Die ga ik eens checken dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef trebremmit het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn album als je van instrumentale sludge met ambient houdt.
Dus Stones Throw komt nog steeds met origineel materiaal? Ik ben niet meer zo op de hoogte als ik vroeger was.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef krioro het volgende:
Madlib - Beat Konducta Vol. 5: Dil Cosby Suite
[ afbeelding ]
Madlib - Beat Konducta Vol. 6: Dil Withers Suite
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Dus Stones Throw komt nog steeds met origineel materiaal? Ik ben niet meer zo op de hoogte als ik vroeger was.
Die ga ik meteen even checken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef trebremmit het volgende:
Iemand op last.fm raadde mij dit album aan, het is mathcore,het is shoegaze,het is progressive maar bovenal geniaal.
De band heet Exotic Animal Petting Zoo en het album I Have Made My Bed In Darkness.
[ afbeelding ]
Dat is al jaren zo en volgens mij geen toeval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:38 schreef Heathen. het volgende:
Toch wel mooi dat de laatste paar weken weer een boel albums bij zijn gekomen die u wellicht uit de armoedigheid van dit jaar kunnen worden getild.
De afgelopen jaren had ik er anders geen last van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo en volgens mij geen toeval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |