Ik ben ook niet op dieet op jouw verjaardagquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag ben ik gewoon niet op dieet.![]()
Lijkt me een verstandig plan, anders wordt het een nare avond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:53 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op dieet op jouw verjaardag
Houd je bovendien drie keer zoveel over aan het einde als anders, als iedereen op je verjaardag wel op dieet is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandig plan, anders wordt het een nare avond.
Een halve liter B&J's krijg ik ook makkelijk weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha ik ben van nature ook gewoon een smerige vreetzak hoor. Zo'n pot Ben en Jerry's kreeg ik in m'n eentje binnen een kwartiertje zonder problemen weg. Mijn vriend is dan ook de enige die klaagt over m'n dieet: "toen je nog zo'n vieze vreetzak was vond ik je eigenlijk veel leuker".
Zo'n kleine of ook zo'n grote?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Haha ik ben van nature ook gewoon een smerige vreetzak hoor. Zo'n pot Ben en Jerry's kreeg ik in m'n eentje binnen een kwartiertje zonder problemen weg.
Lijkt me duidelijk dan.quote:Mijn vriend is dan ook de enige die klaagt over m'n dieet: "toen je nog zo'n vieze vreetzak was vond ik je eigenlijk veel leuker".
En vervolgens die acht kg er weer aan eten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Houd je bovendien drie keer zoveel over aan het einde als anders, als iedereen op je verjaardag wel op dieet is.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een halve liter B&J's krijg ik ook makkelijk weg.
Kan heiden dan wat over is niet gewoon opeten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En vervolgens die acht kg er weer aan eten.
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan heiden dan wat over is niet gewoon opeten?
Mooi, dan zijn het zijn kilo's en niet de jouwe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.
Zo'n grote trog hahah. Echt heel erg foutquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo'n kleine of ook zo'n grote?
[..]
Lijkt me duidelijk dan.
Precies, een tonnetje meer of minder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:13 schreef Isegrim het volgende:
Ach, hij kan 't hebben!
Het is keilekker ja!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:15 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zo'n grote trog hahah. Echt heel erg foutMaar wel lekker!
Ik weet niet hoe je er twee jaar geleden uit zag, maar ik er niet al teveel meer afhalen toch.quote:En wat hij er van vindt is niet het belangrijkste. Als ik foto's van mezelf van twee jaar geleden zie en dan kijk wat er in die tijd bijgekomen is weet ik waar ik het voor doe.
Maar dat laatste wil ze nu net weer niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:24 schreef Isegrim het volgende:
Wat mij betreft hoeft WSS ook niet dunner. Ze past zo ook wel in een sexy schoonmaakpakje.
I know.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
Da's lief van jullieMaar ik ga nog even door tot ik tevree ben
Flesje (butterscotsch!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat doet hij ongetwijfeld met verve.
Tjeempie, lekker hoor vakantiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Nog anderhalve week en dan verruil ik de Rotterdamse skyline voor deze:
[ afbeelding ]
Haal dat eens snel weg!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Nog anderhalve week en dan verruil ik de Rotterdamse skyline voor deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |