Dat wordt dan een forse telefoonrekening..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al 3 weken?
Volgens mij is "werk" hem te veel geworden![]()
Online-vrouwtje.quote:
Mijn katten F5'en als ik off line ben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Online-vrouwtje.
Je heb online mannetje, offline mannetje, online vrouwtje, offline vrouwtje, en een offline TJ en online TJ.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn katten F5'en als ik off line ben.
Highfive.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben geen mamaskills aan het oefenen, ik moet gewoon ongesteld worden.
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij ook al?Kunnen we tegen elkaar mopperen.
*stoom*
Mooi, laat iedereen die niet ongesteld moet worden dan lekker in liefde en vrede.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij ook al?Kunnen we tegen elkaar mopperen.
*stoom*
Afvallen.. Jij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!En dat terwijl ik
ungestelt
ben. [/slanktopic]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"moet worden". Dat betekend dus dat je levensgevaarlijk bent op je geburtstag?
Ik ben al op 62%.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:28 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Nah niet helemaal want ik ben op de helft met afvallen!En dat terwijl ik
ungestelt
ben. [/slanktopic]
Ja, dan wacht ze tot de wind N-O 3 is, en dan waait ze zo naar Isegrims verjaardagquote:
Kán welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.
jullie zijn zo'n stel dat het alleen op zon en feestdagen doetquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee dat betekent alleen dat ik op mijn verjaardag niet kan neuken.
Tuurlijk niet, kom nou zeg.. op de dag des HERE zeker..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jullie zijn zo'n stel dat het alleen op zon en feestdagen doet?
Daar gaat heiden zn gelegenheidquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Niet op zondag natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wauwquote:
Uhu, lekker vliegeren met m'n eiguh!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dan wacht ze tot de wind N-O 3 is, en dan waait ze zo naar Isegrims verjaardag
Waarom denk je dat heiden met zijn minnares belt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar gaat heiden zn gelegenheid
Op mijn verjaardag ben ik gewoon niet op dieet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
WauwAlvast wat extra ingecalculeerd voor op je b-day, met al die hapjes?
SHE-Dieet, dus veel wodka en roomboterquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
WauwAlvast wat extra ingecalculeerd voor op je b-day, met al die hapjes?
quote:[..]
Uhu, lekker vliegeren met m'n eiguh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |