Dan denk je dat je nog kwaliteit koopt voor die prijs en dan krijg je vervolgens gewoon ingedeukte rommel opgestuurd.quote:
Nike tennis logo toch?quote:
dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Marktplaats sukkels deel 18
Ook hallo
quote:te koop
49 mooie vidoeband speelfilms michael en crocodile 2 death swamp en bat 21 en warlocks en sobelt en ready to rumble entadpole en dracula en garden of evil en knight moves en milo en blade en flon en hongkong en nutty professor2 eashback en kiss the girls en delivering milo en spider man en daddy en them en the chase en suburban commando en riveroamil en the rerurn thunder en truth cats dogs en go en the neverending story2 en darkman en millenium 2000 en speed 2 en redheat en the mask of zorr en class en mib men in black en the bron war eb gohatto taboo en revenge thenerose2 en the mimmy en honest en the runestone en the mummy en the corruptor en assault en maga collect en high stakes en ghosts of mars en miles from home en nightmare en home alone deel 1 en home alone 2 lost in new yory het lieste in een keer alles weg of per 4,00euro
Het zijn er dus 49.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:33 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Vier euro korting als je alle 50 videobanden koopt. Tering
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:09 schreef Hanekrooi het volgende:
Deze dan: http://link.marktplaats.nl/197649549![]()
Ik zie dit topic nu pas. Dit is echt briljant! Freddy is de Herman Berghuis van Marktplaats! Ik heb net een bod gedaan van 0,01 op de gezellige fietstassen. Ben benieuwd wat hij ervan vindt.... Hij neemt het gezegde 'wie niet waagt, wie niet wint' wel erg letterlijk....quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:21 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Die is leuk. Ik ontdek dit nu pas. Knap dat er ook nog mensen zijn die weten wat hij bedoelt
Onee!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:40 schreef childintime het volgende:
Volgens mij zij die waanzinnge fietstassen allang verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |