Niet zo'n grote mond tegen de grote mensen, ventje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajoh zeik niet flikken maastricht begon dus ik was direct weg toenk Jules postte
Dat werkt niet. Ik heb het vaker geprobeerd op Zuid.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:56 schreef Isegrim het volgende:
Ik tracht de jeugd wat mores bij te brengen.
Een topic als dit bezoeken is in dat geval denk ik niet goed voor het trauma dat je te verwerken hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Feitosa het volgende:
Lelijke gore kutstad. ben blij dat ik er weg ben.
Zo , dat is er uit.
Om 22:47 was flikken maastricht net afgelopen. Helaas in deze smoes trap ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ajoh zeik niet flikken maastricht begon dus ik was direct weg toenk Jules postte
Nou, de Turkse jongetjes rondom Dordtselaan zeggen wel standaard u tegen mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Ik heb het vaker geprobeerd op Zuid.
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topicquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:58 schreef Feitosa het volgende:
Lelijke gore kutstad. ben blij dat ik er weg ben.
Zo , dat is er uit.
Lang geleden keertje achter hem gezeten bij Sparta.... ging die ff wat groens rollen en oproken op de pluche tribune, schitterend, iedereen genoot met volle teugen meequote:Op maandag 6 oktober 2008 22:34 schreef Isegrim het volgende:
Oh, en Jules Deelder heb ik ook al zien lopen.<-
Telfort?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:47 schreef VanDread het volgende:
[..]
Lang geleden keertje achter hem gezeten bij Sparta.... ging die ff wat groens rollen en oproken op de pluche tribune, schitterend, iedereen genoot met volle teugen mee
V viert dat hij eindelijk thuis internet heeft.... nou nog de volle snelheid halen ipv 10mbit :/
Die doen aan dienstweigering, naar wat ik begrepen hebquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:48 schreef Fugie het volgende:
jullie gaan te hard
hoe is het met die schoonmakers ?
jammerlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die doen aan dienstweigering, naar wat ik begrepen heb
Mijn serevent ligt bij mn monitor, na pakweg een uur zal dat iig meer lucht geven...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
daar zijn jullie weer
wat helpt het beste tegen keelpijn ( nja meer het gevoel dat je keel helemaal dicht zit en opgezwollen is)?
tja, maar daar gaat de pijn niet echt mee weg...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn serevent ligt bij mn monitor, na pakweg een uur zal dat iig meer lucht geven...
Niet zo triest doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topic
Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
daar zijn jullie weer
wat helpt het beste tegen keelpijn ( nja meer het gevoel dat je keel helemaal dicht zit en opgezwollen is)?
Ach, we hebben nu al iets van 5 topics gehad zonder kotssmileysquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo triest doen.Ik vind het niet leuk dat jullie Xcuz_me hier hebben weggejaagd.
Eerste 2 hebben we in huisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.
seriously?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.
Gember ligt in het kastje boven de kraan. Evt. zit het gevijzeld en al in het ikea zoutvaatje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
seriously?we hebben volgens mij alleen de kaneel in huis
![]()
heb bij de etos even en doosje chloor-nogwat ( ja echt!) kauwtabletjes gehaald en dat werkt ook wel een beetje. Zolang ik vannacht maar gewoon kan slapen vind ik alles best.. was vannacht tot vier uur wakker omdat ik niet om mn rug kon liggen door die stomme benauwdheid...
Ik heb al 40 mensennagels en een 60tal konijnennagels, en een aantal eekhoornnagels in huisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen kruidnagels in huis?Kruidnagels roeleren.
maar dies toch nie veeheeers!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gember ligt in het kastje boven de kraan. Evt. zit het gevijzeld en al in het ikea zoutvaatje.
De niet-gevijzelde variant wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dies toch nie veeheeers!
Idd, wat een n00b is die kerel van je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dies toch nie veeheeers!
Dan mag jij op je feesje niet proeven van mijn van A tot Z vers gemaakte [scrambled gerecht]!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd, wat een n00b is die kerel van je.![]()
Maar niet zo smakelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb al 40 mensennagels en een 60tal konijnennagels, en een aantal eekhoornnagels in huis![]()
Vooral die laatste zijn erg scherp
Doe ik 't stiekem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan mag jij op je feesje niet proeven van mijn van A tot Z vers gemaakte [scrambled gerecht]!
Ha!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh ja hapjes! *kookboek pakt*
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Das wel wat taai en zwaar op de maag
nee da's fusionquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Das wel wat taai en zwaar op de maag
Ah mooi zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zelf vier verschillende hapjes maken. Eentje daarvan is vega.
Toch niet óók een kookboek he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga zelf vier verschillende hapjes maken. Eentje daarvan is vega.
Je eet wel eieren trouwens?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ah mooi zoIk maak zelf uiteraard enkel vega hapjes
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Xcuz_me, neem je kloon eens heel snel mee naar het Gouda topic
soort van mega broedmachine...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zul je zien, is dat ei in de oven zomaar uitgekomen waardoor het ineens een niet-vega hapje is geworden
zo maken ze ook kaarten voor navigatiesystemen, serieus mensen die gaan rondrijden en wijzingen in hun lappie opslaan. Lijkt me wel een lekker lui baantjequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Mooie TT.
Rotterdam![]()
Reed hier net een auto van Google Maps door de straat.Zag er wel grappig uit. Een of andere paal op het dak met camera's erop en een grote laptop op de bijrijdersstoel
Gaafquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Mooie TT.
Rotterdam![]()
Reed hier net een auto van Google Maps door de straat.Zag er wel grappig uit. Een of andere paal op het dak met camera's erop en een grote laptop op de bijrijdersstoel
Nee.Er stond heel groot Google Maps op de autoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaafdan krijgen we dus 3D / Straatniveau kaarten (als de auto werkelijk van googlemaps was, en niet van een bedrijf dat bijv. foto's aan funda verkoopt "van de buurt")
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:10 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Nee.Er stond heel groot Google Maps op de auto
Ijs eten kan tijdelijk helpen. Verder kan thee of warme melk met honing en gember ook een positief effect hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tja, maar daar gaat de pijn niet echt mee weg...
ik ga zo wel ff langs de drogist, vragen wat het beste werkt
Misschien moet Isegrim je gewoon eens een flink pak slaag geven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:05 schreef TJDoornbos het volgende:
Isegrim ga je me opvoeden? Lukt al 23 jaar niemand hahahahahahahahaha
zie dr vanzelf verschijnen dan. Aan de maas in de grote toren of hier......ze probeert maarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien moet Isegrim je gewoon eens een flink pak slaag geven.Zo ging opvoeding vroegah en dat werkte.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef Public_NME het volgende:
Per 1 januari zal ik geen Rotterdammert meer zijn....
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:20 schreef Public_NME het volgende:
Per 1 januari zal ik geen Rotterdammert meer zijn....
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.quote:
gaaf! leuk voor jequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:34 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Eerst een tijdje reizen om daarna (hopelijk) naar London te verhuizen... Ben immers klaar met studeren.
jij hecht snel aan mensen die je niet kentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald lijm pakt en Public_NME vastlijmt
nee da's een lekkere locatie, zie je of alleen water, of alleen bomen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet aan mijzelf!![]()
Aan de euromast ofzo
jij bent echt je mammaskills aan het oefenen héquote:
Pas maar op, dit kan pijnlijk worden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij bent echt je mammaskills aan het oefenen héis er iets wat je ons nog niet hebt verteld
?
voor mij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op, dit kan pijnlijk worden.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor mij?
* littledrummergirl verstopt zich alvast onder de tafel![]()
serieus? dan bied ik nu alvast mn nederige excuses aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]Issi kan slecht tegen baby-grapjes.
Lopen 2 baby's op de stoep, zegt de één tegen de ander: "mag ik in het midden lopen?"quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:56 schreef Alicey het volgende:
[..]Issi kan slecht tegen baby-grapjes.
Volgens mij gaat het een paint topic wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
ze heeft heiden toch al? Wie heeft er dan nog een baby nodig?
en ze stinken bovendien!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Baby's zijn dan ook HELEMAAL niet leuk.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
ze heeft heiden toch al? Wie heeft er dan nog een baby nodig?
ow vandaar dat Alicey er ook niet isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Wie? Heiden6? Die zit te bellen met zijn geheime minnares.
Al 3 weken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:09 schreef Isegrim het volgende:
Wie? Heiden6? Die zit te bellen met zijn geheime minnares.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ow vandaar dat Alicey er ook niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |