Oh nee zeker niet. Ik denk dat van wat ik nu ken er 2 of 3 in aanmerking komen voor de allertijden top 100, dat was in 2006 en vooral 2005 wel anders. Ook 2007 schat ik nog wat hoger in denk ik. Maar het grootste verschil met voorgaande jaren zit bij mij wel in de hoeveelheid goede albums. Voorgaande jaren kocht ik een stuk meer nieuwe cd's dan dit jaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:40 schreef pfaf het volgende:
Armoedigheid? Dit is één van de beste jaren ooit.
Ach ja, 't Is ook maar net waar je van houd hè.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh nee zeker niet. Ik denk dat van wat ik nu ken er 2 of 3 in aanmerking komen voor de allertijden top 100, dat was in 2006 bv wel anders. Ook 2007 schat ik nog wat hoger in denk ik. Maar het grootste verschil met voorgaande jaren zit bij mij wel in de hoeveelheid goede albums. Voorgaande jaren kocht ik een stuk meer nieuwe cd's dan dit jaar.
Goedzo! Mooi hè? Niet zo mooi als z'n echte albums, maar voor een stel ringtones...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:42 schreef salvadora het volgende:
1. Max Richter - 24 Postcards in Full Colour.
Als ringtone? Jeetje, wat modern.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Goedzo! Mooi hè? Niet zo mooi als z'n echte albums, maar voor een stel ringtones...
Dat was het concept ja. En daarom zijn de nummers ook zo kort, het zijn 24 ringtones. Max Richter vond dat er teveel Jamba op de telefoons stond en te weinig Neo-klassiek.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:50 schreef salvadora het volgende:
[..]
Als ringtone? Jeetje, wat modern.
Het is het eerste wat ik van hem gehoord heb, en het smaakt naar meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was het concept ja. En daarom zijn de nummers ook zo kort, het zijn 24 ringtones. Max Richter vond dat er teveel Jamba op de telefoons stond en te weinig Neo-klassiek.
Ben ik toch wel benieuwd welke albums jij allemaal dan zo geweldig vindt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach ja, 't Is ook maar net waar je van houd hè.Wellicht is het voor Hardstyle-fans wel het slechtste jaar aller tijden.
Maar voor mij is dit zowel in de breedte als in de sterkte een geweldig jaar. Vorig jaar had bijvoorbeeld enkele topcd's, maar zakte het niveau al snel af.
Nog 1,5 maand en mijn jaarlijstje komt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ben ik toch wel benieuwd welke albums jij allemaal dan zo geweldig vindt.
Feed The Animals is ook tof idd. Voor The Dreamer geldt hetzelfde maar die had ik al genoemd geloof ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef pfaf het volgende:Girl Talk - Feed the Animals Jose James - The Dreamer
Ik heb even wat hem beluisterd op My Space, klinkt niet verkeerd inderdaad.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:14 schreef placebeau het volgende:
en ben weaver heeft ook een hele goeie plaat gemaakt, vind jij wsch ook leuk, flodder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |