Dat wordt dan een forse telefoonrekening..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al 3 weken?
Volgens mij is "werk" hem te veel geworden![]()
Online-vrouwtje.quote:
Mijn katten F5'en als ik off line ben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Online-vrouwtje.
Je heb online mannetje, offline mannetje, online vrouwtje, offline vrouwtje, en een offline TJ en online TJ.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn katten F5'en als ik off line ben.
Highfive.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben geen mamaskills aan het oefenen, ik moet gewoon ongesteld worden.
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij ook al?Kunnen we tegen elkaar mopperen.
*stoom*
Mooi, laat iedereen die niet ongesteld moet worden dan lekker in liefde en vrede.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij ook al?Kunnen we tegen elkaar mopperen.
*stoom*
Afvallen.. Jij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!En dat terwijl ik
ungestelt
ben. [/slanktopic]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"moet worden". Dat betekend dus dat je levensgevaarlijk bent op je geburtstag?
Ik ben al op 62%.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!En dat terwijl ik
ungestelt
ben. [/slanktopic]
Ja, dan wacht ze tot de wind N-O 3 is, en dan waait ze zo naar Isegrims verjaardagquote:
Kán welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.
jullie zijn zo'n stel dat het alleen op zon en feestdagen doetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.
Tuurlijk niet, kom nou zeg.. op de dag des HERE zeker..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie zijn zo'n stel dat het alleen op zon en feestdagen doet?
Daar gaat heiden zn gelegenheidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Niet op zondag natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wauwquote:
Uhu, lekker vliegeren met m'n eiguh!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dan wacht ze tot de wind N-O 3 is, en dan waait ze zo naar Isegrims verjaardag
Waarom denk je dat heiden met zijn minnares belt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar gaat heiden zn gelegenheid
Op mijn verjaardag ben ik gewoon niet op dieet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
WauwAlvast wat extra ingecalculeerd voor op je b-day, met al die hapjes?
SHE-Dieet, dus veel wodka en roomboterquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
WauwAlvast wat extra ingecalculeerd voor op je b-day, met al die hapjes?
quote:[..]
Uhu, lekker vliegeren met m'n eiguh!
Ik ben ook niet op dieet op jouw verjaardagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag ben ik gewoon niet op dieet.![]()
Lijkt me een verstandig plan, anders wordt het een nare avond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op dieet op jouw verjaardag
Houd je bovendien drie keer zoveel over aan het einde als anders, als iedereen op je verjaardag wel op dieet is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandig plan, anders wordt het een nare avond.
Een halve liter B&J's krijg ik ook makkelijk weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha ik ben van nature ook gewoon een smerige vreetzak hoor. Zo'n pot Ben en Jerry's kreeg ik in m'n eentje binnen een kwartiertje zonder problemen weg. Mijn vriend is dan ook de enige die klaagt over m'n dieet: "toen je nog zo'n vieze vreetzak was vond ik je eigenlijk veel leuker".
Zo'n kleine of ook zo'n grote?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha ik ben van nature ook gewoon een smerige vreetzak hoor. Zo'n pot Ben en Jerry's kreeg ik in m'n eentje binnen een kwartiertje zonder problemen weg.
Lijkt me duidelijk dan.quote:Mijn vriend is dan ook de enige die klaagt over m'n dieet: "toen je nog zo'n vieze vreetzak was vond ik je eigenlijk veel leuker".
En vervolgens die acht kg er weer aan eten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Houd je bovendien drie keer zoveel over aan het einde als anders, als iedereen op je verjaardag wel op dieet is.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een halve liter B&J's krijg ik ook makkelijk weg.
Kan heiden dan wat over is niet gewoon opeten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En vervolgens die acht kg er weer aan eten.
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan heiden dan wat over is niet gewoon opeten?
Mooi, dan zijn het zijn kilo's en niet de jouwe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.
Zo'n grote trog hahah. Echt heel erg foutquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo'n kleine of ook zo'n grote?
[..]
Lijkt me duidelijk dan.
Precies, een tonnetje meer of minder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:13 schreef Isegrim het volgende:
Ach, hij kan 't hebben!
Het is keilekker ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zo'n grote trog hahah. Echt heel erg foutMaar wel lekker!
Ik weet niet hoe je er twee jaar geleden uit zag, maar ik er niet al teveel meer afhalen toch.quote:En wat hij er van vindt is niet het belangrijkste. Als ik foto's van mezelf van twee jaar geleden zie en dan kijk wat er in die tijd bijgekomen is weet ik waar ik het voor doe.
Maar dat laatste wil ze nu net weer niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat mij betreft hoeft WSS ook niet dunner. Ze past zo ook wel in een sexy schoonmaakpakje.
I know.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Da's lief van jullieMaar ik ga nog even door tot ik tevree ben
Flesje (butterscotsch!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.
Tjeempie, lekker hoor vakantiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Nog anderhalve week en dan verruil ik de Rotterdamse skyline voor deze:
[ afbeelding ]
Haal dat eens snel weg!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Nog anderhalve week en dan verruil ik de Rotterdamse skyline voor deze:
[ afbeelding ]
Mijn stadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haal dat eens snel weg!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houston - San Antonio - Terlingua (Big Bend Nat'l Park) - Del Rio - Houstonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:20 schreef Alicey het volgende:
Van waar naar waar ga je?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Hebbie ook foto's van de westersingelNog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
sinds 1985 is die straat belangrijk hoor!!!quote:
Blijf je overal ook even lang?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Houston - San Antonio - Terlingua (Big Bend Nat'l Park) - Del Rio - Houston
1. ik heb niets met 020.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds 1985 is die straat belangrijk hoor!!!
jij bent in blijft import dus bemoe je er ff niet mee 020-er met brabantse invloeden
Een pedagogische tik. * Alicey heeft daar nooit verwondingen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos meld zich bij de EHBO
en dat ga je met de auto doen, of ook stukjes vliegen? het lijkt zo best een heel end namelijkquote:
De rest in Del Rio, of cross je daar juist alleen doorheen en blijf je dan langer in Houston?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Twee nachten in San Antonio en twee nachten in Big Bend.
Naisquote:
die laatste zin is voor JJ niet voor u waarde heer LHOquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. ik heb niets met 020.
2. Op mn vriendin na heb ik niets met Brabant.
Nu kan het zo zijn dat TJ een pedagogische tik met honkbalknuppels krijgt, of dat jij uiterst degelijk bent, of dat TJ uiterst broos is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een pedagogische tik. * Alicey heeft daar nooit verwondingen aan over gehouden.
<===bijzonder gevalquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een pedagogische tik. * Alicey heeft daar nooit verwondingen aan over gehouden.
Ah, dat is inderdaad een vieze 0162'er!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die laatste zin is voor JJ niet voor u waarde heer LHO
Ach, dat kan heul niet. Ik ben maar een klein zwak vrouwtje, dus mijn pedagogische tikken zijn vast heul zachtjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu kan het zo zijn dat TJ een pedagogische tik met honkbalknuppels krijgt, of dat jij uiterst degelijk bent, of dat TJ uiterst broos is.
hmmmm...
Hij is geboren in 020 dat maakt het nog ergerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad een vieze 0162'er!
Ik broos? Ja dat zullen ze in Erasmus MC wel onderschrijvenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu kan het zo zijn dat TJ een pedagogische tik met honkbalknuppels krijgt, of dat jij uiterst degelijk bent, of dat TJ uiterst broos is.
hmmmm...
Totaal tussen de 1500 en 2000 mijl.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dat ga je met de auto doen, of ook stukjes vliegen? het lijkt zo best een heel end namelijk
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niets, dan sla ik gewoon nog een keer.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, LHO, de HEMA belde dat ze vanaf juni een canvasfoto voor me klaar hebben liggen.Ik probeer te zorgen dat 'ie vóór zaterdag hangt.
De eerste vier dagen zitten we in Livingston. San Antonio, Terlingua, Del Rio zijn hotelplaatsen onderweg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
De rest in Del Rio, of cross je daar juist alleen doorheen en blijf je dan langer in Houston?
edit : Ik zie nu dat er veel meer plaatsjes op zitten en dat je zo dan aan 9 dagen komt.
Ah, k. Snapte ik het toch nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De eerste vier dagen zitten we in Livingston. San Antonio, Terlingua, Del Rio zijn hotelplaatsen onderweg.
ai, gesnaptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad een vieze 0162'er!
anders halen wij em ff opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, LHO, de HEMA belde dat ze vanaf juni een canvasfoto voor me klaar hebben liggen.Ik probeer te zorgen dat 'ie vóór zaterdag hangt.
slaap lekkerquote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anders halen wij em ff opstrik eromheen en hebben we meteen een cadeau
Je vergeet Sweet Ms. Satanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
K ben ook bed in, half 6 gaat die teringtyfuskut wekkermensen, heiden en JJ
Oh je wilt de afgelopen vier pagina's samenvatten? Uhm... chaos?quote:
Ah. OK. Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh je wilt de afgelopen vier pagina's samenvatten? Uhm... chaos?
Achja, ik pwn hem af en toe met TOquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hecht snel aan mensen die je niet kent
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Achja, ik pwn hem af en toe met TO![]()
Ach, zolang een bewoner van London Rotterdam beschrijft als "its like a city from the future, out of an animation. Wide open streets, lots of green, all the space for the people to walk around, so quiet, ..." maak ik me er niet druk om hoorquote:Even serieus, het is per 1 januari mooi geweest. Reizen en verhuizen naar London is wat ik wil. In London weet ik dat het duur is, ik heb er immers al een jaar doorgebracht. Toch denk ik dat die stad beter bij me past dan Rotterdam (sorry vloeken in de kerk)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |