Selectief lezen is een vak. Alhoewel dit wel een aparte homo is, die ik er gerust voor aanzie vrouwenkleding te dragen ja..quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ok dus alle homo's dragen vrouwenkleding
Tsjah, en als ie achterlijk reageert, kan je altijd nog vragen of ie een kankerkachel te koop heeft staan. Of misschien nog wat pallets gesorteerd wil hebben..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef Dhaha het volgende:
Alvast bedankt,
Kees
Kijken of hij nog zo achterlijk reageert
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:52 schreef Quir het volgende:
Wat ik me nou afvraag op dit moment... zijn wij het niet die in de zeik genomen worden?
H;e, dat vind ik wel een goed diee ja, effe kijken of ik een mailtje kan makenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, en als ie achterlijk reageert, kan je altijd nog vragen of ie een kankerkachel te koop heeft staan. Of misschien nog wat pallets gesorteerd wil hebben..
Deze ga ik zodadelijk toesturen, alleen nog wachten op antwoord.quote:Hio Freddy,
Ik zach dat jei en heelbol spul te koop hebben staan.
Mar ik hat dus vraagtje omdaat jei veel leuk spul hep.
Hep jei ok kankerkachel? Ik hep nu eel erg kaut ik hep eel nodig snel moetun heppen.
Ik butaal 100 euros.
Dankejewel
Zweddy Frinkels
Zweddy Frinkelsquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:24 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
H;e, dat vind ik wel een goed diee ja, effe kijken of ik een mailtje kan maken
[..]
Deze ga ik zodadelijk toesturen, alleen nog wachten op antwoord.
EDIT: Verstuurd, wacht op antwoord.
Nou dan moet je wel tijd teveel hebben om zoals Fredje te wordenquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:59 schreef Dhaha het volgende:
Het duurt vet lang voordat hij antwoord geeft hoor.
En volgens mij heeft hij het allemaal verzonnen om bekend te worden. Al aardig gelukt
"Sein wei misjein famlie?"quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zweddy Frinkels. Ik verwacht iets van "jij heb zelfde naam als mijn!!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |