Ah mooi zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zelf vier verschillende hapjes maken. Eentje daarvan is vega.
Toch niet óók een kookboek he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zelf vier verschillende hapjes maken. Eentje daarvan is vega.
Je eet wel eieren trouwens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ah mooi zoIk maak zelf uiteraard enkel vega hapjes
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topic
soort van mega broedmachine...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zul je zien, is dat ei in de oven zomaar uitgekomen waardoor het ineens een niet-vega hapje is geworden
zo maken ze ook kaarten voor navigatiesystemen, serieus mensen die gaan rondrijden en wijzingen in hun lappie opslaan. Lijkt me wel een lekker lui baantjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Mooie TT.
Rotterdam![]()
Reed hier net een auto van Google Maps door de straat.Zag er wel grappig uit. Een of andere paal op het dak met camera's erop en een grote laptop op de bijrijdersstoel
Gaafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Mooie TT.
Rotterdam![]()
Reed hier net een auto van Google Maps door de straat.Zag er wel grappig uit. Een of andere paal op het dak met camera's erop en een grote laptop op de bijrijdersstoel
Nee.Er stond heel groot Google Maps op de autoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaafdan krijgen we dus 3D / Straatniveau kaarten (als de auto werkelijk van googlemaps was, en niet van een bedrijf dat bijv. foto's aan funda verkoopt "van de buurt")
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee.Er stond heel groot Google Maps op de auto
Ijs eten kan tijdelijk helpen. Verder kan thee of warme melk met honing en gember ook een positief effect hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, maar daar gaat de pijn niet echt mee weg...
ik ga zo wel ff langs de drogist, vragen wat het beste werkt
Misschien moet Isegrim je gewoon eens een flink pak slaag geven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Isegrim ga je me opvoeden? Lukt al 23 jaar niemand hahahahahahahahaha
zie dr vanzelf verschijnen dan. Aan de maas in de grote toren of hier......ze probeert maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien moet Isegrim je gewoon eens een flink pak slaag geven.Zo ging opvoeding vroegah en dat werkte.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef Public_NME het volgende:
Per 1 januari zal ik geen Rotterdammert meer zijn....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef Public_NME het volgende:
Per 1 januari zal ik geen Rotterdammert meer zijn....
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.quote:
gaaf! leuk voor jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |