quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:52 schreef babybel het volgende:
redelijk triest
edit:
En hij leest "Prive"!... Zegt al genoeg, dunkt mij![]()
Wunderbar!quote:te koop
voor een zwarte katter hij heet timon hij is 7 jaar oud.hij kan heel erg goede met kinderen opschiten en hij kan goed met 1 rustige hond omgaan hij is heel erg lief en erg rustig er zit bij een reismandje kattebak voerbakje drinkbak en kattevullig en kattevoer.wij hopen dat ons kat een goede huis vind
toevallig zeker ook de tekstschrijver van die geniale reclame... gelukkig heb ik altijd nog een goede lijf, dus een goed levenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 13:34 schreef Sodeju het volgende:
te koop
voor een zwarte katter hij heet timon hij is 7 jaar oud.hij kan heel erg goede met kinderen opschiten en hij kan goed met 1 rustige hond omgaan hij is heel erg lief en erg rustig er zit bij een reismandje kattebak voerbakje drinkbak en kattevullig en kattevoer.wij hopen dat ons kat een goede huis vind
Wunderbar!
Hoewel ik dat een afschuwelijke KUTreclame vind moet ik toch heel ff het volgende kwijt:quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:53 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
toevallig zeker ook de tekstschrijver van die geniale reclame... gelukkig heb ik altijd nog een goede lijf, dus een goed leven
http://link.marktplaats.nl/197723403quote:hallo freddy. Ik wil grag de mooie handsete voor aan de compurt hebbe.
Maar ik hep nog vragen, hoe ziet de compurt eruit zodat ik weet dat hij ook op mijn computer pas ?
en ik heb best een groot hoof, past hij wel op me hooft ?
Wil ook wel wete of ik ermee kan skaipen en dat dat dan gratis is en zo ? kun je hiermee gratis skaipen ?
En moeten er batrijen in ? Want anders als die erin moete kan ik ze alvast kopen
dus zeg t maar
doei !
dat is ook wel makkelijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef Opperkwal het volgende:
hij heeft ook van alles 3 foto's en dan steeds 1cm dichterbij.
Zwakzinnigen een internet aansluiting gevenquote:
quote:
* wagt op updeet*quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:55 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
ik heb hem net een mailtje gestuurd...
[..]
http://link.marktplaats.nl/197723403
Hihihiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]![]()
![]()
Harajuku
![]()
![]()
![]()
![]()
:
D:D!!!!!!!!!!1111111
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:00 schreef Opperkwal het volgende:
hij heeft ook van alles 3 foto's en dan steeds 1cm dichterbij.
Een wat van wat?quote:vidoeband van the spcarfet pinperen
Te koop een mooie box vidoeband van the spcarfit pinperen
ik lolde..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:10 schreef dekilo het volgende:
[..]
Zwakzinnigen een internet aansluiting geven
quote:een mooie mp3 spelers er kunnen 1025gb met alles erbij van het merk creatie
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:36 schreef Biancavia het volgende:
[vidoeband van the spcarfet pinperen
Te koop een mooie box vidoeband van the spcarfit pinperen]
Een wat van wat?
lol..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:17 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oooooh, de scarlet pimpernel
http://link.marktplaats.nl/199369855
Ik heb nog geen antwoord gehad op mn mail
Dan denk je dat je nog kwaliteit koopt voor die prijs en dan krijg je vervolgens gewoon ingedeukte rommel opgestuurd.quote:
Nike tennis logo toch?quote:
dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Marktplaats sukkels deel 18
Ook hallo
quote:te koop
49 mooie vidoeband speelfilms michael en crocodile 2 death swamp en bat 21 en warlocks en sobelt en ready to rumble entadpole en dracula en garden of evil en knight moves en milo en blade en flon en hongkong en nutty professor2 eashback en kiss the girls en delivering milo en spider man en daddy en them en the chase en suburban commando en riveroamil en the rerurn thunder en truth cats dogs en go en the neverending story2 en darkman en millenium 2000 en speed 2 en redheat en the mask of zorr en class en mib men in black en the bron war eb gohatto taboo en revenge thenerose2 en the mimmy en honest en the runestone en the mummy en the corruptor en assault en maga collect en high stakes en ghosts of mars en miles from home en nightmare en home alone deel 1 en home alone 2 lost in new yory het lieste in een keer alles weg of per 4,00euro
Het zijn er dus 49.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:33 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Vier euro korting als je alle 50 videobanden koopt. Tering
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:09 schreef Hanekrooi het volgende:
Deze dan: http://link.marktplaats.nl/197649549![]()
Ik zie dit topic nu pas. Dit is echt briljant! Freddy is de Herman Berghuis van Marktplaats! Ik heb net een bod gedaan van 0,01 op de gezellige fietstassen. Ben benieuwd wat hij ervan vindt.... Hij neemt het gezegde 'wie niet waagt, wie niet wint' wel erg letterlijk....quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:21 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Die is leuk. Ik ontdek dit nu pas. Knap dat er ook nog mensen zijn die weten wat hij bedoelt
Onee!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef childintime het volgende:
Volgens mij zij die waanzinnge fietstassen allang verkocht
Waarop had je geboden?quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:42 schreef Daniane het volgende:
hallo danigue
ik ga akkoort met het bod
maar is dit een echte bod
ik heb mensen gehad die iets meer laten hoor
ik hoop dat ik wil iets van jouw hoor
als ik het op moet stuur dan kom er 6,20 euro erbij dan bent u kwijt 231.20 daar zitten de verzendkosten erbij
ik stiir pas iets op als ik het geld binnen hebben op mijn rekening nummer
en waar komt u vandaan als ik mag vragen
ik hoop dat ik iets van jouw hoor
vast bedankt ervoor
groetjes van freddy zwinkels
de Headsete van het merk Plantronics!quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
de Headsete van het merk Plantronics!
hij heeft 'm verwijderd nadat Tabloid er overheen bood en hij denkt nu dat Tabloid 'm echt wil kopen.
briljant van je danianequote:Op maandag 13 oktober 2008 19:42 schreef Daniane het volgende:
hallo danigue
ik ga akkoort met het bod
maar is dit een echte bod
ik heb mensen gehad die iets meer laten hoor
ik hoop dat ik wil iets van jouw hoor
als ik het op moet stuur dan kom er 6,20 euro erbij dan bent u kwijt 231.20 daar zitten de verzendkosten erbij
ik stiir pas iets op als ik het geld binnen hebben op mijn rekening nummer
en waar komt u vandaan als ik mag vragen
vast bedankt ervoor
Best wel sneu om een zwakzinnige af te vallen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:13 schreef SolidArt het volgende:
Best wel een sneu individu volgens mij.
quote:Hallo!
Ik graag jou geluidsprekjes wille konpnen. Ik heb snel het nodig dus ik biet het dubbel. Graag hoor van jou snel!
Sjaak Afhaak
PS: Wat zijn sprekjes?
Link: http://link.marktplaats.nl/200712181quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:59 schreef cheqy het volgende:
Een veiligheishesje. Kan je de hele avond door heisen zonder dat je van je barkruk afflikkerd.![]()
http://www.marktplaats.nl(...)/10916964%3Fxref%3D1
Reactie!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb ook geboden op http://link.marktplaats.nl/198179080
[..]
Mijn reactie:quote:hallo sjaak
ik ga akkoort met jouw bod
alleen de geluidsprekejes lig in nijmegen en daar ben ik het weekend weer
moet ik zu op stuur naar jouw dan komt er 6,20 erbij verzendkosten dan ben jy kwijt 56,20 euro daar zitten de verzendkosten erbij en waar kom jy waar vandaan als ik mag vragen
ik stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekening nummer hebben staan
vast bedankt ervoor
quote:hallo freddy,
sorry ik had morgen sprekjes nodig kan dus niet sorry. jammer was mooie aanbieding.
Sjaak
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Reactie!![]()
[..]
Mijn reactie:
[..]
ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:28 schreef DJ_ het volgende:
doet me denken aan deze kerel
[ afbeelding ]
gezondheid aan de man in het oranje
wtfquote:te koop
4 knuffeldieren 2 twee beren en aap en een olijfolie het liefste in een keer weg of per stuks 2,00 euro
olijfoliequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:34 schreef luckass het volgende:
[..]
wtf
edit: na 't zien van de foto zal 't wel een olifant zijn.
link: http://www.marktplaats.nl(...)-knuffeldieren.html.
http://link.marktplaats.nl/200740044quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:34 schreef kalinho het volgende:
http://verzamelen.marktplaats.nl/biermerken/200740044-2-grote-flessen-van-het-merk-heinekenbier.html?return=eJw1jNEKgzAMRf9FsI%2B1nZtgpAz3J0UdFquGJoWxsX9fZNvbObn3xoOFVwDTEdiLgYImn4a5m5kRqmrZcdr06tPCGL1n0lusvhWNM14f0Vk1kuO9rHtb1rccDjCtbdrmLB5Z%2FBlQkO4j%2FVp4XI3AKkG%2F5XVKYRDd6ZifFGJ2RuXg%2Fp%2BK7v0B1kkzkg%3D%3D&df=1&fta=eNpN0lGS2jAMBuC7%2BIFnS3YsSx6u0CswmQ3dZiZAhiRb2h3uXtmB2i8M%2BZBj%2FUK9RPle9MNs9%2Bn01U%2BLSYuwPj%2BmIxyG5bjeBNI2CliGwMGnaZW%2F45yWn8Oiv8yr2HSZ5bpdzvfxI00PAYAOY5r%2BiMfQWZduyyh4mOftaA%2FbeHy%2FKd%2Fkxcz959kkvUAfnZhx0BZ6cVa%2BR321NiMGrSXqkLt33cs8OQzZsDH%2FMteY056y%2BcYQyWfrGgNwMVtozFpf6qgaBOspW2zMO%2BJs3JiLZEvPTRBA3g8DtAixdAhNFAAKO76yADM7cOwK%2BgYtdOVy6CpijLgfDw0SU4kIVBF0ZDvGilZryyCB%2F2NkYl%2F%2BBbQViSiWRAgN6oD3SmxQB1JawpqIgna6Y01EuiRcWsKuRcf7RTUR2RhtyY7UIKEvU8LYoG7j3lJNFNj7gCY9dZl1%2B9bb3A%2FLaTpfP9dfuTTHBCvmY7vfT%2BN1OD%2Fequcv%2FeOU11c3dih7hGL63yb9eH39ypusi%2Fx8%2FgPSE9jJ&fta_ind=7&fs=1
2 pilsjes voor 56 euro; mwoah![]()
Hoe de fuck krijg ik een normale link van dit?![]()
Fantastisch... afgezien van de shit en het schort.. voor 3 euro koop je een nieuwe boxer en voor weer 3 euro een shirt. Nee, dan die afgedragen shit van hem aan gaan doen...quote:
Wie wil nou niet een shit van de grote Freddy!quote:
Voor slechts 50 euro! Hoe kunnen ze het ervoor maken??quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dit item is wel echt heel cool:
Een Banania-man!
Oh hemel. Samen met zijn vriendje Benno.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:29 schreef Casparovvv het volgende:
Overigens zegt de profielfoto op zijn hyves al iets
Benno mét lipgloss.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh hemel. Samen met zijn vriendje Benno.
Wow, 1025 GB!! Of zou hij MB bedoelen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:37 schreef Gold_Leader het volgende:
te koop
een mooie mp3 spelers er kunnen 1025gb met alles erbij van het merk creatie
(waarschijnlijk bedoelt hij creativeen wie wil er nou niet een MP3 speler van ongeveer een terabyte met zo' n formaat
)
http://www.marktplaats.nl(...)/10916964%3Fxref%3D1
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De disco light doet draai
Dit is toch speelgoed?
quote:hallo ...
mag ik jouw naam hebben
en de straatnaam
een de postcode
en waar jy woon code
mijn rekening is 4948581
maar ik kan het pas zaterdag op sturen
als jy dat goed vind ik stuur altijd iets op
vast bedankt ervoor
quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
de Headsete van het merk Plantronics!
hij heeft 'm verwijderd nadat Tabloid er overheen bood en hij denkt nu dat Tabloid 'm echt wil kopen.
Ik wil ook een waar jy woon code...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef Tabloid het volgende:
en waar jy woon code
Doe mij een mooie shitquote:
brandblusserquote:Halo fredy ik wil kope wel jouw oud brandblusser van 6 kilo ik heb brand in tuin nu dus wil je snel mogelijk sturen naar mijn huis? ik heb jouw brandbluser gekosen omdat hij zo mooi rood is met geel dat is mijn leivelingskleuren ik vind 175 allen te duur ik wil hem voor 170 euro hebben kan dat dat zou ik wel mooi vinden maar ik hoor het wel wanneer je het stuurd nar min huis. ik woon in veghel dus de vliegtuig hoeft niet zo ver te vliegen om bij mij te verzenden ik hoop dat jij snel mail terugesturt naar mijn want dan zou ik heel blij zijn. Groeten van koos werkloos
quote:Beste heer,
Ik heb interesse voor uw overpriced bekertjes. Mijn vraag is "zijn ze gebruikt? En inclusief of exclusief diertjes?"
Ik kan me herinneren in de jaren '60, toen werd ik eens flink afgezet. Toen had je van die auto's die je afzette bij het station. Prachtig was dat. Wat een leuke afzetterij was dat. Helaasch had een keer ene Munsterd de reisvergoeding al in z'n zak gestopt en na 200 meter afgezet. Vandaar dat wij nu afzetterij zo noemen he. Ja jonge, die negatieve bijklanken waren vroeger meestal goud.
Maar goed even terug naar de bekertjes. Ik heb we interesse maar omdat ze zo duur zijn verwacht ik eigenlijk dat de diertjes heelhuids zijn en geen scheuren bevattenen dan de beker zelden of nooit gebruikt is.
Mvg,
Herman Uylwaort
understatement van de dag \o/quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:13 schreef SolidArt het volgende:
Best wel een sneu individu volgens mij.
Freddy schreef:quote:Hallo freddy,
Ik wil de bp model vrachtenauto wel kopen.
ik vin hem erg mooi met dat wit en groen en zo
en kan hij ook echt rijden ?
Kan je m opsturen of moet ik een chauffeur sturen om m hiernaartoe te rijden HAHA !
Daag
Klaas.
122,40 voor twéé speelgoedautootjesquote:hallo klaas
ik heb twee model vrachtwagens staan van bp die volvo opleggen en een mack tankwagen wil jy die nog hebben samen voor 122,40 euro
ik hoop dat jy zu niet te duren vind
ik kan zu naar jouw toe sturen
ik maar stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekening nummer binnen hebben
en waar moet ik zu dan naar teo stuur
waar vandaan kom als ik mag vragen
vast bedankt ervoor
Twee speelgoedvrachtwagens hè.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
122,40 voor twéé speelgoedautootjesNee joh, spotprijsje
Vind ik niet te duren hoor
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef finsdefis het volgende:
Maar een zwaar-verstandelijk gehandicapte homofiele miskraam?
brandblusserquote:Halo fredy ik wil kope wel jouw oud brandblusser van 6 kilo ik heb brand in tuin nu dus wil je snel mogelijk sturen naar mijn huis? ik heb jouw brandbluser gekosen omdat hij zo mooi rood is met geel dat is mijn leivelingskleuren ik vind 175 allen te duur ik wil hem voor 170 euro hebben kan dat dat zou ik wel mooi vinden maar ik hoor het wel wanneer je het stuurd nar min huis. ik woon in veghel dus de vliegtuig hoeft niet zo ver te vliegen om bij mij te verzenden ik hoop dat jij snel mail terugesturt naar mijn want dan zou ik heel blij zijn. Groeten van koos werkloos
quote:hallo koos
waar woon jy in veghel
hij komt uit 1989
alleen hij is leeg
170 euro is goed
ik hoop dat snel iets van jouw hoor
vast bedank ervoor
Die is goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:58 schreef gabagabagaba het volgende:
[..]
brandblusser
HAHA heb antwoord, hij is zelfs LEEG
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
ik schreef:
[..]
Freddy schreef:
[..]
122,40 voor twéé speelgoedautootjesNee joh, spotprijsje
Vind ik niet te duren hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Beste Fred Kroket,
Ik heb zojuist het geld op je rekening gestort. Ik zal zo ook nog even me gegevens doorsturen.
Groetjes,
Bert lik me Pet
Reaktie:quote:Dag,
wat koste die grote flesen?? Ik woon in papendrecht, wat kost opsturen?
quote:hallo
dan ben nu kwijt 68,40 euro ik moet 2x verzendkosten talen want zu kunnen niet in een doos samen daar zitten de verzendkosten erbij
dan heb jy zu alleen 2 zu kosten 56,00 samen
maar ik stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekeningnummer heb staat
stuur mijn jouw al jouw gevens maar op stuur
dan kun wij kijk of ik het vandaan nog op kunnen stuur
vaste bedankt ervoor
Stuur een mailtje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef fabregas01 het volgende:
Biedt hij ook spullen aan voor sex ofzo. Met die homo's weet je het maar nooit.
De 2 bierflessen voor 1 uur harde sex?
Ik zou gaan voor de prachtige kerstengel van slechts 20 Eurootjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:53 schreef InsideJob het volgende:
Hell yeah ik ga ook eens op een advertentie van hem reageren!
quote:[b]
hallo
ik wil graag kopen deze trouwjoerk want hij ies erg mooi met alle dingetjes
wel nog een paar vraagies
heb jij zelf aangehad?
ies 140 euro ook goed?
daag,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |