quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
de Headsete van het merk Plantronics!
hij heeft 'm verwijderd nadat Tabloid er overheen bood en hij denkt nu dat Tabloid 'm echt wil kopen.
Ik wil ook een waar jy woon code...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:49 schreef Tabloid het volgende:
en waar jy woon code
Doe mij een mooie shitquote:
brandblusserquote:Halo fredy ik wil kope wel jouw oud brandblusser van 6 kilo ik heb brand in tuin nu dus wil je snel mogelijk sturen naar mijn huis? ik heb jouw brandbluser gekosen omdat hij zo mooi rood is met geel dat is mijn leivelingskleuren ik vind 175 allen te duur ik wil hem voor 170 euro hebben kan dat dat zou ik wel mooi vinden maar ik hoor het wel wanneer je het stuurd nar min huis. ik woon in veghel dus de vliegtuig hoeft niet zo ver te vliegen om bij mij te verzenden ik hoop dat jij snel mail terugesturt naar mijn want dan zou ik heel blij zijn. Groeten van koos werkloos
quote:Beste heer,
Ik heb interesse voor uw overpriced bekertjes. Mijn vraag is "zijn ze gebruikt? En inclusief of exclusief diertjes?"
Ik kan me herinneren in de jaren '60, toen werd ik eens flink afgezet. Toen had je van die auto's die je afzette bij het station. Prachtig was dat. Wat een leuke afzetterij was dat. Helaasch had een keer ene Munsterd de reisvergoeding al in z'n zak gestopt en na 200 meter afgezet. Vandaar dat wij nu afzetterij zo noemen he. Ja jonge, die negatieve bijklanken waren vroeger meestal goud.
Maar goed even terug naar de bekertjes. Ik heb we interesse maar omdat ze zo duur zijn verwacht ik eigenlijk dat de diertjes heelhuids zijn en geen scheuren bevattenen dan de beker zelden of nooit gebruikt is.
Mvg,
Herman Uylwaort
understatement van de dag \o/quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:13 schreef SolidArt het volgende:
Best wel een sneu individu volgens mij.
Freddy schreef:quote:Hallo freddy,
Ik wil de bp model vrachtenauto wel kopen.
ik vin hem erg mooi met dat wit en groen en zo
en kan hij ook echt rijden ?
Kan je m opsturen of moet ik een chauffeur sturen om m hiernaartoe te rijden HAHA !
Daag
Klaas.
122,40 voor twéé speelgoedautootjesquote:hallo klaas
ik heb twee model vrachtwagens staan van bp die volvo opleggen en een mack tankwagen wil jy die nog hebben samen voor 122,40 euro
ik hoop dat jy zu niet te duren vind
ik kan zu naar jouw toe sturen
ik maar stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekening nummer binnen hebben
en waar moet ik zu dan naar teo stuur
waar vandaan kom als ik mag vragen
ik hoop dat ik iets van jouw hoor
vast bedankt ervoor
groetjes van freddy zwinkels
Twee speelgoedvrachtwagens hè.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
122,40 voor twéé speelgoedautootjesNee joh, spotprijsje
Vind ik niet te duren hoor
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:28 schreef finsdefis het volgende:
Maar een zwaar-verstandelijk gehandicapte homofiele miskraam?
brandblusserquote:Halo fredy ik wil kope wel jouw oud brandblusser van 6 kilo ik heb brand in tuin nu dus wil je snel mogelijk sturen naar mijn huis? ik heb jouw brandbluser gekosen omdat hij zo mooi rood is met geel dat is mijn leivelingskleuren ik vind 175 allen te duur ik wil hem voor 170 euro hebben kan dat dat zou ik wel mooi vinden maar ik hoor het wel wanneer je het stuurd nar min huis. ik woon in veghel dus de vliegtuig hoeft niet zo ver te vliegen om bij mij te verzenden ik hoop dat jij snel mail terugesturt naar mijn want dan zou ik heel blij zijn. Groeten van koos werkloos
quote:hallo koos
waar woon jy in veghel
hij komt uit 1989
alleen hij is leeg
170 euro is goed
ik hoop dat snel iets van jouw hoor
vast bedank ervoor
Die is goedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:58 schreef gabagabagaba het volgende:
[..]
brandblusser
HAHA heb antwoord, hij is zelfs LEEG
[..]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:14 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
ik schreef:
[..]
Freddy schreef:
[..]
122,40 voor twéé speelgoedautootjesNee joh, spotprijsje
Vind ik niet te duren hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Beste Fred Kroket,
Ik heb zojuist het geld op je rekening gestort. Ik zal zo ook nog even me gegevens doorsturen.
Groetjes,
Bert lik me Pet
Reaktie:quote:Dag,
wat koste die grote flesen?? Ik woon in papendrecht, wat kost opsturen?
quote:hallo
dan ben nu kwijt 68,40 euro ik moet 2x verzendkosten talen want zu kunnen niet in een doos samen daar zitten de verzendkosten erbij
dan heb jy zu alleen 2 zu kosten 56,00 samen
maar ik stuur pas iets op als ik het geld op mijn rekeningnummer heb staat
stuur mijn jouw al jouw gevens maar op stuur
dan kun wij kijk of ik het vandaan nog op kunnen stuur
ik hoop dat ik iets van jouw hoor
vaste bedankt ervoor
Stuur een mailtje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:16 schreef fabregas01 het volgende:
Biedt hij ook spullen aan voor sex ofzo. Met die homo's weet je het maar nooit.
De 2 bierflessen voor 1 uur harde sex?
Ik zou gaan voor de prachtige kerstengel van slechts 20 Eurootjes.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:53 schreef InsideJob het volgende:
Hell yeah ik ga ook eens op een advertentie van hem reageren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |