Die ga ik eens checken dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef trebremmit het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn album als je van instrumentale sludge met ambient houdt.
Dus Stones Throw komt nog steeds met origineel materiaal? Ik ben niet meer zo op de hoogte als ik vroeger was.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef krioro het volgende:
Madlib - Beat Konducta Vol. 5: Dil Cosby Suite
[ afbeelding ]
Madlib - Beat Konducta Vol. 6: Dil Withers Suite
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Dus Stones Throw komt nog steeds met origineel materiaal? Ik ben niet meer zo op de hoogte als ik vroeger was.
Die ga ik meteen even checken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef trebremmit het volgende:
Iemand op last.fm raadde mij dit album aan, het is mathcore,het is shoegaze,het is progressive maar bovenal geniaal.
De band heet Exotic Animal Petting Zoo en het album I Have Made My Bed In Darkness.
[ afbeelding ]
Dat is al jaren zo en volgens mij geen toeval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:38 schreef Heathen. het volgende:
Toch wel mooi dat de laatste paar weken weer een boel albums bij zijn gekomen die u wellicht uit de armoedigheid van dit jaar kunnen worden getild.
De afgelopen jaren had ik er anders geen last van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo en volgens mij geen toeval.
Oh nee zeker niet. Ik denk dat van wat ik nu ken er 2 of 3 in aanmerking komen voor de allertijden top 100, dat was in 2006 en vooral 2005 wel anders. Ook 2007 schat ik nog wat hoger in denk ik. Maar het grootste verschil met voorgaande jaren zit bij mij wel in de hoeveelheid goede albums. Voorgaande jaren kocht ik een stuk meer nieuwe cd's dan dit jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:40 schreef pfaf het volgende:
Armoedigheid? Dit is één van de beste jaren ooit.
Ach ja, 't Is ook maar net waar je van houd hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet. Ik denk dat van wat ik nu ken er 2 of 3 in aanmerking komen voor de allertijden top 100, dat was in 2006 bv wel anders. Ook 2007 schat ik nog wat hoger in denk ik. Maar het grootste verschil met voorgaande jaren zit bij mij wel in de hoeveelheid goede albums. Voorgaande jaren kocht ik een stuk meer nieuwe cd's dan dit jaar.
Goedzo! Mooi hè? Niet zo mooi als z'n echte albums, maar voor een stel ringtones...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef salvadora het volgende:
1. Max Richter - 24 Postcards in Full Colour.
Als ringtone? Jeetje, wat modern.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Goedzo! Mooi hè? Niet zo mooi als z'n echte albums, maar voor een stel ringtones...
Dat was het concept ja. En daarom zijn de nummers ook zo kort, het zijn 24 ringtones. Max Richter vond dat er teveel Jamba op de telefoons stond en te weinig Neo-klassiek.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:50 schreef salvadora het volgende:
[..]
Als ringtone? Jeetje, wat modern.
Het is het eerste wat ik van hem gehoord heb, en het smaakt naar meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was het concept ja. En daarom zijn de nummers ook zo kort, het zijn 24 ringtones. Max Richter vond dat er teveel Jamba op de telefoons stond en te weinig Neo-klassiek.
Ben ik toch wel benieuwd welke albums jij allemaal dan zo geweldig vindt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach ja, 't Is ook maar net waar je van houd hè.Wellicht is het voor Hardstyle-fans wel het slechtste jaar aller tijden.
Maar voor mij is dit zowel in de breedte als in de sterkte een geweldig jaar. Vorig jaar had bijvoorbeeld enkele topcd's, maar zakte het niveau al snel af.
Nog 1,5 maand en mijn jaarlijstje komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd welke albums jij allemaal dan zo geweldig vindt.
Feed The Animals is ook tof idd. Voor The Dreamer geldt hetzelfde maar die had ik al genoemd geloof ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef pfaf het volgende:Girl Talk - Feed the Animals Jose James - The Dreamer
Ik heb even wat hem beluisterd op My Space, klinkt niet verkeerd inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:14 schreef placebeau het volgende:
en ben weaver heeft ook een hele goeie plaat gemaakt, vind jij wsch ook leuk, flodder.
Verdammt, ik wist wel dat ik nog een album vergeten was te luisteren!quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:37 schreef MaGNeT het volgende:
Seal - Soul
Net binnen en luistert lekker weg.
Moeiteloos stemgeluid...
De originele versies heb ik hier allemaal in m'n digitale archief.quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:11 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Luister jij maar eens de originele nummers dan denk je (hopelijk) wel anders.
Nog 10 dagen...quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort komt Pfaf natuurlijk met hét topic van 2008... Dus daar wacht ik even op.
Okee. Dan kan ik wellicht het album van Mark Olson & Gary Louris nog tippen, speciaal voor fans van The Jayhawks. En voor liefhebbers van rustige, melancholieke muziek met een countryrandje en veel harmoniezang. Niet spannend verder, wel mooi.quote:
Dan had Paulusma er bij moeten zitten vind ik, als je een Nederlandse plaat wilt hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:14 schreef Grobbel het volgende:
Alleen Voicst vind ik wat uit de toon vallen qua kwaliteit, maar ze zullen wel een Nederlands bandjes-quotum moeten vullen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |