro daar zitten de verzendkosten erbij
ik stuur pas iets op als ik het geld binnen heb op mijn rekeningnummer
mijn rekeningnummer is 4948581
dus als het geld straks binnen is dan stuur ik hem op
vast bedankt ervoor
Antwoord:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb zogenaamd het geld overgemaakt, kijken als die mongool er in trapt.
[..]
quote:hallo bert
welke bedrag heb jy overgemaakt naar mijn het geld is nog nieet binnen gekomen
heb jy ook op headsete voor de compurt gebod als ik mag vragen
ik zal het kwijt ik wacht af
als het geld er is dan stuur ik het op oke
Slim van je om de ad van een tafel te linken naar die van een brandblusser. Nu kunnen we je nog niet helpen met bepalen wat voor tafel het is...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:35 schreef dennisreijbroek het volgende:
Wat is dit voor tafel![]()
compurtafel grenen
Brandblusser? Als ik op de link klink zie ik een hele rare rode tafel met een gele sticker...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
Slim van je om de ad van een tafel te linken naar die van een brandblusser. Nu kunnen we je nog niet helpen met bepalen wat voor tafel het is...
Dit is de link: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//verzamelen.marktplaats.nl/beelden-en-beeldjes/200743111-een-brandblusser.html%3Freturn%3DeJxLtDKwqq4FAAZPAf4%253D%26df%3D1quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Brandblusser? Als ik op de link klink zie ik een hele rare rode tafel met een gele sticker...
Ben jij zijn zus ofzo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef SummerBreeze het volgende:
Dit is de link: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//verzamelen.marktplaats.nl/beelden-en-beeldjes/200743111-een-brandblusser.html%3Freturn%3DeJxLtDKwqq4FAAZPAf4%253D%26df%3D1
Lijkt me duidelijk dat er verkeerd gelinkt is dus,.....
Kijk eens goed naar de foto van de brandblusser en mijn omschrijving van de tafel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:43 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat mis ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het dan goed:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:35 schreef dennisreijbroek het volgende:
Wat is dit voor tafel![]()
compurtafel grenen
quote:Van: freddy zwinkels [mailto:freddy_zwinkels.sj7upinudyae2h4y43duqu83@zend.nu]
Verzonden: vrijdag 17 oktober 2008 19:16
Aan: rschai
Onderwerp: Reactie op uw bod op: juice extractor
hallo rschai
als ik hem op moet sturen dan komt 6,20 erbij om te verzenden
dan bent u kwijt 76,20 euro daar zit de verzendkosten erbij
ik sttur pas iets op als ik het geld binnen hebben op mijn rekeningnummer en als ik het geld hebben dan stuur ik het met spoelt op naar u
lig staan in nijmengen en ik ben dit weekend in nijmegen
waar komt vanvandaan
wilt u gevens even naar mijn toe stuur dan weten in maar ik het naar toe moet stuur dan krijg jy straks mijn rekeningnummer
vast bedankt ervoor
Ben benieuwd of hij nog reageert. Ik heb niets gezegd over het prijsverschil van het product zelf.quote:Halo freddy,
Halaas gaat het so te langg duure. Muppa gav my een beter aanbeidiing:
http://www.muppa.nl/monti(...)XLr5YCFQWR1QodhFhJLQ
Verstuuren binnen 2 dage en ik kan betaalen met eyedeal wat ik wel fein vint. Ze koome ook uit Beuningen wat ik wel vertrouw. Hun versendkoste zijn ook maar 4,95, wat vor mij tog wel het versgil maakt.
Sorrie en groetjes en sucses toegewensd,
Richardinhopopulous Skywalker Chaisomalhepheethalan
Tuurlijk is die prijs goedquote:hallo sjaak
ik zien dat jy op deze ding heb geboden is die prijs wil goed ja of nee
als jy dat ding wilt dan zal ik geen verzendkosten tellen
wil jy jouw gevens naar mijn stuur als dat ding op gestuurt moet worden
dan krijg jy straks mijn banknummer
als ik het geld binnen heb dan doe ik met spoel dat ding op stuur naar jouw
vast bedankt ervoor
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:48 schreef freddy_zwinkels het volgende:
hallo
mein friend hebt gezacht dat meense mij hier uitlaggen en lastig falen
dit find ik niet leuk en wil jylie stop ermee!!!
ik snap niet ik heb mijn spul op markplaats om verkopen maar jyllie hier lachten
ik vraag met spoelt alles verwijderen hier en neit biede meer
ik weet niet waar jylie mij vindt
ik lig nu in nijmegen en wordt boos als jylie maandag nog biede
mein friend gaatnog mail naar markplaats en ijgenaar dees site
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:48 schreef freddy_zwinkels het volgende:
hallo
ik snap niet ik heb mijn spul op markplaats om verkopen maar jyllie hier lachten
Ja hoor, 45 euro voor een Marianne Weber-shirt! Die kun je voor 20 euro zelf laten drukkenquote:te koop
een mooie t-shirt met marianne weber erop voor een echte fan het liefste in een keer weg of per stuks 45,00 euro
Kutkloonquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:48 schreef freddy_zwinkels het volgende:
hallo
Aha, soms lijkt een vertaling nog wel ergens op maar ik zie de link niet tussen hoor en stuurquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:12 schreef Jep. het volgende:
[..]
Dan stuur ik 'm met spoed op?![]()
Overigens TVP.![]()
Echt, te erg als je bedenkt dat deze ploert gewoon door Nederland wandelt.
quote:hallo cor
ik vind het jammer dat ik niets meer van jouw hoor
ik hoop dat jy nog die fietstas wilt
ik zijn er geen verzend erbij doen
ik hoop dat ik iets van jouw
quote:hallo freddy
lieverd, ik heb dat geldt alh ovregemakt
als jy nog niet heb ontvang, dan het staan maandach op bank
groetjes van cor rupt
Ja lach maar, maar volgens mij heeft er wel iemand serieus 60 euro geboden voor dat shirt (of is dat ook iemand van Fok!)?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:58 schreef Tabloid het volgende:
65 euro voor een shirt met de naam van Frans Bauer erop.![]()
http://link.marktplaats.nl/201494760
Die kosten volgens mijn nog geen 5 euro bij een concert.
Smerige oplichter die Fred Kroket.quote:hallo bert
ik dagt jy het geld overgemaakt had
sorry maar ik ga dat ding weer toe zetten op internet
ik wil graag kopen deze trouwjoerk want hij ies erg mooi met alle dingetjes
wel nog een paar vraagies
heb jij zelf aangehad?
ies 140 euro ook goed?
daag,
ali
Eindelijk antwoord!quote:hallo ali
ik zag dat jy een e-mailtje had gestuur voor die bruidsjurk
wil jy die nog kopen.
voor 140,00 euro
maar als ik hem op moet stuur dan komt er 6,20 euro om te verzend bij jouw
dan bent u kwijt 146,20 euro daar zitten de verzendkosten erbij
en als ik het geld binnen heb dan stuur ik hem op naar u
waar vandaan komt u als ik mag vragen
wilt u gevens even op sturen naar mijn dan weten ik waar ik de bruidsjurk naar toe moet sturen
dan krijt u straks mijn banknummer dooe
ik hoop dat ik iets van u hoor
nee ik heb die bruidsjurk niet zelf aangehas
vast bedankt ervoor
Pakketpost tot 10 kg.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
Waarom overal 6,20 verzendkosten
Woonwagenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef Daniane het volgende:
Freddy woont in een krot ofzo, check die deur man. ps: mooi Disney spul op de muur.
ok dus alle homo's dragen vrouwenkledingquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. 2 bij elkaar wonende kerels in een bouwkeet.. Hij's duidelijk homo dus.. You do the math.
Selectief lezen is een vak. Alhoewel dit wel een aparte homo is, die ik er gerust voor aanzie vrouwenkleding te dragen ja..quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ok dus alle homo's dragen vrouwenkleding
Tsjah, en als ie achterlijk reageert, kan je altijd nog vragen of ie een kankerkachel te koop heeft staan. Of misschien nog wat pallets gesorteerd wil hebben..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef Dhaha het volgende:
Alvast bedankt,
Kees
Kijken of hij nog zo achterlijk reageert
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef Quir het volgende:
Wat ik me nou afvraag op dit moment... zijn wij het niet die in de zeik genomen worden?
H;e, dat vind ik wel een goed diee ja, effe kijken of ik een mailtje kan makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, en als ie achterlijk reageert, kan je altijd nog vragen of ie een kankerkachel te koop heeft staan. Of misschien nog wat pallets gesorteerd wil hebben..
Deze ga ik zodadelijk toesturen, alleen nog wachten op antwoord.quote:Hio Freddy,
Ik zach dat jei en heelbol spul te koop hebben staan.
Mar ik hat dus vraagtje omdaat jei veel leuk spul hep.
Hep jei ok kankerkachel? Ik hep nu eel erg kaut ik hep eel nodig snel moetun heppen.
Ik butaal 100 euros.
Dankejewel
Zweddy Frinkels
Zweddy Frinkelsquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
H;e, dat vind ik wel een goed diee ja, effe kijken of ik een mailtje kan maken
[..]
Deze ga ik zodadelijk toesturen, alleen nog wachten op antwoord.
EDIT: Verstuurd, wacht op antwoord.
Nou dan moet je wel tijd teveel hebben om zoals Fredje te wordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:59 schreef Dhaha het volgende:
Het duurt vet lang voordat hij antwoord geeft hoor.
En volgens mij heeft hij het allemaal verzonnen om bekend te worden. Al aardig gelukt
"Sein wei misjein famlie?"quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zweddy Frinkels. Ik verwacht iets van "jij heb zelfde naam als mijn!!".
Dan vraag je datquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt die gozer aan al die zooi? Werkte hij bij een opgedoekte kringloopwinkel ofzo?
Heeft hij nog een raar accent ofzo? Zo'n gehandicnapten accent?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:19 schreef -Tron- het volgende:
hij neemt op en zegt: Met fred![]()
Ik heb hem gevraagd waarom hij die troep voor zo veel geld verkoopt en hij geeft daarna geen antwoord
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:35 schreef Dhaha het volgende:
Zou hij ook op zo´n rommelmarkt staan?
Haha lol komt zo´n Turk: ´Ik bied 1.50 voor uw handsete.´
Ik doe een gooi naar het kleinood. Kijken wat hij van mijn bod vindt...quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef InsideJob het volgende:
WTF! 45 euro voor een leeg biervatje die je bij de appie voor een 10tje haalt!![]()
http://link.marktplaats.nl/202384849
Nou, dit is het antwoord...quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
H;e, dat vind ik wel een goed diee ja, effe kijken of ik een mailtje kan maken
[..]
Deze ga ik zodadelijk toesturen, alleen nog wachten op antwoord.
EDIT: Verstuurd, wacht op antwoord.
Ik vroeg niet om een toetsenbord, maar om een kankerkachelquote:hallo
als ik hem op moet stuur dan komt er 6,20 erbij voor te verzenden
dan ben u kwijt 106,20 euro daar zit de verzendkosten erbij
dan stuur ik met spoel die toetsenbord op naar jouw
wil jy jouw gevens even naar mijn stuur dan weet ik maar ik het naar tow moet stureb
dan jy jy straks mijn banknummer ik hoop dat ik iets van jouw hoor
vast debankt ervoor
Geweldig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:49 schreef Biancavia het volgende:
Oh, veeg me op.
http://link.marktplaats.nl/203857592
Een bankslet!![]()
![]()
![]()
Dit moet toch iemand zijn die aan het ouwehoeren is?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:49 schreef Biancavia het volgende:
Oh, veeg me op.
http://link.marktplaats.nl/203857592
Een bankslet!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dit moet toch iemand zijn die aan het ouwehoeren is?
Iddd. dit kan niet meer serieus zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:55 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Dit moet toch iemand zijn die aan het ouwehoeren is?
Haha nee dat is precies wat ik bedoel, dit is te erg, dit kan niet!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:58 schreef Daniane het volgende:
[..]
Iddd. dit kan niet meer serieus zijn![]()
Je kan gewoon niet zo achterlijk zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |