quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, LHO, de HEMA belde dat ze vanaf juni een canvasfoto voor me klaar hebben liggen.Ik probeer te zorgen dat 'ie vóór zaterdag hangt.
De eerste vier dagen zitten we in Livingston. San Antonio, Terlingua, Del Rio zijn hotelplaatsen onderweg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
De rest in Del Rio, of cross je daar juist alleen doorheen en blijf je dan langer in Houston?
edit : Ik zie nu dat er veel meer plaatsjes op zitten en dat je zo dan aan 9 dagen komt.
Ah, k. Snapte ik het toch nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De eerste vier dagen zitten we in Livingston. San Antonio, Terlingua, Del Rio zijn hotelplaatsen onderweg.
ai, gesnaptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad een vieze 0162'er!
anders halen wij em ff opquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, LHO, de HEMA belde dat ze vanaf juni een canvasfoto voor me klaar hebben liggen.Ik probeer te zorgen dat 'ie vóór zaterdag hangt.
slaap lekkerquote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
anders halen wij em ff opstrik eromheen en hebben we meteen een cadeau
Je vergeet Sweet Ms. Satanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:01 schreef TJDoornbos het volgende:
K ben ook bed in, half 6 gaat die teringtyfuskut wekkermensen, heiden en JJ
Oh je wilt de afgelopen vier pagina's samenvatten? Uhm... chaos?quote:
Ah. OK. Duidelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:25 schreef JJdJ1984 het volgende:
Oh je wilt de afgelopen vier pagina's samenvatten? Uhm... chaos?
Achja, ik pwn hem af en toe met TOquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hecht snel aan mensen die je niet kent
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:04 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Achja, ik pwn hem af en toe met TO![]()
Ach, zolang een bewoner van London Rotterdam beschrijft als "its like a city from the future, out of an animation. Wide open streets, lots of green, all the space for the people to walk around, so quiet, ..." maak ik me er niet druk om hoorquote:Even serieus, het is per 1 januari mooi geweest. Reizen en verhuizen naar London is wat ik wil. In London weet ik dat het duur is, ik heb er immers al een jaar doorgebracht. Toch denk ik dat die stad beter bij me past dan Rotterdam (sorry vloeken in de kerk)...
TweakDSL.... boel draait nu ff, misschien ff resetten vanavond zodat die hoger intraint...quote:
TJ is toch pas 23?quote:Een 42-jarige dronkelap uit Rotterdam heeft gisteren op lullige wijze zijn frustraties geuit. De man werd namelijk vriendelijk doch dringend verzocht een supermarkt aan de Lijnbaan te verlaten. In plaats van de winkel uit te lopen, kleedde hij zich uit en begon middenin het pand met zichzelf te spelen.
Het bleef niet bij aftrekken alleen. Hij liet namelijk ook nog eens zijn blote kont aan de winkelende dames zien.
De politie heeft de man en zijn 37-jarige kameraad uit Amersfoort opgepakt. De politie heeft nu de handen vol om de winkelrukker het hemd van het lijf te vragen.
hahahahahahahahahahahahaha en bedankt hequote:
Had't er laatst met syl nog over, van daar kunnen we ook spaargeld parkeren, moeten we alleen wel naar IJsland als de boel omlazertquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:12 schreef Fugie het volgende:
ja
en met de problemen in ijsland (met ook mijn spaargeld) wil ik zo min mogelijk op internet zitten in mijn vrije tijd
een half jaar salaris stond er wel. Ik ga er stiekem vanuit dat ik het terugkrijg maar ik wil er zo min mogelijk over horen. Al dat paniekerige gedoequote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had't er laatst met syl nog over, van daar kunnen we ook spaargeld parkeren, moeten we alleen wel naar IJsland als de boel omlazert![]()
Veel daar staan?Hopen dat de politiek eea. te weeg kan brengen. Jammer is alleen dat bankieren de enige grote inkomstenbron van het bijna failliete ijsland is/was.... En anders hebben we een mooi stuk grond er bij om biobrandstof plantages en windmolens op te bouwen
![]()
maar goed, dit is een gevolg van vrije marktwerking, als ik het goed heb?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |