Deze moet ik ook nog beluisteren trouwens! Gisteravond gedownload. Grails heb ik hoge verwachtingen van gekregen na Black Tar Prophecies Vols. 1,2 en 3.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:21 schreef On het volgende:
Grails - Doomsdayer's Holiday ( Net uit, hij is wat donkerder dan voorheen.)
Jesu - Why we are not perfect (EP) ( Jesu moet er gewoon in, het is wel wat softer.)
Hoe dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk om Travis in eenzelfde rijtje met Shearwater te zien.
dat zijn toch beide hype-bands?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:52 schreef emokid het volgende:
Vooral als je lijsten ziet met MGMT en Fleet Foxes tegelijk.
OMG wat een hoop vrije tijd heb je dan...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en we waren ons er net over aan het verbazen dat chansadres klaarblijkelijk genoeg vrije tijd heeft om iets zinnigs te kunnen zeggen over 100 (!) platen die in 2008 zijn uitgebracht.
[..]
Dat is een mening.quote:
Dat is inderdaad een mening net zoals jij hier allemaal meningen neerzet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een mening.
Hopelijk ben je iemand die een cd luistert voordat ie een mening geeft, maar daar gaan we voor het gemak even van uit.....
Ik vind de laatste cd van Travis juist erg vernieuwend en vermakelijk. Tuurlijk moet je wel van hun sound houden, maar dat doe ik al sinds de 1e cd uit 1997
Overigens hadden de 2 albums voor dit album niet in mijn lijstje gezeten, die waren niet geweldig.
Als je van "niet-saaie" muziek houdt moet je Cloud Cult of Elbow uit mijn lijstje eens proberen
De grootste tegenvaller van het jaar was trouwens het album van Jason Mraz. Zijn vorige 2 albums zijn echt met voorsprong stukken beter dan dit laatste album. Over saai gesproken.....
De nieuwe van The Coral Sea viel me ook erg tegen, terwijl het eerste album een klein meesterwerkje is:
http://www.musicmeter.nl/album/53831
Ook de nieuwe Coldplay viel me erg tegen (terwijl iedereen er blijkbaar achteraan hobbelt nu). Het niveau van de eerste 2 cd's is ver te zoeken....het is nu allemaal iets te "Bon Jovi" en dat is géén compliment.
Een top 100 aller tijden, daar kan ik nog wel wat mee. Maar nog geen jaar is een te korte periode. En hoe regelmatig kan je 100 platen beluisteren. Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan knip je de laatste 75 er toch af. Dit zijn honderd albums die ik goed vind en regelmatig luister. Ik hou van een compleet lijstje met alle albums waar ik van heb genoten. Het mogen er misschien veel klinken voor mensen maar voor mij is deze lijst een mooie weergave van wat voor goede muziek er in 2008 is uitgekomen. Er mist weinig al zijn behoorlijk wat albums buiten de boot gevallen, die ik toch graag heb beluisterd (Korpiklaani, Blood Red Shoes, Ade, Ting Tings). Ik hou nu eenmaal van muziek en ik luister er graag naar veel soorten. Dan word je lijst automatisch langer dan als je enkel naar Post-rock of punk luistert.
Ik vind nieuwe album Coldplay en Jason Mraz absoluut niet teleurstellend! Jason Mraz live gezien in HMH en nummers waren live geweldig, at geeft voor mij het album natuurlijk wel wat extra's. En ik vind het nummer met James Morisson ook heel erg mooi.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een mening.
Hopelijk ben je iemand die een cd luistert voordat ie een mening geeft, maar daar gaan we voor het gemak even van uit.....
Ik vind de laatste cd van Travis juist erg vernieuwend en vermakelijk. Tuurlijk moet je wel van hun sound houden, maar dat doe ik al sinds de 1e cd uit 1997
Overigens hadden de 2 albums voor dit album niet in mijn lijstje gezeten, die waren niet geweldig.
Als je van "niet-saaie" muziek houdt moet je Cloud Cult of Elbow uit mijn lijstje eens proberen
De grootste tegenvaller van het jaar was trouwens het album van Jason Mraz. Zijn vorige 2 albums zijn echt met voorsprong stukken beter dan dit laatste album. Over saai gesproken.....
De nieuwe van The Coral Sea viel me ook erg tegen, terwijl het eerste album een klein meesterwerkje is:
http://www.musicmeter.nl/album/53831
Ook de nieuwe Coldplay viel me erg tegen (terwijl iedereen er blijkbaar achteraan hobbelt nu). Het niveau van de eerste 2 cd's is ver te zoeken....het is nu allemaal iets te "Bon Jovi" en dat is géén compliment.
Dat is toch al jaren zo met Coldplay? Die eerste plaat was nog wel leuk, daarna is het rap minder geworden. Maar goed, de handel werd wel eerlijker dankzij de viltstift en dat is ook wat waard!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Die ga ik eens checken dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:43 schreef trebremmit het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn album als je van instrumentale sludge met ambient houdt.
Dus Stones Throw komt nog steeds met origineel materiaal? Ik ben niet meer zo op de hoogte als ik vroeger was.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef krioro het volgende:
Madlib - Beat Konducta Vol. 5: Dil Cosby Suite
[ afbeelding ]
Madlib - Beat Konducta Vol. 6: Dil Withers Suite
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:18 schreef emokid het volgende:
[..]
Dus Stones Throw komt nog steeds met origineel materiaal? Ik ben niet meer zo op de hoogte als ik vroeger was.
Die ga ik meteen even checken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:37 schreef trebremmit het volgende:
Iemand op last.fm raadde mij dit album aan, het is mathcore,het is shoegaze,het is progressive maar bovenal geniaal.
De band heet Exotic Animal Petting Zoo en het album I Have Made My Bed In Darkness.
[ afbeelding ]
Dat is al jaren zo en volgens mij geen toeval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:38 schreef Heathen. het volgende:
Toch wel mooi dat de laatste paar weken weer een boel albums bij zijn gekomen die u wellicht uit de armoedigheid van dit jaar kunnen worden getild.
De afgelopen jaren had ik er anders geen last van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo en volgens mij geen toeval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |