Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
daar zijn jullie weer
wat helpt het beste tegen keelpijn ( nja meer het gevoel dat je keel helemaal dicht zit en opgezwollen is)?
Ach, we hebben nu al iets van 5 topics gehad zonder kotssmileysquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet zo triest doen.Ik vind het niet leuk dat jullie Xcuz_me hier hebben weggejaagd.
Eerste 2 hebben we in huisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.
seriously?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Thee maken van verse gember, kaneel en kruidnagels.
Gember ligt in het kastje boven de kraan. Evt. zit het gevijzeld en al in het ikea zoutvaatje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
seriously?we hebben volgens mij alleen de kaneel in huis
![]()
heb bij de etos even en doosje chloor-nogwat ( ja echt!) kauwtabletjes gehaald en dat werkt ook wel een beetje. Zolang ik vannacht maar gewoon kan slapen vind ik alles best.. was vannacht tot vier uur wakker omdat ik niet om mn rug kon liggen door die stomme benauwdheid...
Ik heb al 40 mensennagels en een 60tal konijnennagels, en een aantal eekhoornnagels in huisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen kruidnagels in huis?Kruidnagels roeleren.
maar dies toch nie veeheeers!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gember ligt in het kastje boven de kraan. Evt. zit het gevijzeld en al in het ikea zoutvaatje.
De niet-gevijzelde variant wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dies toch nie veeheeers!
Idd, wat een n00b is die kerel van je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar dies toch nie veeheeers!
Dan mag jij op je feesje niet proeven van mijn van A tot Z vers gemaakte [scrambled gerecht]!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Idd, wat een n00b is die kerel van je.![]()
Maar niet zo smakelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb al 40 mensennagels en een 60tal konijnennagels, en een aantal eekhoornnagels in huis![]()
Vooral die laatste zijn erg scherp
Doe ik 't stiekem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan mag jij op je feesje niet proeven van mijn van A tot Z vers gemaakte [scrambled gerecht]!
Ha!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:49 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh ja hapjes! *kookboek pakt*
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Das wel wat taai en zwaar op de maag
nee da's fusionquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Das wel wat taai en zwaar op de maag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |