Niet zo'n grote mond tegen de grote mensen, ventje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajoh zeik niet flikken maastricht begon dus ik was direct weg toenk Jules postte
Dat werkt niet. Ik heb het vaker geprobeerd op Zuid.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik tracht de jeugd wat mores bij te brengen.
Een topic als dit bezoeken is in dat geval denk ik niet goed voor het trauma dat je te verwerken hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Feitosa het volgende:
Lelijke gore kutstad. ben blij dat ik er weg ben.
Zo , dat is er uit.
Om 22:47 was flikken maastricht net afgelopen. Helaas in deze smoes trap ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajoh zeik niet flikken maastricht begon dus ik was direct weg toenk Jules postte
Nou, de Turkse jongetjes rondom Dordtselaan zeggen wel standaard u tegen mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Ik heb het vaker geprobeerd op Zuid.
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Feitosa het volgende:
Lelijke gore kutstad. ben blij dat ik er weg ben.
Zo , dat is er uit.
Lang geleden keertje achter hem gezeten bij Sparta.... ging die ff wat groens rollen en oproken op de pluche tribune, schitterend, iedereen genoot met volle teugen meequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Isegrim het volgende:
Oh, en Jules Deelder heb ik ook al zien lopen.<-
Telfort?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:47 schreef VanDread het volgende:
[..]
Lang geleden keertje achter hem gezeten bij Sparta.... ging die ff wat groens rollen en oproken op de pluche tribune, schitterend, iedereen genoot met volle teugen mee
V viert dat hij eindelijk thuis internet heeft.... nou nog de volle snelheid halen ipv 10mbit :/
Die doen aan dienstweigering, naar wat ik begrepen hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:48 schreef Fugie het volgende:
jullie gaan te hard
hoe is het met die schoonmakers ?
jammerlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die doen aan dienstweigering, naar wat ik begrepen heb
Mijn serevent ligt bij mn monitor, na pakweg een uur zal dat iig meer lucht geven...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
daar zijn jullie weer
wat helpt het beste tegen keelpijn ( nja meer het gevoel dat je keel helemaal dicht zit en opgezwollen is)?
tja, maar daar gaat de pijn niet echt mee weg...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn serevent ligt bij mn monitor, na pakweg een uur zal dat iig meer lucht geven...
Niet zo triest doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topic
Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
daar zijn jullie weer
wat helpt het beste tegen keelpijn ( nja meer het gevoel dat je keel helemaal dicht zit en opgezwollen is)?
Ach, we hebben nu al iets van 5 topics gehad zonder kotssmileysquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo triest doen.Ik vind het niet leuk dat jullie Xcuz_me hier hebben weggejaagd.
Eerste 2 hebben we in huisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.
seriously?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.
Gember ligt in het kastje boven de kraan. Evt. zit het gevijzeld en al in het ikea zoutvaatje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
seriously?we hebben volgens mij alleen de kaneel in huis
![]()
heb bij de etos even en doosje chloor-nogwat ( ja echt!) kauwtabletjes gehaald en dat werkt ook wel een beetje. Zolang ik vannacht maar gewoon kan slapen vind ik alles best.. was vannacht tot vier uur wakker omdat ik niet om mn rug kon liggen door die stomme benauwdheid...
Ik heb al 40 mensennagels en een 60tal konijnennagels, en een aantal eekhoornnagels in huisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen kruidnagels in huis?Kruidnagels roeleren.
maar dies toch nie veeheeers!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gember ligt in het kastje boven de kraan. Evt. zit het gevijzeld en al in het ikea zoutvaatje.
De niet-gevijzelde variant wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dies toch nie veeheeers!
Idd, wat een n00b is die kerel van je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dies toch nie veeheeers!
Dan mag jij op je feesje niet proeven van mijn van A tot Z vers gemaakte [scrambled gerecht]!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd, wat een n00b is die kerel van je.![]()
Maar niet zo smakelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb al 40 mensennagels en een 60tal konijnennagels, en een aantal eekhoornnagels in huis![]()
Vooral die laatste zijn erg scherp
Doe ik 't stiekem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan mag jij op je feesje niet proeven van mijn van A tot Z vers gemaakte [scrambled gerecht]!
Ha!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh ja hapjes! *kookboek pakt*
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Das wel wat taai en zwaar op de maag
nee da's fusionquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Das wel wat taai en zwaar op de maag
Ah mooi zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zelf vier verschillende hapjes maken. Eentje daarvan is vega.
Toch niet óók een kookboek he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zelf vier verschillende hapjes maken. Eentje daarvan is vega.
Je eet wel eieren trouwens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ah mooi zoIk maak zelf uiteraard enkel vega hapjes
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topic
soort van mega broedmachine...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zul je zien, is dat ei in de oven zomaar uitgekomen waardoor het ineens een niet-vega hapje is geworden
zo maken ze ook kaarten voor navigatiesystemen, serieus mensen die gaan rondrijden en wijzingen in hun lappie opslaan. Lijkt me wel een lekker lui baantjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Mooie TT.
Rotterdam![]()
Reed hier net een auto van Google Maps door de straat.Zag er wel grappig uit. Een of andere paal op het dak met camera's erop en een grote laptop op de bijrijdersstoel
Gaafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Mooie TT.
Rotterdam![]()
Reed hier net een auto van Google Maps door de straat.Zag er wel grappig uit. Een of andere paal op het dak met camera's erop en een grote laptop op de bijrijdersstoel
Nee.Er stond heel groot Google Maps op de autoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaafdan krijgen we dus 3D / Straatniveau kaarten (als de auto werkelijk van googlemaps was, en niet van een bedrijf dat bijv. foto's aan funda verkoopt "van de buurt")
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee.Er stond heel groot Google Maps op de auto
Ijs eten kan tijdelijk helpen. Verder kan thee of warme melk met honing en gember ook een positief effect hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, maar daar gaat de pijn niet echt mee weg...
ik ga zo wel ff langs de drogist, vragen wat het beste werkt
Misschien moet Isegrim je gewoon eens een flink pak slaag geven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Isegrim ga je me opvoeden? Lukt al 23 jaar niemand hahahahahahahahaha
zie dr vanzelf verschijnen dan. Aan de maas in de grote toren of hier......ze probeert maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien moet Isegrim je gewoon eens een flink pak slaag geven.Zo ging opvoeding vroegah en dat werkte.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef Public_NME het volgende:
Per 1 januari zal ik geen Rotterdammert meer zijn....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef Public_NME het volgende:
Per 1 januari zal ik geen Rotterdammert meer zijn....
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.quote:
gaaf! leuk voor jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.
jij hecht snel aan mensen die je niet kentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald lijm pakt en Public_NME vastlijmt
nee da's een lekkere locatie, zie je of alleen water, of alleen bomen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet aan mijzelf!![]()
Aan de euromast ofzo
jij bent echt je mammaskills aan het oefenen héquote:
Pas maar op, dit kan pijnlijk worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent echt je mammaskills aan het oefenen héis er iets wat je ons nog niet hebt verteld
?
voor mij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op, dit kan pijnlijk worden.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor mij?
* littledrummergirl verstopt zich alvast onder de tafel![]()
serieus? dan bied ik nu alvast mn nederige excuses aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]Issi kan slecht tegen baby-grapjes.
Lopen 2 baby's op de stoep, zegt de één tegen de ander: "mag ik in het midden lopen?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]Issi kan slecht tegen baby-grapjes.
Volgens mij gaat het een paint topic wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
ze heeft heiden toch al? Wie heeft er dan nog een baby nodig?
en ze stinken bovendien!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Baby's zijn dan ook HELEMAAL niet leuk.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
ze heeft heiden toch al? Wie heeft er dan nog een baby nodig?
ow vandaar dat Alicey er ook niet isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Wie? Heiden6? Die zit te bellen met zijn geheime minnares.
Al 3 weken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Wie? Heiden6? Die zit te bellen met zijn geheime minnares.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ow vandaar dat Alicey er ook niet is
Dat wordt dan een forse telefoonrekening..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al 3 weken?
Volgens mij is "werk" hem te veel geworden![]()
Online-vrouwtje.quote:
Mijn katten F5'en als ik off line ben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Online-vrouwtje.
Je heb online mannetje, offline mannetje, online vrouwtje, offline vrouwtje, en een offline TJ en online TJ.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn katten F5'en als ik off line ben.
Highfive.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben geen mamaskills aan het oefenen, ik moet gewoon ongesteld worden.
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij ook al?Kunnen we tegen elkaar mopperen.
*stoom*
Mooi, laat iedereen die niet ongesteld moet worden dan lekker in liefde en vrede.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij ook al?Kunnen we tegen elkaar mopperen.
*stoom*
Afvallen.. Jij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!En dat terwijl ik
ungestelt
ben. [/slanktopic]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"moet worden". Dat betekend dus dat je levensgevaarlijk bent op je geburtstag?
Ik ben al op 62%.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!En dat terwijl ik
ungestelt
ben. [/slanktopic]
Kán welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.
jullie zijn zo'n stel dat het alleen op zon en feestdagen doetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.
Tuurlijk niet, kom nou zeg.. op de dag des HERE zeker..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie zijn zo'n stel dat het alleen op zon en feestdagen doet?
Daar gaat heiden zn gelegenheidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Niet op zondag natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wauwquote:
Uhu, lekker vliegeren met m'n eiguh!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dan wacht ze tot de wind N-O 3 is, en dan waait ze zo naar Isegrims verjaardag
Waarom denk je dat heiden met zijn minnares belt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar gaat heiden zn gelegenheid
Op mijn verjaardag ben ik gewoon niet op dieet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
WauwAlvast wat extra ingecalculeerd voor op je b-day, met al die hapjes?
SHE-Dieet, dus veel wodka en roomboterquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
WauwAlvast wat extra ingecalculeerd voor op je b-day, met al die hapjes?
quote:[..]
Uhu, lekker vliegeren met m'n eiguh!
Ik ben ook niet op dieet op jouw verjaardagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag ben ik gewoon niet op dieet.![]()
Lijkt me een verstandig plan, anders wordt het een nare avond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op dieet op jouw verjaardag
Houd je bovendien drie keer zoveel over aan het einde als anders, als iedereen op je verjaardag wel op dieet is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandig plan, anders wordt het een nare avond.
Een halve liter B&J's krijg ik ook makkelijk weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha ik ben van nature ook gewoon een smerige vreetzak hoor. Zo'n pot Ben en Jerry's kreeg ik in m'n eentje binnen een kwartiertje zonder problemen weg. Mijn vriend is dan ook de enige die klaagt over m'n dieet: "toen je nog zo'n vieze vreetzak was vond ik je eigenlijk veel leuker".
Zo'n kleine of ook zo'n grote?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha ik ben van nature ook gewoon een smerige vreetzak hoor. Zo'n pot Ben en Jerry's kreeg ik in m'n eentje binnen een kwartiertje zonder problemen weg.
Lijkt me duidelijk dan.quote:Mijn vriend is dan ook de enige die klaagt over m'n dieet: "toen je nog zo'n vieze vreetzak was vond ik je eigenlijk veel leuker".
En vervolgens die acht kg er weer aan eten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Houd je bovendien drie keer zoveel over aan het einde als anders, als iedereen op je verjaardag wel op dieet is.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een halve liter B&J's krijg ik ook makkelijk weg.
Kan heiden dan wat over is niet gewoon opeten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En vervolgens die acht kg er weer aan eten.
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan heiden dan wat over is niet gewoon opeten?
Mooi, dan zijn het zijn kilo's en niet de jouwe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.
Zo'n grote trog hahah. Echt heel erg foutquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo'n kleine of ook zo'n grote?
[..]
Lijkt me duidelijk dan.
Precies, een tonnetje meer of minder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:13 schreef Isegrim het volgende:
Ach, hij kan 't hebben!
Het is keilekker ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zo'n grote trog hahah. Echt heel erg foutMaar wel lekker!
Ik weet niet hoe je er twee jaar geleden uit zag, maar ik er niet al teveel meer afhalen toch.quote:En wat hij er van vindt is niet het belangrijkste. Als ik foto's van mezelf van twee jaar geleden zie en dan kijk wat er in die tijd bijgekomen is weet ik waar ik het voor doe.
Maar dat laatste wil ze nu net weer niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat mij betreft hoeft WSS ook niet dunner. Ze past zo ook wel in een sexy schoonmaakpakje.
I know.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Da's lief van jullieMaar ik ga nog even door tot ik tevree ben
Flesje (butterscotsch!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.
Tjeempie, lekker hoor vakantiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Nog anderhalve week en dan verruil ik de Rotterdamse skyline voor deze:
[ afbeelding ]
Haal dat eens snel weg!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Nog anderhalve week en dan verruil ik de Rotterdamse skyline voor deze:
[ afbeelding ]
Mijn stadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haal dat eens snel weg!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houston - San Antonio - Terlingua (Big Bend Nat'l Park) - Del Rio - Houstonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Alicey het volgende:
Van waar naar waar ga je?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Hebbie ook foto's van de westersingelNog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinds 1985 is die straat belangrijk hoor!!!quote:
Blijf je overal ook even lang?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Houston - San Antonio - Terlingua (Big Bend Nat'l Park) - Del Rio - Houston
1. ik heb niets met 020.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds 1985 is die straat belangrijk hoor!!!
jij bent in blijft import dus bemoe je er ff niet mee 020-er met brabantse invloeden
Een pedagogische tik. * Alicey heeft daar nooit verwondingen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos meld zich bij de EHBO
en dat ga je met de auto doen, of ook stukjes vliegen? het lijkt zo best een heel end namelijkquote:
De rest in Del Rio, of cross je daar juist alleen doorheen en blijf je dan langer in Houston?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Twee nachten in San Antonio en twee nachten in Big Bend.
Naisquote:
die laatste zin is voor JJ niet voor u waarde heer LHOquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. ik heb niets met 020.
2. Op mn vriendin na heb ik niets met Brabant.
Nu kan het zo zijn dat TJ een pedagogische tik met honkbalknuppels krijgt, of dat jij uiterst degelijk bent, of dat TJ uiterst broos is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een pedagogische tik. * Alicey heeft daar nooit verwondingen aan over gehouden.
<===bijzonder gevalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een pedagogische tik. * Alicey heeft daar nooit verwondingen aan over gehouden.
Ah, dat is inderdaad een vieze 0162'er!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die laatste zin is voor JJ niet voor u waarde heer LHO
Ach, dat kan heul niet. Ik ben maar een klein zwak vrouwtje, dus mijn pedagogische tikken zijn vast heul zachtjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu kan het zo zijn dat TJ een pedagogische tik met honkbalknuppels krijgt, of dat jij uiterst degelijk bent, of dat TJ uiterst broos is.
hmmmm...
Hij is geboren in 020 dat maakt het nog ergerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad een vieze 0162'er!
Ik broos? Ja dat zullen ze in Erasmus MC wel onderschrijvenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu kan het zo zijn dat TJ een pedagogische tik met honkbalknuppels krijgt, of dat jij uiterst degelijk bent, of dat TJ uiterst broos is.
hmmmm...
Totaal tussen de 1500 en 2000 mijl.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dat ga je met de auto doen, of ook stukjes vliegen? het lijkt zo best een heel end namelijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, dan sla ik gewoon nog een keer.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, LHO, de HEMA belde dat ze vanaf juni een canvasfoto voor me klaar hebben liggen.Ik probeer te zorgen dat 'ie vóór zaterdag hangt.
De eerste vier dagen zitten we in Livingston. San Antonio, Terlingua, Del Rio zijn hotelplaatsen onderweg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
De rest in Del Rio, of cross je daar juist alleen doorheen en blijf je dan langer in Houston?
edit : Ik zie nu dat er veel meer plaatsjes op zitten en dat je zo dan aan 9 dagen komt.
Ah, k. Snapte ik het toch nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De eerste vier dagen zitten we in Livingston. San Antonio, Terlingua, Del Rio zijn hotelplaatsen onderweg.
ai, gesnaptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad een vieze 0162'er!
anders halen wij em ff opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, LHO, de HEMA belde dat ze vanaf juni een canvasfoto voor me klaar hebben liggen.Ik probeer te zorgen dat 'ie vóór zaterdag hangt.
slaap lekkerquote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anders halen wij em ff opstrik eromheen en hebben we meteen een cadeau
Je vergeet Sweet Ms. Satanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
K ben ook bed in, half 6 gaat die teringtyfuskut wekkermensen, heiden en JJ
Oh je wilt de afgelopen vier pagina's samenvatten? Uhm... chaos?quote:
Ah. OK. Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh je wilt de afgelopen vier pagina's samenvatten? Uhm... chaos?
Achja, ik pwn hem af en toe met TOquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hecht snel aan mensen die je niet kent
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Achja, ik pwn hem af en toe met TO![]()
Ach, zolang een bewoner van London Rotterdam beschrijft als "its like a city from the future, out of an animation. Wide open streets, lots of green, all the space for the people to walk around, so quiet, ..." maak ik me er niet druk om hoorquote:Even serieus, het is per 1 januari mooi geweest. Reizen en verhuizen naar London is wat ik wil. In London weet ik dat het duur is, ik heb er immers al een jaar doorgebracht. Toch denk ik dat die stad beter bij me past dan Rotterdam (sorry vloeken in de kerk)...
TweakDSL.... boel draait nu ff, misschien ff resetten vanavond zodat die hoger intraint...quote:
TJ is toch pas 23?quote:Een 42-jarige dronkelap uit Rotterdam heeft gisteren op lullige wijze zijn frustraties geuit. De man werd namelijk vriendelijk doch dringend verzocht een supermarkt aan de Lijnbaan te verlaten. In plaats van de winkel uit te lopen, kleedde hij zich uit en begon middenin het pand met zichzelf te spelen.
Het bleef niet bij aftrekken alleen. Hij liet namelijk ook nog eens zijn blote kont aan de winkelende dames zien.
De politie heeft de man en zijn 37-jarige kameraad uit Amersfoort opgepakt. De politie heeft nu de handen vol om de winkelrukker het hemd van het lijf te vragen.
hahahahahahahahahahahahaha en bedankt hequote:
Had't er laatst met syl nog over, van daar kunnen we ook spaargeld parkeren, moeten we alleen wel naar IJsland als de boel omlazertquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:12 schreef Fugie het volgende:
ja
en met de problemen in ijsland (met ook mijn spaargeld) wil ik zo min mogelijk op internet zitten in mijn vrije tijd
een half jaar salaris stond er wel. Ik ga er stiekem vanuit dat ik het terugkrijg maar ik wil er zo min mogelijk over horen. Al dat paniekerige gedoequote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had't er laatst met syl nog over, van daar kunnen we ook spaargeld parkeren, moeten we alleen wel naar IJsland als de boel omlazert![]()
Veel daar staan?Hopen dat de politiek eea. te weeg kan brengen. Jammer is alleen dat bankieren de enige grote inkomstenbron van het bijna failliete ijsland is/was.... En anders hebben we een mooi stuk grond er bij om biobrandstof plantages en windmolens op te bouwen
![]()
maar goed, dit is een gevolg van vrije marktwerking, als ik het goed heb?![]()
kun je zelf toch weinig aan veranderen nu, gewoon n kwestie van afwachten en hopen dat het terug komtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
een half jaar salaris stond er wel. Ik ga er stiekem vanuit dat ik het terugkrijg maar ik wil er zo min mogelijk over horen. Al dat paniekerige gedoe
Daarom, en ik heb nog wel een credit card dus mocht ik exceptionele uitgaven moeten doen (murphy enzo) dan lukt dat nog welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je zelf toch weinig aan veranderen nu, gewoon n kwestie van afwachten en hopen dat het terug komt
En dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goed excuus voor een weekje ijsland
gewoon de bank overvallen daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En dan?![]()
Meneer icesave, geef mij eens mijn geld, en wel nu! Of ik blijf hier!
Ik had begrepen dat je een claim, zoals je die in Nederland bij DNB doet, in IJsland fysiek in IJsland moet doen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En dan?![]()
Meneer icesave, geef mij eens mijn geld, en wel nu! Of ik blijf hier!
ach ik heb nog wel wat vakantiedagen overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat je een claim, zoals je die in Nederland bij DNB doet, in IJsland fysiek in IJsland moet doen...
En anders kan je je halve jaarsalaris nog altijd in blonde Icesave medewerksters opeisenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach ik heb nog wel wat vakantiedagen over
volgens mij is ijsland meer donkerharig, beetje richting die rare eskimos toe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En anders kan je je halve jaarsalaris nog altijd in blonde Icesave medewerksters opeisen
Weer eens wat anders dan importbruidjes uit polen![]()
Eskimo betekend "rauw vis vreter". Daar vallen wij ook onderquote:
en waarom doen tulbandmannetjes dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In plaats van dat hij naar binnen moet met een bomgordel / vliegtuig / .... hoeft hij nu alleen maar paniek te zaaien door "verkopen, verkopen" te roepen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:35 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk is deze in het Gouda topic posten dan nog leuker.
[ afbeelding ]
Blond zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en waarom doen tulbandmannetjes dat?![]()
nja lama..
Weer een leuk bewijs dat een moederende overheid slappe burgers oplevert.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
Tja, die Gouda strip kun je ook relateren aan de Ice-save spaarders... mensen hebben geen enkel benul meer van risico en als het dan fout gaat, dan roepen ze de overheid / politiek om hulp, zonder erbij na te denken dat ze zelf het probleem zijn
Hier en daar hoor ik zelfs al stemmen die het asociaal vinden dat Nederland niet meteen een zak geld open scheurt om de ijskoude spaarders te compenseren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
Tja, die Gouda strip kun je ook relateren aan de Ice-save spaarders... mensen hebben geen enkel benul meer van risico en als het dan fout gaat, dan roepen ze de overheid / politiek om hulp, zonder erbij na te denken dat ze zelf het probleem zijn
Dat speelt nu in de Verenigde Staten van vrije mArktwerking meer, vindt ik....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Het is een beetje als kinderen die spelen in de zandbak. Er hoeft maar iets te gebeuren of eentje rent er naar moeder: "Mamaaa, hij sloeg mij!".
Ook in de USA is er niet echt sprake van vrije marktwerking.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat speelt nu in de Verenigde Staten van vrije mArktwerking meer, vindt ik....
De o-zo "laat ons met rust stomme overheid" beleggers die toch maar weer even komen aankloppen.
Wel vindt ik dat de Nederlandse overheid wat druk mag zetten op ijsland
Dat doet de Nederlandse overheid ook wel. Het is echter typisch Nederlands om eerst stil diplomatiek te proberen iets op te lossen voor er grof geschut wordt ingezet zoals het VK nu doet. Als dat niets oplevert zie ik Nederland echter ook wel dezelfde soort dingen doen als het VK, al dan niet in EU-verband.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel vindt ik dat de Nederlandse overheid wat druk mag zetten op ijsland
Rotterdam:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
En het is:
ik vind
jij vindt (maar: vind je?)
hij vindt
Zet er in de tegenwoordige tijd 'lopen' voor in de plaats en je weet het.
ik loop -> ik vind
jij loopt -> jij vindt
loop je? -> vind je?
hij loopt -> hij vindt
Die laatste moet dan zijn "hij loop - hij vind".quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rotterdam:
ik loopt -> ik vindt
jij loopt -> jij vindt
loop je? -> vind je?
hij loopt -> hij vindt
Maar dan hebben de aandeelhouders van Fortis ook meteen een zaak, want zij zijn ook geld kwijtgeraakt door bewust risico te lopen. Dan mag de Staat dat ook wel compenseren. Kunnen we meteen de hele aandelenhandel opdoeken, en de staat alle beursgenoteerde bedrijven op laten kopen. En dan alle verliezen aan alle aandeelhouders terugbetalen. Krijg je een hele leuke fictieve economie vanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:22 schreef Alicey het volgende:
Dat doet de Nederlandse overheid ook wel. Het is echter typisch Nederlands om eerst stil diplomatiek te proberen iets op te lossen voor er grof geschut wordt ingezet zoals het VK nu doet. Als dat niets oplevert zie ik Nederland echter ook wel dezelfde soort dingen doen als het VK, al dan niet in EU-verband.
hmmja ook weer waar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die laatste moet dan zijn "hij loop - hij vind".
Ik doelde meer op de maatregelen die de VK treft riching Ijsland, zoals bevriezing van Ijslandse tegoeden. Ik doelde niet op de garantie die het VK stelt aan haar spaarders.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:31 schreef DutchTrain het volgende:
Maar dan hebben de aandeelhouders van Fortis ook meteen een zaak, want zij zijn ook geld kwijtgeraakt door bewust risico te lopen. Dan mag de Staat dat ook wel compenseren. Kunnen we meteen de hele aandelenhandel opdoeken, en de staat alle beursgenoteerde bedrijven op laten kopen. En dan alle verliezen aan alle aandeelhouders terugbetalen. Krijg je een hele leuke fictieve economie van
Als ik geen spelfouten wil maken, tik ik wel in een echte taalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
En het is:
ik vind
jij vindt (maar: vind je?)
hij vindt
Zet er in de tegenwoordige tijd 'lopen' voor in de plaats en je weet het.
ik loop -> ik vind
jij loopt -> jij vindt
loop je? -> vind je?
hij loopt -> hij vindt
Nou, om heel eerlijk te zijn verkies ik twee extra logées boven het uitlenen van mijn fiets.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim, kunnen we zaterdag een tweewielvoertuig van jou lenen?Welke uiteraard een warme overnachting krijgt op Rotterdam zuid
![]()
Ik denk zo dat wij de kortste reisafstand hebben zo'n beetje. En om dan weer een matras te claimenWe hebben alleen maar 1 fiets
Ik geloof dat jij echt klapjes moet hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:43 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO waarom jat je geen fiets op CS?
Hoe? Jatten mag............politie doet toch geen f*ckquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij echt klapjes moet hebben.
Agent op seksfeest ontmaskerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoe? Jatten mag............politie doet toch geen f*ck
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:43 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO waarom jat je geen fiets op CS?
je moe nie denken, je moe doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat te doen. vandaag of morgen naar Breda/ Blijdorp... denk denk denk ..
Breda skippen, morgen 20 graden dus lekker Blijdorp.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat te doen. vandaag of morgen naar Breda/ Blijdorp... denk denk denk ..
nee. Bedoelde eigenlijk in welke volgorde. Ben nu dus op Breda Photo. Morgen ijs- en wasberenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Breda skippen, morgen 20 graden dus lekker Blijdorp.
quote:Aardbei zijn is een keuze.
Wolfjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee. Bedoelde eigenlijk in welke volgorde. Ben nu dus op Breda Photo. Morgen ijs- en wasberen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
wajoo die dvd rocktheb nu al de blaren op mn vingers
* littledrummergirl zingt: ze heeft een pooootje met vet, al op de tafel gezet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ach, er staat morgen bij Isegrim vast wel weer een megapot vaseline op tafel
quote:
Ow.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]neee da's alweer oud! wel bijblijven he
Oh, dus als de politie niet zou bestaan, dan zou moord ook okay zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoe? Jatten mag............politie doet toch geen f*ck
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, dus als de politie niet zou bestaan, dan zou moord ook okay zijn?
zuchtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En jij maar denken dat dat doekje voor stof was
Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Insinueert u nu iets? Zien we straks in de krant staan dat P de J uit R ene TJ met een stukje beton duikles heeft gegeven van Erasmus B. ?
maar nu je het zegt....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.Om eerlijk te zijn was die gedachte nog niet bij me opgekomen.
ik snap er ook niets vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zuchtsoms ga je echt te hard, over welk doekje hebben we het nu weer?
ik zal eens een poging doen LHO's gedachtenkronkels te ontcijferenquote:
maar voor morgen mag ie een dag aan de muur toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Canvas is binnen. Ik moet zeggen dat ik hem een beetje vind tegenvallen, hij is te donker... Misschien was het toch niet zo'n geschikte picca voor op canvas...
Hemaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Canvas is binnen. Ik moet zeggen dat ik hem een beetje vind tegenvallen, hij is te donker... Misschien was het toch niet zo'n geschikte picca voor op canvas...
maareehm het stofdoekje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hema![]()
Met gewone afdrukken, zowel digitaal als rolletje, hebben we gehad dat de kleuren niet kloppen, de foto donker werd, en er een blauwige waas overheen kwam...
Als je de Mongoolse renmuis hebt gevonden (en dan bedoel ik niet het hokquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee. Bedoelde eigenlijk in welke volgorde. Ben nu dus op Breda Photo. Morgen ijs- en wasberen
De canvasafdrukken van HEMA waren volgens de Consumentenbond de Beste Koop...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hema![]()
Met gewone afdrukken, zowel digitaal als rolletje, hebben we gehad dat de kleuren niet kloppen, de foto donker werd, en er een blauwige waas overheen kwam...
die laatste heb ik er al zoveel van ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:29 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Als je de Mongoolse renmuis hebt gevonden (en dan bedoel ik niet het hok), maak dan een foto voor me.
Oh, en prairyhonden.![]()
![]()
Ik neem aan dat als iemand op jou insteekt, je dan niet een willekeurig ander persoon gaat lopen steken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat zei ik niet Isegrim maar als men mijn fiets jat jat ik er 1 terug. Als men op mij insteekt met een mes vind ik dat ik gerechtvaardig ben terug te steken, heb alleen geen mes op zak maar oké!
Tot vanavond!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gefeliciteerd IseEn tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |